onko muita ketkä kiinostunut verso-s?

uusi toyota verso-s

ajattelin ehkä ostaa tommosen verso-s kun se tulee liikkeisiin, tosin ensin koeajan ja muuteskin tarkistelen auton läpi, koska noin 20 000e hinta ei tosiaan ole paha uudesta autosta vieläpä noin siistinnäköinen, onko joku muu menossa katsomaan verso-s autoa kun ne tulevat liikkeisiin?? on semmonen kutina että noita autoja tullaan myymään paljon...

42

2633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samara-mies

Toyotan nettisivuilla kehuttiin sen muistuttavan Verso- ja Yaris-malleja ja kumpaakin hyvällä tavalla.

• sinne päin.

Vaatimaton ja huomaamaton. Teki kyllä mieli kirjoittaa 'pieni ja kiikkerä' mutta sain viime hetkellä vaihdettua :)

• Auris´

Joo, näyttäisi olevan ihan jees.

• Corolla 2005 HB

tuohon 1.6 koneen, niin kyllä kiinnostais.

• taas pokemon

Muotoilijana joku copy-pastemies.

• uusi toyota verso-s

kuten sanottu: makuja on monia, en mäkää piä esim bemareita hienoina, kun kaikki näyttää samasta muotista tehyltä...

• töissä*

Yeti on suora kopio 1977-mallisesta Simca Ranchosta ja tekniikkakin taatusti samalla tasolla.

• Samara-mies

Oli muuten aivan perseestä. Näytti joltain pakulta. Sopii (ehkä) vanhuksille, mutta ei minun makuuni ollenkaan.

• maku peukalossa
        Samara-mies kirjoitti:

Oli muuten aivan perseestä. Näytti joltain pakulta. Sopii (ehkä) vanhuksille, mutta ei minun makuuni ollenkaan.

Verso s tulee menestymään, koska muotoilu ei miellytä ladamiehiä. Joku väittää , että autosta on huono näkyvyys. Minä olen ajanut auton ja näkyvyys oli hyvä joka suuntaan. En ymmärrä tuollaista väitettä. Muotoilusta voidaan olla montaa mieltä - se on vähän makuasia. Mutta Verso S on pieni auto, niin se asettaa rajoja. Minua ulkonäkö miellyttää, jos auto koskaan on kaunis. Paitsi tietysti ne ladat.

• Korolla-kuski
        maku peukalossa kirjoitti:

Verso s tulee menestymään, koska muotoilu ei miellytä ladamiehiä. Joku väittää , että autosta on huono näkyvyys. Minä olen ajanut auton ja näkyvyys oli hyvä joka suuntaan. En ymmärrä tuollaista väitettä. Muotoilusta voidaan olla montaa mieltä - se on vähän makuasia. Mutta Verso S on pieni auto, niin se asettaa rajoja. Minua ulkonäkö miellyttää, jos auto koskaan on kaunis. Paitsi tietysti ne ladat.

Koeistuin Verso-S:n, kun Corolla huollettiin. Ahdas etupenkki, konepeltiä ei näe. Takapenkki ei ole yhtä hyvin muunneltava, kuin Yaris-Versiossa. Ja takaluukku ei ole vanhusten mieleinen.

• muita ketkä

Onko tuo Tojosuomea?

• kutka lutka

Onko elämäntyösi paskanjauhanta vai v-ttuilu vai molemmat. Siinäpä työsarkaa.

• @TSIih

Vääntö heikentynyt Yariksiin nähden. T lehden mukaan verson kiuas vääntää enää 125 Nm, kun sama moottori Yariksessa vääntää akselit solmuun 132 Nm. Joillekuille väännön kanssa on ihan sama ja toisille ei. Muilla merkeillä suuntaus on kasvattaa vääntöä, Toyota kulkee tässäkin vastavirtaan. Vuonna 2015 nähtänee Yaris 1.3 72 hv/93 Nm.

• TT30

Nii ja vuonna 2030 se on jo 0.3 cm3 26/36 Nm.

