PITKÄTUKKAINEN POIKA

Ja tarkoitan nyt siis sitä "ylätukkaa" Enkä "alatukkaa". Niin, lapsena pidin pitkiä hiuksia. Siinä vaan tahtoi useimmiten käydä niin, että minua luultiin TYTÖKSI. Voitteko kuviteela. Onko se tiedän mielestänne hyvä vai huono, jos pojalla on pitkä tukka. Tytöille se sopii.

19

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,

      mielestäni on hyvä jos pojalla on pitkä tukka, itse ainakin pidän, kivaa katseltavaa;;) kunhan on vain hyväkuntoiset hiukset=)

      • Sinä taidatkin olla tyttö. Ihan kiva jos tyttö pitää sellaisesta. Mun hiukset on ihan hyvässä kunnossa. Tosin niitä tahtoo nyt aikuisena olla vähän. Joskus ylä-asteella kasvatin sellaisen "huomattavanpitkän" letin, mutta seitten menin paruriin.


    • TOSISUOMALAINEN

      MEE HOMO PARTURII

      • Mullon kone. Eikä se tarkoita sitä, että aina olisi välttämättä homo.


      • TOSIsuomilainen
        ramipussinen kirjoitti:

        Mullon kone. Eikä se tarkoita sitä, että aina olisi välttämättä homo.

        Ei pahalla, vaan pitkähiuksiset pojat oikein kerää kiusaajien huomion, ja se on MINUN mielestä aivan helvetin homon näköstä ja kannattaa hakeutua hoitoon ja äkkiä tai vähintään parturiin vitun pitkäletti!!!!


      • TOSIsuomilainen kirjoitti:

        Ei pahalla, vaan pitkähiuksiset pojat oikein kerää kiusaajien huomion, ja se on MINUN mielestä aivan helvetin homon näköstä ja kannattaa hakeutua hoitoon ja äkkiä tai vähintään parturiin vitun pitkäletti!!!!

        Et mullon kone, NEKÄ OOOOOOOO H O M O! Onko selvä?


      • TOSIsuomilainen kirjoitti:

        Ei pahalla, vaan pitkähiuksiset pojat oikein kerää kiusaajien huomion, ja se on MINUN mielestä aivan helvetin homon näköstä ja kannattaa hakeutua hoitoon ja äkkiä tai vähintään parturiin vitun pitkäletti!!!!

        Ihan yntähyvin sen kiinnittävät silmälasitkin.


      • PITKÄLETTINEN
        TOSIsuomilainen kirjoitti:

        Ei pahalla, vaan pitkähiuksiset pojat oikein kerää kiusaajien huomion, ja se on MINUN mielestä aivan helvetin homon näköstä ja kannattaa hakeutua hoitoon ja äkkiä tai vähintään parturiin vitun pitkäletti!!!!

        Yksikään HOMO EI PIDÄ pitkiähiuksia


      • PITKÄLETTINEN
        ramipussinen kirjoitti:

        Et mullon kone, NEKÄ OOOOOOOO H O M O! Onko selvä?

        Heitä se kone roskiin ja anna letin kasvaa.


      • PITKÄLETTINEN kirjoitti:

        Heitä se kone roskiin ja anna letin kasvaa.

        HEITÄ SIE IHTES ROSKII!


    • ylä-asteellainen

      pitkätukkaiset pojat ovat söpöjä :)

      • Emmily Strange

        Pitkätukkaiset pojat on just nam!


    • 14

      Tiedän kyllä melkolailla miltä se tuntuu, mulla oli ja on vieläki pitkä tukka ja monesti siitä sai noottia kuulla (Olen siis poika). Kyllä muakin tytöksi luultiin kahtena viime vuonna mutta sitte kasvoista tuli paljo miehisemmät nii ei oo kukaa luullu tytöksi sen jälkeen. Mutta ainaki pistää silmään koulun ruokalassa ku oon ainoo poika jolla on hiukset kiinni ja yltää lapaluista alaspäin :D

    • Kagami

      Pitkätukkaset pojat on ihan perkeleen syntisen söpöjä

    • HÅT

      Älkää pojat perkule leikatko niitä hiuksianne! D:
      Ne on niin kuumat, ja saa jokaisen jätkän näyttämään paremmalta. ♥

      • Ainiin..

        .. Ja se piti vielä sanoa että mikään ei ole suloisempaa kuin pieni nuttura tai ponnari pojalla. *O*


      • hoitoaine

        Oon 100% samaa mieltä!


    • Jejejeeee

      No siis miusta pitkä tukka pojalla on ällöttävä, varsinki jos sitä ei pestä kunnolla eikä se poika huolehdi hygienastaan. Muutenki miusta pitkä tukka ei sovi pojalle, (ehkä joillekin harvoille) mmutta hei se on vaa minun mielipide. :) Jokaine saa tehdä niinkun tahtoo.

      • Heterox

        Mulla on pitkä, tummanruskea tukka enkä siitä hevin luovu. Silmämeikkiäkin haluaisin käyttää, mutta en viitsi, kun joudun homofobian uhriksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      68
      1364
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1042
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      53
      897
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      104
      844
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      790
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      784
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      700
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      32
      690
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      683
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      645
    Aihe