PITKÄTUKKAINEN POIKA

Ja tarkoitan nyt siis sitä "ylätukkaa" Enkä "alatukkaa". Niin, lapsena pidin pitkiä hiuksia. Siinä vaan tahtoi useimmiten käydä niin, että minua luultiin TYTÖKSI. Voitteko kuviteela. Onko se tiedän mielestänne hyvä vai huono, jos pojalla on pitkä tukka. Tytöille se sopii.

23

1520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,

      mielestäni on hyvä jos pojalla on pitkä tukka, itse ainakin pidän, kivaa katseltavaa;;) kunhan on vain hyväkuntoiset hiukset=)

      • Sinä taidatkin olla tyttö. Ihan kiva jos tyttö pitää sellaisesta. Mun hiukset on ihan hyvässä kunnossa. Tosin niitä tahtoo nyt aikuisena olla vähän. Joskus ylä-asteella kasvatin sellaisen "huomattavanpitkän" letin, mutta seitten menin paruriin.


    • TOSISUOMALAINEN

      MEE HOMO PARTURII

      • Mullon kone. Eikä se tarkoita sitä, että aina olisi välttämättä homo.


      • TOSIsuomilainen
        ramipussinen kirjoitti:

        Mullon kone. Eikä se tarkoita sitä, että aina olisi välttämättä homo.

        Ei pahalla, vaan pitkähiuksiset pojat oikein kerää kiusaajien huomion, ja se on MINUN mielestä aivan helvetin homon näköstä ja kannattaa hakeutua hoitoon ja äkkiä tai vähintään parturiin vitun pitkäletti!!!!


      • TOSIsuomilainen kirjoitti:

        Ei pahalla, vaan pitkähiuksiset pojat oikein kerää kiusaajien huomion, ja se on MINUN mielestä aivan helvetin homon näköstä ja kannattaa hakeutua hoitoon ja äkkiä tai vähintään parturiin vitun pitkäletti!!!!

        Et mullon kone, NEKÄ OOOOOOOO H O M O! Onko selvä?


      • TOSIsuomilainen kirjoitti:

        Ei pahalla, vaan pitkähiuksiset pojat oikein kerää kiusaajien huomion, ja se on MINUN mielestä aivan helvetin homon näköstä ja kannattaa hakeutua hoitoon ja äkkiä tai vähintään parturiin vitun pitkäletti!!!!

        Ihan yntähyvin sen kiinnittävät silmälasitkin.


      • PITKÄLETTINEN
        TOSIsuomilainen kirjoitti:

        Ei pahalla, vaan pitkähiuksiset pojat oikein kerää kiusaajien huomion, ja se on MINUN mielestä aivan helvetin homon näköstä ja kannattaa hakeutua hoitoon ja äkkiä tai vähintään parturiin vitun pitkäletti!!!!

        Yksikään HOMO EI PIDÄ pitkiähiuksia


      • PITKÄLETTINEN
        ramipussinen kirjoitti:

        Et mullon kone, NEKÄ OOOOOOOO H O M O! Onko selvä?

        Heitä se kone roskiin ja anna letin kasvaa.


      • PITKÄLETTINEN kirjoitti:

        Heitä se kone roskiin ja anna letin kasvaa.

        HEITÄ SIE IHTES ROSKII!


      • Anonyymi
        TOSIsuomilainen kirjoitti:

        Ei pahalla, vaan pitkähiuksiset pojat oikein kerää kiusaajien huomion, ja se on MINUN mielestä aivan helvetin homon näköstä ja kannattaa hakeutua hoitoon ja äkkiä tai vähintään parturiin vitun pitkäletti!!!!

        Oot varmaan kalju vai kuinka?


      • Anonyymi
        PITKÄLETTINEN kirjoitti:

        Yksikään HOMO EI PIDÄ pitkiähiuksia

        Oikein!


    • ylä-asteellainen

      pitkätukkaiset pojat ovat söpöjä :)

      • Emmily Strange

        Pitkätukkaiset pojat on just nam!


      • Anonyymi
        Emmily Strange kirjoitti:

        Pitkätukkaiset pojat on just nam!

        Kiitos!


    • 14

      Tiedän kyllä melkolailla miltä se tuntuu, mulla oli ja on vieläki pitkä tukka ja monesti siitä sai noottia kuulla (Olen siis poika). Kyllä muakin tytöksi luultiin kahtena viime vuonna mutta sitte kasvoista tuli paljo miehisemmät nii ei oo kukaa luullu tytöksi sen jälkeen. Mutta ainaki pistää silmään koulun ruokalassa ku oon ainoo poika jolla on hiukset kiinni ja yltää lapaluista alaspäin :D

    • Kagami

      Pitkätukkaset pojat on ihan perkeleen syntisen söpöjä

    • HÅT

      Älkää pojat perkule leikatko niitä hiuksianne! D:
      Ne on niin kuumat, ja saa jokaisen jätkän näyttämään paremmalta. ♥

      • Ainiin..

        .. Ja se piti vielä sanoa että mikään ei ole suloisempaa kuin pieni nuttura tai ponnari pojalla. *O*


      • hoitoaine

        Oon 100% samaa mieltä!


      • Anonyymi

        Kiitos teille rohkaisijoille❤️‍🔥 Kaikki pilkaajat ja haukkujat ovat ala-arvoisia nynnyjä!


    • Jejejeeee

      No siis miusta pitkä tukka pojalla on ällöttävä, varsinki jos sitä ei pestä kunnolla eikä se poika huolehdi hygienastaan. Muutenki miusta pitkä tukka ei sovi pojalle, (ehkä joillekin harvoille) mmutta hei se on vaa minun mielipide. :) Jokaine saa tehdä niinkun tahtoo.

      • Heterox

        Mulla on pitkä, tummanruskea tukka enkä siitä hevin luovu. Silmämeikkiäkin haluaisin käyttää, mutta en viitsi, kun joudun homofobian uhriksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      43
      2092
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      64
      648
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      477
    Aihe