• Ricostar

ostan Verso-S:n. Itse asiassa olen jo varannut sellaisen. Corollat, Aurikset ja Yarikset kokeneena en tarvitse koeajoa tietääkseni että auto on toimiva. Ulkonäkö on tyypillinen nykyaikainen, ei hyvä eikä huono. Toisaalta, ostan auton kulku- ja käyttövälineeksi, en tehdäkseni vaikutusta nakkikiskan teineihin..

• varma nakki

siinä olet oikeassa, jos nimi riittää etkä autoltasi mitään vaadi.

• Jonnankielitoimistop

noin paljon kirotusvihneitä vilisee.
      Ota potkuri pihan perältä ja potkuttele kouluun, kuntokin kohenee...

• toi ota, en ottanut

Tulipahan koeajettua tuo Verso S, automaatti, Sol Plus varustelulla.
      Muutama huomio ; paksu A-pilari haittaa näkyvyyttä, yksisulkainen pyyhkijä jättää katvealueen, takalasinpyyhin pyyhkii toispuoleisesti ja näkymä taakse on onneton. Moottorin ääni on kova kiihdytettäessä, tasakaasulla auto on kohtuullisen hiljainen. Ohjauksen keskialue on tahmea mutta samalla liiankin herkkä. Mutkan jälkeen ohjaus ei palauta vaan auto jää kaartamaan ja se on oikaistava rattia kääntämällä. Etuistuimet ovat riittävän kookkat mutta niiden tarjoama tuki on puutteellinen. Automaatti hoiti vaihdot mukavasti. Vakionopeussäätimen puute kalleimmastakin varustetasosta on suuri puute, eikä ko. varustetta edes saa tehdaslisävarusteena vaan ainoastaan Suomessa jälkiasennettuna. Takapenkki-järjestelmä jää jälkeen monipuolisuudesa kilpailijoihin. Lisäksi takapenkin ja hattuhyllyn väliin jää aina rako eli melu tavaratilasta kulkeutuu helpommin ohjaamoon, näkösuojana toimiva kankaanpala ei sitä estä. Kokonaisilme on vähän heppoisenoloinen ko. version hintaan (n.25.000€) nähden. Halvemmat versiot todennäköisesti löytävät ostajansa.

• Jazz2005CVT

Samoilla linjoilla. Tykkäsin autosta muuten, mutta vakionopeussäätimen puuttuminen myös tuosta kalleimmasta versiosta on kyllä iso virhe. Muuten auto tuntui ihan asialliselta peliltä, kun verrokkina on 2005 mallin Jazz CVT.

Mutta kyllähän se kauppaa jää, tällä hetkellä esim Urban Cruiseriin saa kaupan päälle talvirenkaat, metallivärin ja lämpöpaketin, Verso S uutuuteen ei luonnollisestikaan mitään niistä, joten hinta tosiaan on reilun 25000 ja tarvikecruise Biltema-viiksellä vielä 850€ siihen päälle. :-)

• Kilpikonna kiiruhtaa

Siis ihan tyypillinen toyota. Kaupataan suurena uutuutena, mutta on todellisuudessa yksinkertaista tekniikkaa, vanhanaikainen ja kallis.

• kaupat tehty

Minä kiinnitin myös pyyhkijään huomion, koska se oli yksisulkainen. Kokeilin ja hyväksi totesin, eli en kyllä mitään katvealuetta huomannut. Tai sitten se ei minua häirinnyt. Kaikin puolin siisti paketti. Kiihdyttäessä moottorin ääni on kieltämättä kova, johtunee pienestä moottorista -1,33 multid. Kaupunkiajoon on varsin sopiva, kun vielä automaattilaatikko. Tykkäsin.

• kl

Kyllä kiinnosti kovasti, mutta kun näin auton,niin kiinnostus katosi kokonaan. En väitä onko hyvä vai huono, mutta minun autoani siitä ei tule koskaan.

