Olisin kiinnostunut tästä koulutuksesta, hyvä huonot puolet? Kokemuksia? Miksi ei näitä ole suomessa paljoa? Onhan se koulutus tietenkin kallista.. itse olisin menossa tulevan koiran kanssa (jos pääsykokeesta pääsen läpi.. mitä ikinä siinä tehdäänkään) vuonna 2012 alkavaan koulutukseen. Koira on tosin silloin vasta päälle 2v, onko hyvä ikä semmoiseen?
Homekoira
Rastas^
3
297
Vastaukset
- jehjeh
hei.
missä on 2012 homekoiran koulutusta? - homekoirakoulutus
Itse aijon myös hakea kyseiseen koulutukseen. Uuden koirankin hommasin kyseistä koulutusta varten, kun nykyinen ei sovellu työkoiraksi.
Koirani on koulutuksen alkaessa nafti vuoden ikäinen. Koulutuksesta vastaava henkilö sanoi että koiran pitää olla nuori. Että eiköhän tuo 2 vuotias ole ihan passeli ikä.
Minkä rotuinen koirasi on? - Voi teitä teinejä
Pitäkää se koira siistinä ja turkki kuivana niin ei koiralle tule hometta ja säästyy kurssirahat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846