En ole alkoholisti

keimo lerbahn

Toisin kuin muut täällä, niin minä en ole alkoholisti. Taidanpa nauttia tilkkasen konjakkia sen kunniaksi.

13

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maroolofi

      Minäkään en ole alkoholisti. Olen duuriojuoppo. Otan huikkaa silloin kun huvittaa. Nyt olen 5. päivä raittiina ja aion olla koko loppuvuoden. Mutta en aio uudenvuodenaattona juoda, vuodenvaihteen vietän selvinpäin. En pidä mistään fuckin pakkojuhlimisista.

    • win netto

      Minäkään en ole alkoholisti, käykö kateeksi?

      • Maroolofi

        Kyllä alkoholisteja varmyy käy.


      • niinpä.
        Maroolofi kirjoitti:

        Kyllä alkoholisteja varmyy käy.

        Totta, se on jotenkin kummallista, notta suurinta osaa alkkiksista nyppii se, että suurin osa voi käyttää alkoholia aivan normaalisti. Toiset jopa suhtautuvat aggressiivisesti alkoholia nauttiviin ihmisiin.


      • viisasten kives
        niinpä. kirjoitti:

        Totta, se on jotenkin kummallista, notta suurinta osaa alkkiksista nyppii se, että suurin osa voi käyttää alkoholia aivan normaalisti. Toiset jopa suhtautuvat aggressiivisesti alkoholia nauttiviin ihmisiin.

        Onkohan oikein fiksua ajaa Ladalla Mersu kerhoon, tai sitten päinvastoin näillä sivuilla paljastuu aika helposti. Kavereilla on kokemusperäistä tietoa jonkunverran itsekeskeisestä viisaudesta ja siitä mihin se johtaa.


    • wsop.

      Mukavaa, että meitä ei alkoholistejakin on täällä! Nautitaan alkoholin hyvästä mausta ja rentouttavasta vaikutuksesta.

      • Maroolofi

        Ei mulla mitään alkoholiriippuvuutta ole. Nettiriippuvuus mulla on, kun jatkuvasti pitää tännekin palstalle tulla kuikuilemaan. Jos olen esim. kuukauden juomatta ja sitten juon 5 päivää, niin olenko muka alkoholiriippuvainen, ts. alkoholisti?


      • Maroolofi
        Maroolofi kirjoitti:

        Ei mulla mitään alkoholiriippuvuutta ole. Nettiriippuvuus mulla on, kun jatkuvasti pitää tännekin palstalle tulla kuikuilemaan. Jos olen esim. kuukauden juomatta ja sitten juon 5 päivää, niin olenko muka alkoholiriippuvainen, ts. alkoholisti?

        Mun mielestä semmoinen ihminen on alkoholiriippuvainen, joka juo joka päivä esim. 2 alkoholiannosta. Koska se juo ne JOKA päivä. Silloinhan se on addikti? Ei tuurijuoppoa voi sanoa riippuvaiseksi. Vai mitäpä ootte mieltä muut immeeset?


      • Maroolofi kirjoitti:

        Mun mielestä semmoinen ihminen on alkoholiriippuvainen, joka juo joka päivä esim. 2 alkoholiannosta. Koska se juo ne JOKA päivä. Silloinhan se on addikti? Ei tuurijuoppoa voi sanoa riippuvaiseksi. Vai mitäpä ootte mieltä muut immeeset?

        Isäni (R.I.P.) käytti myös alkoholia hallitusti. Hän saattoi olla juomatta pisaraakaan kuukausia, väliin puoli vuottakin. Sen jälkeen hän ratkesi juomaan tolkuttomasti. Nuorempana 2-3-viikkoa ja poti fyysistä ja varsinkin moraalista krapulaa, hirveää häpeää, saman verran. Vanhempana juomiskaudet lyhenivät noin viikkoon. Lapsuusmuistot noiden reissujen ajalta ovat ahdistavia; ei tiennyt missä isä oli, oliko hengissäkään. Ei minkäänlaista riippuvuutta, vai?


    • bloody mary

      Täällä ilmoittautuu myös yksi nautiskelija, mutta ei alkoholisti. Alkoholisteilla on kummallinen tapa ajatella, että kaikki viinaa juovat ovat alkoholisteja :p

      • Maroolofi

        Ei mulla. Mutta jos juo joka päivä, niin silloin on alkoholisti. Jos taas dokaa silloin tällöin ja vaikka karkaisikin mopo käsistä, niin ei sellanen voi olla alkoholisti. Alkoholistihan on sama kuin narkkari, eli sen on pakko vetää koko ajan ja tehdä rikoksia saadakseen rahaa.


    • nor.mi

      Mitä järkeä juoda alkoholisesti, kun voi juoda myös normaalisti?

      • nope njet

        Ei mitään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe