Fanit kirjoittavat muistolauseensa FaceBookiin ja Kari Tapion palstalle mutta missä on muistamiset kaikilta suomalaisilta artisteilta, jotka moni omien sanojensa mukaan pitivät Karia esikuvanaan tai jollei esikuvana niin ainakin arvostivat hänen uraansa ja työtään musiikin parissa. Katsoin FaceBookista niin yksi siellä oli, Arja Sipola. Hienoa häneltä. Nytkö teillä kaikilla artisteilla on niin kiire ettei ehdi edes parilla lauseella muistamaan upeaa parasta laulajaa suomessa ikinä. No, Danny on sentään lausahtanut jotain mut muut on hiljaa. Kyllä Kari olisi ansainnut edes jotain teiltä.
missä viipyy
15
352
Vastaukset
- Lorujaje
Ei kaikki artistit välttämättä käy Facebookissa ja käytä tietokonetta. Tapani Kansan kotisivuilla lukee näin :
"Kari Tapion poismeno on herättänyt voimakkaan haikeuden ja surun tunteen. Tapani muistaa kollegansa rehtinä ja hyväntuulisena kaverina, jonka seurassa oli helppo olla ja viihtyä." Ensinnäkin Kari oli ihan ammattitaitoinen laulaja, muttei mikään paras ikinä . Ja jos et oo laittanut aiemmin merkille , niin Dannyhän on varsinainen lausuntoautomaatti yleensäkin aina kun joku viihdemaailman julkkis on kuollut. Tosin onhan Danny toki tehnyt etenkin 60-70- luvulla yhteistyötä monien laulajien ym. kanssa joten kyllähän sen sikäli ymmärtää, että hällä on heistä muistoja.
- Annu.
Olisiko minun pitänyt taas erikseen kirjoittaa että MINUN mielestäni paras ikinä? Kuten Tapsa sinusta, vaikkei minusta. Onko jo alettava jauhaa samaa vanhaa riitelyä? Mitä? En nyt oikeesti jaksaisi sillä minulle oli todellakin paha isku kun Kari kuoli. Niin kauan häntä fanitin ja niin kovasti hänen musiikistaan pidin. Etkö voisi kuvitella itseäsi samaan tilanteeseen ja jättää tuon iänikuisen riidan haastamisen. Kauanhan se suvaitsevaisuus kestikin kun ihan kokonaisen päivän. Mut nyt en jaksa. Jos haluat niin jatka yksinäsi... :´(
- Annu.
Annu. kirjoitti:
Olisiko minun pitänyt taas erikseen kirjoittaa että MINUN mielestäni paras ikinä? Kuten Tapsa sinusta, vaikkei minusta. Onko jo alettava jauhaa samaa vanhaa riitelyä? Mitä? En nyt oikeesti jaksaisi sillä minulle oli todellakin paha isku kun Kari kuoli. Niin kauan häntä fanitin ja niin kovasti hänen musiikistaan pidin. Etkö voisi kuvitella itseäsi samaan tilanteeseen ja jättää tuon iänikuisen riidan haastamisen. Kauanhan se suvaitsevaisuus kestikin kun ihan kokonaisen päivän. Mut nyt en jaksa. Jos haluat niin jatka yksinäsi... :´(
Onnekseni minulle jää vielä Mäkeläisen Mikko, joka toivottavasti pysyy hengissä ja saan nauttia hänen äänestään ja hänestä. Se lohduttaa todella.
Annu. kirjoitti:
Sorry, ei ollut tarkotus haastaa riitaa. Kyllä mä voin sen kuvitella miltä susta tuntuu, kun itekkin olen tuota Kari Tapion poismenoa vollannut , vaikkei hän mun suosikkini edes ollut. Oli hän kuitenkin mun mielestä paljon parempi ja merkittävämpi laulaja kuin esim. Kirka ja sen takia tuo Karin kuolemaa olen surrut paljon enemmän. Vaikka kyllähän Kirkankin kuolema kosketti.
Voimia ja jaksamista sulle Annu surussa ( myös muille faneille). Mä olen huono lohduttamaan, mutta Karin elämään jäävä musiikki varmasti lohduttaa ja kaikki hyvät muistot hänestä.- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Sorry, ei ollut tarkotus haastaa riitaa. Kyllä mä voin sen kuvitella miltä susta tuntuu, kun itekkin olen tuota Kari Tapion poismenoa vollannut , vaikkei hän mun suosikkini edes ollut. Oli hän kuitenkin mun mielestä paljon parempi ja merkittävämpi laulaja kuin esim. Kirka ja sen takia tuo Karin kuolemaa olen surrut paljon enemmän. Vaikka kyllähän Kirkankin kuolema kosketti.
Voimia ja jaksamista sulle Annu surussa ( myös muille faneille). Mä olen huono lohduttamaan, mutta Karin elämään jäävä musiikki varmasti lohduttaa ja kaikki hyvät muistot hänestä.Minultakin paloi päreet kun todellakin on vaikea hyväksyä että Kari on lopullisesti pois. Sorry kun tiuskin sinulle.
Minusta vain tuntuu melkein kuin joku oikeesti läheinen olis kuollut. Ja mulla on toki muutakin elämää kuin fanittaminen että siitäkään ei tartte kenenkään nälviä.
Musiikki ylipäätään on minulle valtavan tärkeä asia. Annu. kirjoitti:
Minultakin paloi päreet kun todellakin on vaikea hyväksyä että Kari on lopullisesti pois. Sorry kun tiuskin sinulle.
Minusta vain tuntuu melkein kuin joku oikeesti läheinen olis kuollut. Ja mulla on toki muutakin elämää kuin fanittaminen että siitäkään ei tartte kenenkään nälviä.
Musiikki ylipäätään on minulle valtavan tärkeä asia.Se on täysin ymmärrettävää ja luonnollista ,että suret idolisi kuolemaa kun olet häntä vuosikausia tai kenties jo vuosikymmeniäkin fanittanut ja sitten vielä kun se kuolema tuli niin äkisti ja yllättäen ettei siihen varmaan kukaan osannut varautua ja valmistautua mitenkään. Jos joku siitä pilkkaa niin se on täysidiootti. Mä pelkään sitä että kun mun suosikki Tapsa joskus kuolee ja jos olen itse silloin hengissä , niin miten voimakkaasti mä siihen ollenkaan reagoin, kun Karin kuolemankin oon ottanut niin raskaasti... tai puhumattakaan siitä jos mun äiti tai isä kuolis tai veli... mä varmaan sekoisin surusta silloin.
Toivon nyt ettei sun joulusi menisi pilalle tuon Kari Tapion menehtymisen vuoksi, vaan pystyisit nauttimaan joulusta läheistesi kanssa kuiteskin täysin rinnoin.
- valitan
Monille heille on tärkeämpää mainostaa omilla sivuillaan ja facebookissa keikkojaan ja levyjään, kuin muistaa parilla sanalla äkisti menehtynyttä kollegaansa.
- see laa vii
Niin on. Minulla on itselläkin Facebookissa ystävinä monia iskelmätähtiä. Heitä jotka keräävät sinne tuhansittain ystäviä vain ja ainoastaan mainostaakseen itseään ja korostaakseen kuinka iso nimi on kyseessä. Monet heistä kuittasivat Kari Tapion kuoleman ohimennen tai ollenkaan mutta jo samana päivänä puffattiin keikkoja ja biisejä joita pitäisi muistaa joka tapauksessa käydä äänestämässä mm. Iskelmän listalle. Sellasta se vaan on. On tosin puhuttu että Facebook olisi ilmaisuudestaan ja tavoitettavuudestaan huolimatta tällaisena markkinointikanavana aika tehottomaksi.
- Just me
see laa vii kirjoitti:
Niin on. Minulla on itselläkin Facebookissa ystävinä monia iskelmätähtiä. Heitä jotka keräävät sinne tuhansittain ystäviä vain ja ainoastaan mainostaakseen itseään ja korostaakseen kuinka iso nimi on kyseessä. Monet heistä kuittasivat Kari Tapion kuoleman ohimennen tai ollenkaan mutta jo samana päivänä puffattiin keikkoja ja biisejä joita pitäisi muistaa joka tapauksessa käydä äänestämässä mm. Iskelmän listalle. Sellasta se vaan on. On tosin puhuttu että Facebook olisi ilmaisuudestaan ja tavoitettavuudestaan huolimatta tällaisena markkinointikanavana aika tehottomaksi.
Olisiko niin, että ns. iskelmätähdet ovat ymmärtäneet, että facebook ei todellakaan ole oikea kanava osoittaa kunnioitusta ja tuntemaansa surua edesmenneen Laulajalegendan vuoksi . Uskon myöskin, että he ottavat sydämestään osaa Kari Tapion läheisten suruun.
- Annu.
Eilisessä Ilta-Sanomissa ja Ilta-Lehdessä oli liite Karista ja siinä oli Katri-Helenan ja parin muun artistin muistosanat Karille. Siinä oli paljon sellaista Karista mitä haluan tallettaa. Kerrankin ostin kyseiset lehdet enkä turhaan.
- MMMMM.......
Jostain luin, että Ville Valo olisi ilmaissut osanottonsa Karin poismenosta netissä Facebookissa .
- Annu.
MMMMM....... kirjoitti:
Jostain luin, että Ville Valo olisi ilmaissut osanottonsa Karin poismenosta netissä Facebookissa .
No se viestiketju FaceBookissa oli niin jumalattoman pitkä että jotain on voinut jäädä väliin vaikka sitä silmä tarkkana selasin. Kari oli todella rakastettu
- Ramona**
Olen käynyt kanssa läpi noita suomalaisten iskelmäartistien kotisivuja ja T.Kansan ja Dannyn lisäksi Laura Voutilaisen kotisivuilla muistetaan edesmennyttä Kari Tapiota.
- riittäisi vähempikin
alkaa kyllästyttämään jo tämä henkilöpalvonta. Radio Suomikin suorastaan pursusi Kari Tapiota viime viikolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29611541
- 1447116
- 1045922
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425259- 524361
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304199On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323591- 613584
- 813177
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223115