millainen sormus??

mamma8453

ollaan oltu miehen kanssa jonkun aikaa salakihloissa ja tuli mieleen että pitäsköhän sitä jotkut sormuksetkin hommata. Itsellä olis tarkoitus kumminkin käyttää sormusta sitten koko ajan joten mietityttää aika lailla. Tykkäisin kovasti sellaisesta missä olis ehkä kivi mutta oisko se sitten hankala kun oon kotiäiti ja raapiko se esim. peppupesulla vauvaa. Televisiossahan ne aina katoaa tiskatessa:D en yleensä käytä mitään turhia helyjä joten ei oo kokemusta miten hyvin siihen sormukseen esim kakkapöpötkin tarttuu.
Sitten vielä kun makukin on semmonen että kun noita esitteitä tulee kotia niin melkein järjestään tykkään niistä yksinkertaisimman näköisistä siroista joissa sitten hinta onkin 20-200e. Nytkin löysin kauniin 24 euron sormuksen ja mietityttää kestääkö se koko elämän ja mielellään vielä lapsille jättäisin perinnöksi. ym hygienia juttuja. onko näissä jotain että kihlasormus pitää olla jonkinlainen ja se virallinen avioliittosormus taas toisenlainen? mies haluais kulta sormuksen mutta mulla ei oo niin väliä. Tosin se haluais kunnon häätkin mä en niin uskalla toivoa suuria.

1

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sormuskauppias

Sormus saa olla sellainen mistä itse tykkää.
      Halvat sormukset ei ole kestäviä. Jos haluaa pitkäikäisen sormuksen, kannattaa kiinnittää huomiota rungon paksuuteen, ettei väänny ja katkeile. Kivisormuksessa epäaidot kivet saattaa naarmuuntua helposti.
      Hopeasormuksessa näkyy kulumisjäljet aika nopeasti. Mieti hyväksytkö sen.
      Jos kivi on upotettu sormuksen rungon tasoon, siinä ei ole teräviä reunoja. Korkea kruunuistutus voi olla arkielämässä epäkäytännöllinen.
      Jos haluaa pitää sormuksen puhtaana, niin saa käyttää järkeä ja ottaa sen sormesta sotkevimmissa hommissa ja sitä kannatta myös pestä.
      Jos kihlasormus on kovin monimutkainen, siihen voi olla myöhemmin vaikea löytää sopivaa vihkisormusta, ellei sellaiseksi valitse yksinkertaista sileää sormusta.

Ei kannata katsella pelkkiä kuvia, vaan mennä liikkeeseen katselemaan ja kyselemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      48
      3250
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      933
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      810
    4. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      780
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      714
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      15
      688
    7. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      611
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      21
      601
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      42
      590
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      569
    Aihe