safari ei lataa sivuja

safarillehaluaisin

Missä vika, kun safari ei lataa sivuja (joskus saattaa ladata, jos odottaa aivan järjettömän kauan)? Firefoxissa ei tätä ongelmaa. Lisäksi sivustot, jotka toteutettu javascriptillä, ei toimi niin kuin pitäisi (kummassakaan selaimessa). Javan olen jo päivittänyt, mutta ei auttanut. Miten saisin selaimet toimimaan?

11

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimii ne

      Sinun pitää sallia javan käyttö valikosta safari asetukset kohdasta suojaukset klikkaus java jne sallituksi.

      • Toimii ne

        Latauksen viivytys johtuu linjasta palvelimista mihin ei voi juuri vaikuttaa.


    • hikee pukkaa

      Jatkanpa tähän ketjuun.

      Meillä on tämä yksi laite MacPro ja siinä safari, neljä muuta on Aceria ja ties mitä ja selaillaan Firefoxilla.

      Kaikki muut tietsikat surffaa netissä ihan normisti mutta tämä safari toimii noin puoli tuntia ja jumii sitten, eikä avaa sivuja. Ei auta safarin nollaus, eikä se toinen mikäs se tyhjennys olikaan.
      Ainoa mikä auttaa on uudelleen käynnistäminen. Sitten taas toimii puolisen tuntia.

      Olen tosi orpo ton Macin kanssa kun en muutenkaan näitä tietokone asioita jaksa oppia. Noita muita koneita osaan edes hiukan räveltää.

      Eli jos joku osaa auttaa niin kunnon polkuja, kiitos ja kumarrus.

      • eikä pukkaa

        Ymmärrettävää, että alkaa hikeä pukkaamaan, kun taloon hommataan laitteita, eikä niitä osata kuin "räveltää" - jos sitäkään.
        Koska et ole kuitenkaan saanut vastausta kyselyysi ja kysymys on esitetty kuitenkin jo 6.4.2011 ja vasta nyt nousi minullakin täällä palstalla esiin lukemattomana juttuna (mitä hieman ihmettelen), niin kerrottakoon, että täälläkin usein on mainittu, että syvemmin Macintosheista tietäviltä kannattaa kysellä tuolla Hopeinenomena.net -postaalissa.
        Täällä kuitenkin nämä enempi Maceista tietävät käyvät aika harvakseltaan....


      • ei vaan toimii

        Oletko kellottanut ajan tarkalleen puoleksi tunniksi vai onko kuten sanot noin puoli tuntia? Onko laite toiminut noin uudesta asti vai onko vika tullut vasta myöhemmin? Onko koneessa jälkeenpäin asennettuja muisteja? Toimiiko muilla selaimilla normaalisti?


    • ei enää maccia

      Eikö kukaan osaa neuvoa? Edelleen netti toimii puolisen tuntia ja sitten pitää uudelleen käynnistää. :(

      • ei vaan toimii

        Mikä pitää käynnistää uudelleen, netti, Safari vai käyttöjärjestelmä vaiko kenties koko kone?


    • kyllästynytty

      Sama homma jatkuu. Täytyy varmaan myydä tämä laite pois.

      • yttynytsällyk

        Kukaan viitti vastata tyypille, joka vaihtaa nickiä joka viestissään.
        Tuntuu äkkiseltään vaan trollailulta vaikka voi ihan oikeasti olla pulman paikka.


    • John F. Ilmaveivi

      vittu mikä mäkkitrolli haha.

    • John F. Ilmaveivi

      intel inside idiot outside. Nyt myös mäkissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe