kone MSI K9N Neo V3, amd 5000, muisti 2 gb, n-ohjain gf8600 gt 512.
emoon kai voi liittää toisenkin näytönohjaimen, kuinka toimin? onko oltava nvidia vai käykö radeon? liitetäänkö kaapelilla?
pelaamisesta ei tule nykyisellä ohjaimella mitään.
Mafia II tahmaa
kakkosohjain
1
319
Vastaukset
Ei tuossa emossa ole kuin yhden näytönohjaimen väylä, eli hankit vaan siihen tehokkaamman uuden näytönohjaimen, kaavailemallasi budjetilla joko nVidian tai ATin ihan ao. hintaluokan tämänhetkisen kilpailutilanteen mukaan. Varmista, että koneesi virtalähde pysyy menossa mukana eikä mene kyykkyyn tehosyöpön näytönohjaimen kanssa. Toisaalta, mitään kovin kallista ja tehokasta näytönohjaintakaan ei tuohon kannattane hankkia, koska prosessori muodostuu pullonkaulaksi ja muistiakin on uusille peleille liian vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751