Toisin kuin muut täällä, niin minä en ole alkoholisti. Taidanpa nauttia tilkkasen konjakkia sen kunniaksi.
En ole alkoholisti
13
385
Vastaukset
- Maroolofi
Minäkään en ole alkoholisti. Olen duuriojuoppo. Otan huikkaa silloin kun huvittaa. Nyt olen 5. päivä raittiina ja aion olla koko loppuvuoden. Mutta en aio uudenvuodenaattona juoda, vuodenvaihteen vietän selvinpäin. En pidä mistään fuckin pakkojuhlimisista.
- win netto
Minäkään en ole alkoholisti, käykö kateeksi?
- Maroolofi
Kyllä alkoholisteja varmyy käy.
- niinpä.
Maroolofi kirjoitti:
Kyllä alkoholisteja varmyy käy.
Totta, se on jotenkin kummallista, notta suurinta osaa alkkiksista nyppii se, että suurin osa voi käyttää alkoholia aivan normaalisti. Toiset jopa suhtautuvat aggressiivisesti alkoholia nauttiviin ihmisiin.
- viisasten kives
niinpä. kirjoitti:
Totta, se on jotenkin kummallista, notta suurinta osaa alkkiksista nyppii se, että suurin osa voi käyttää alkoholia aivan normaalisti. Toiset jopa suhtautuvat aggressiivisesti alkoholia nauttiviin ihmisiin.
Onkohan oikein fiksua ajaa Ladalla Mersu kerhoon, tai sitten päinvastoin näillä sivuilla paljastuu aika helposti. Kavereilla on kokemusperäistä tietoa jonkunverran itsekeskeisestä viisaudesta ja siitä mihin se johtaa.
- wsop.
Mukavaa, että meitä ei alkoholistejakin on täällä! Nautitaan alkoholin hyvästä mausta ja rentouttavasta vaikutuksesta.
- Maroolofi
Ei mulla mitään alkoholiriippuvuutta ole. Nettiriippuvuus mulla on, kun jatkuvasti pitää tännekin palstalle tulla kuikuilemaan. Jos olen esim. kuukauden juomatta ja sitten juon 5 päivää, niin olenko muka alkoholiriippuvainen, ts. alkoholisti?
- Maroolofi
Maroolofi kirjoitti:
Ei mulla mitään alkoholiriippuvuutta ole. Nettiriippuvuus mulla on, kun jatkuvasti pitää tännekin palstalle tulla kuikuilemaan. Jos olen esim. kuukauden juomatta ja sitten juon 5 päivää, niin olenko muka alkoholiriippuvainen, ts. alkoholisti?
Mun mielestä semmoinen ihminen on alkoholiriippuvainen, joka juo joka päivä esim. 2 alkoholiannosta. Koska se juo ne JOKA päivä. Silloinhan se on addikti? Ei tuurijuoppoa voi sanoa riippuvaiseksi. Vai mitäpä ootte mieltä muut immeeset?
Maroolofi kirjoitti:
Mun mielestä semmoinen ihminen on alkoholiriippuvainen, joka juo joka päivä esim. 2 alkoholiannosta. Koska se juo ne JOKA päivä. Silloinhan se on addikti? Ei tuurijuoppoa voi sanoa riippuvaiseksi. Vai mitäpä ootte mieltä muut immeeset?
Isäni (R.I.P.) käytti myös alkoholia hallitusti. Hän saattoi olla juomatta pisaraakaan kuukausia, väliin puoli vuottakin. Sen jälkeen hän ratkesi juomaan tolkuttomasti. Nuorempana 2-3-viikkoa ja poti fyysistä ja varsinkin moraalista krapulaa, hirveää häpeää, saman verran. Vanhempana juomiskaudet lyhenivät noin viikkoon. Lapsuusmuistot noiden reissujen ajalta ovat ahdistavia; ei tiennyt missä isä oli, oliko hengissäkään. Ei minkäänlaista riippuvuutta, vai?
- bloody mary
Täällä ilmoittautuu myös yksi nautiskelija, mutta ei alkoholisti. Alkoholisteilla on kummallinen tapa ajatella, että kaikki viinaa juovat ovat alkoholisteja :p
- Maroolofi
Ei mulla. Mutta jos juo joka päivä, niin silloin on alkoholisti. Jos taas dokaa silloin tällöin ja vaikka karkaisikin mopo käsistä, niin ei sellanen voi olla alkoholisti. Alkoholistihan on sama kuin narkkari, eli sen on pakko vetää koko ajan ja tehdä rikoksia saadakseen rahaa.
- nor.mi
Mitä järkeä juoda alkoholisesti, kun voi juoda myös normaalisti?
- nope njet
Ei mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483