• hinta pielessä

kyllä 20 k€ hintaan saa ihan oikeita autojakin.

• Autokaupoilla

kannattaisko siis ostaa 25K Golf vai tämä uusi Verso-S ?

• 15+4

Tämä on Toyota osio, eli kannatan Verso S. Jos menet VW osiolle saat vastauksen, että kannattaa ostaa Golf. Sitten nämä hörhöt, joilla ei ole rahaa kumpaankaan, haukkuvat tasaisesti molempia. Suosittelen koeajoa.

• Lelu vai Golf
        15+4 kirjoitti:

Tämä on Toyota osio, eli kannatan Verso S. Jos menet VW osiolle saat vastauksen, että kannattaa ostaa Golf. Sitten nämä hörhöt, joilla ei ole rahaa kumpaankaan, haukkuvat tasaisesti molempia. Suosittelen koeajoa.

Siinäpä kysymys. Verso S on nykyautoista kaikkein "keveimmin" valmistettu, materiaaleja säästetty joka kohdassa, siksi painokin vain 1000 kg!!!!

• tojokippo
        Lelu vai Golf kirjoitti:

Siinäpä kysymys. Verso S on nykyautoista kaikkein "keveimmin" valmistettu, materiaaleja säästetty joka kohdassa, siksi painokin vain 1000 kg!!!!

Keveys on etu. Tojot kelluu, kuten uutiskuvista on nähty, mikä lienee tarkoituskin, voi käyttää tarpeen tulleen pelastusveneenä.

• golfferi
        Lelu vai Golf kirjoitti:

Muttta Verso-s liikkuu jotenkuten eteenpäin, mutta Golfissa menee jakopää alkkumetreillä jo remonttiin, ja 50tkm mennessä se seissyt enemmän pajalla kuin Toyota 100-vuodessa.

• kevennetty liikaa

tojokelluu kun ongen koho. seon niin keposeen valmistettu. onhanse jo nähty. vai mitä,tojo miehet.

• 37

Kevennetty liikaa - on asian jäljillä. Versosta on pyritty saamaan mahdollisimman kevyt käyttämällä mm. lujaterästä - tjsp - ihan kulutuksen takia. En tiedä mihin porukkaan katsot kuuluvasi, mutta vinoilusi tojokelluu kun ongen koho, on sairaan mautonta, eikä edes sovi Verso S:ään. Tilasin Verso S automaatilla koeajamatta, koska luotan Toyotan laatuun. Onhan se jo nähty. Vai mitä, Toyota-miehet.

• niin sitä pitääkin

Eihän kukaan Toyotan koeajanut sitä tilaisikaan. Ei tullut mieleesi, että samalla rahalla saisit oikean autonkin. Huomasitko muuten, että etupuskurin huulen alla on vajaa 10 cm maavaraa?

• niin sitä pitääkin

Vielä lisäys. Punton saa 14K €, ja on tilavampi kaikinpuolin. Maavaraa 2 cm enemmän edessä. Valittu vuoden autoksi. Myyntiluvut euroopassa kertovat myös, mitä arvostetaan. Laadukkaasti tehty säilyttää myös arvonsa hyvin. Jos voit perua kaupan, tee se, ja säästä 8K €. Minulla on menossa viides Punto, eikä yhdessäkään ole ollut pienintäkään ongelmaa. Autokauppiaat hyvittävät merkkiin katsomatta tosi hyvin. Tiedätkö miksi? Vaihto on taas edessä, siksi olen tietenkin koeajanut kaikki mielenkiintoiset merkit, ja ajettavuudeltaan Punto on selkeä ykkönen.

• EI FIIATTIA

Siis mitä?? Että Punto??? Ei jumalauta kuule mitään Fiatia, se on vissi. Fiat ei ole koskaan mikään vaihtoehto Toyotalle, eikä millekään muulle japanilaisautolle, paina se kalloosi. Fiatit=vikapesiä.

• GT3200V8

Fiiut on järjestään sijoittunut surkeimpien automerkkien joukkoon,jos katsotaan jälleenmyyntiarvoa ja kestävyyttä.
        Aivan paskoja romukasoja,jotka saavat omistajilleen aikaan vain ikäviä vatsahaavoja,tai ainakin pahoja mielenterveysongelmia.

• mataman

Kyllä minä noista kahdesta punton ottaisin,mutta kun samalla rahalla saisi 1.6 Ceed farmarinkin joka on jo ihan oikea auto ja 7v takuulla.vieläpä jäisi muutama tonni bensarahaakin.
      En yksinkertaisesti voi ymmärtää miksi joku haluaa oikean matkaauton sijasta moisen ura ja tuuliherkän tuokkosen.

• Handegunnar

Kävin vilkaisemassa ja koeistumassa, mutta ei herättänyt mielenkiintoa niin paljoa, että koeajolle olisin vaivautunut. Haisi sisältä tosi pahalle. Liekö tarkoitus kosiskella Ladan omistajia :-)

• 53?

Poikkesin Auto-Aritassa ja tsekkasin tuon Verso-S:n. Jos nyt ei olisi niin tuore Auris vähillä kilometreillä alla, olisin voinut vaihtaa. Tosi tilavan oloinen auto tuo Verso ja ennenkaikkea paremman näköinen kuin edeltäjä.

• no laada

Samoin joku kumma haju oli Verso-S.ssä.Liekkö jotain puhdistusainetta,mutta en minä mikään lada mies ole.

• ricostar

Verso S:n moottori ei kyllä huuda yhtään enempää kuin muutkaan vastaavat, kunhan vaan osaa käyttää portaatonta automaattia.
      Ei tallaa pohjaan ja siellä pitäen, vaan fiksusti sopivat kierrokset tauluun ja kas; kierrokset pysyy lähes samana, mutta meno kiihtyy mukavasti. Sitä kiihtyvyyttä vaan ei heti huomaa, kun moottorin ääni ei muutu paljonkaan.
      Enpä ole valoissa tientukoksi jäänyt.
      Varusteista: Missä muussa saman hintaluokan autossa on (toimiva) kosketusnäyttö, peruutuskamera, lämmitettävät peilit, stop/start-systeemi...?

No, jos ei joku ole vielä Verso S:ää hankkinut, pitkälle menee. Maahantuoja lupaili marraskuuksi jos ennen vappua tilaa. Fiksut varaa ajoissa. : )

• tgtgtgt

niin se vaan muuttuu,vielä pari viikkoa sitten puhuivat elokuusta (verso-s)

• jazahtanut kaveri

Kuun lopussa tulossa Jazz CVT Elegance.

Kosketusnäyttö peruutuskamera puuttuu, samoin avaimettomuus, mutta tilalla on cruise rattinapeilla ja muunmuassa panoraamakatto. Hinta metallivärillä ja toimituskuluilla tasan 21000 euroa, kun tajuaa pyytää tarjouksen "Business" versiosta. Jos haluaa, niin kosketusnäytön peruutustutkalla ja navigoinnilla saa 2k€ lisähintaan, jää vielä tojon alle.

Verso oli kyllä ihan hyvä peli myös, mutta tuo kallein malli on turhan tyyris varusteisiinsa nähden, minun mielestäni.

• Minulla on ollut Verso-s jo kohta kuukauden.
      Verson automaattivaihde tuntuu ihmeelliselta ikäänkuin vanha oikea automaatti.
      Vakionopeus säätimen puute tuotta vaikeuksia nopeusrajoituksissa.
      Peruutuskamera on hauska mutta arvoton paitsi peräkärryä kytkettäessä on pirun tarkka.
      Käsinoja joka asettuu kainaloon on ohut keppi joka sopii tuottavammin kanalaan orreksi.
      Muuten olen tyytyväinen ja odottelen nopeussäädintä ennen sakkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      356
      3045
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1473
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1302
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1301
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1245
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1045
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      941
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe