Jugoslavian kuumilla sannoilla

Aviopari

Tuscular, pieni kaupunki jonkin matkaa Rijekasta itään päin, nykyisen Kroatian rannikolla oli mielipaikkamme 1980-luvun lopulla, ennen Jugoslavian hajoamista. Silläkin kerralla olimme jättäneet lapset anopin hoitoon ja lähteneet pienelle virkistäytymislomalle. Kerran vuodessa me siellä kävimme ja varasimme paikat saksalaisten naturistien luettelosta. Heidän joukkoonsa oli helppo sulautua. Vaikka emme me heidän porukoissaan liikkuneet, vaan omilla retkillämme. Vaelsimme reppuinemme hieman syrjemmälle, kallioiden ja pensaiden taakse, josta haimme mieleisemme paikan. Eräällä rauhallisella ranta-aukiolla lepäili pariskunta ja pari yksinäistä miestä, mutta ei enää lapsiperheitä. Siinä riisuuduimme mekin vaimon kanssa ja kävimme uimassa. Kuivattelimme itseämme kävelemällä rantaa edestakaisin. Tutustuimme ympäristöön. Aurinko paistoi ja kevyt tuuli kutitti häpykarvoja. Minulla oli kalu hieman paisunut, niin kuin se alussa on, mutta rento. Se heilahteli juuri sopivasti ja antoi tuntoja. Tulomatkalla pysähdyimme vaihtamaan pari sanaa toisen pariskunnan kanssa. Hekin olivat pistäytyneet uimassa ja katsoivat jutellessa tuttavallisesti suoraan silmiin. He olivat saksalaisia, meitä hieman varttuneempia ja ruskettuneempia. Rouva oli uhkea valkyyria, jonka paksu letti ulottui puoleen väliin selkää. Palasimme pyyhkeille ja voitelin vaimon selän. Hän kääntyi ja voitelin myös vatsan. Molemmilla puolillamme olevat miehet tarkkailivat meitä, ja vaimo hymyili heille, näytti, että häntä saa katsoa. Vasemmalla loikoili nuori mies aurinkolaseineen, jalat huolettomasti levällään, oikealla pyylevähkö, ohimoilta harmaantunut herrasmies. Taempana kohosi saksalaispariskunnan hyvin varustettu leiri. Vaimo nousi ja läksi uudelleen vaeltelemaan vesirajaan, tällä kertaa yksin. Hän liikehti kiireettömästi, nojaili kiviin ja katseli romanttisesti merelle. Näytille hän sinne meni. Takamus oli pysty, reidet leveät, povi runsas ja hyvin esillä. Tyypillinen suomalainen nainen, ajattelin, ja hivenen ylpeä taisin olla. Häpykarvat oli ajeltu sivuilta kumpua korostamaan. Se oli täällä merkki, eikä vaimo sitä peitellyt. Nuori mies kävi pulahtamassa meressä ja kahlasi rantaan, jäi tekemään tuttavuutta vaimon kanssa. He juttelivat pitkään ja käsilläänkin ja vaimo heilautti välillä tukkaansa. Hän viittasi minuun päin ja mies katsoi, hyväksyi kutsun, koska he lähtivät tulemaan. Vaimon lanteet keinahtelivat ja miehen penis nyökki tomerana askelten tahtiin. Sehän siinä jännää oli, ja meille vielä aika uutta, että miehet ja naiset olivat yhdessä ilkosillaan, sulot ja sukkeluudet paljaina. Tervehdin miestä kohteliaasti kädestä ja pyysin istumaan. Vaimo asettui väliimme kyljelleen, selkä minuun päin, jotta mies saattoi vilkuilla tissejä. Kyllä hän vilkuilikin. Hän oli meitä nuorempi, ihan poikanen vielä lähempää katsoen. Penis oli pitkä ja siloinen, terska sopuisasti esinahan peitossa. Minä kaivoin repusta oluet ja maistelimme, juttelimme harvakseltaan, ja mies sanoi rouvan olevan erinomaisen viehättävä. Vaimo palkitsi hänet herttaisella hymyllä, vilkaisi varmuuden vuoksi ryntäisiinsä. Tässä kun ollaan, nuorukainen jatkoi, niin voisiko hän hieroa samalla rouvan nilkkoja. Se sopi rouvalle, ja minullekin, sehän oli kansainvälistä kieltä. Rouva kääntyi selälleen ja nuori mies asettui hänen jalkoihinsa. Rauhallisesti, sentti sentiltä mies muokkasi eteensä avautuvaa maisemaa, kertoili samalla itsestään. Hän oli luotsiharjoittelija, vapaapäivää viettämässä. Hän oli ollut viikon tuolla, mies heilautti kättään merelle päin, kurtisti tummia kulmiaan, ja vaimo levitti myötätuntoisesti reisiään. Vaimo oli semmoinen, on vieläkin, nautti olostaan ja alastomuudestaan. Siksihän me siellä kävimme. Häpykumpu kohosi naisellisen korkeana, halkio kosteana vieraan katselusta. Miehen elin oli jäykistynyt, eikä hän peitellyt erektiotaan. En minäkään omaani. Se oli se tuttu kihelmöinti, kivesten nipistely, ja tunnelma, ilmassa aurinkoöljyn ja myskin tuoksua. Mies hieroi vaimon polvia, hieman ylempääkin ja vaimo naurahteli. Miehen terska oli työntynyt esiin kireän esinahan alta ja siemenraosta norui kirkkaita ahkeruustippoja. Mahtaisimmeko tarvita apua, mies kysyi varovasti. Apua mihin, vaimo ihmetteli. Mies kertoi olevansa taitava ja hellä auttamaan pariskuntia lemmiskelyssä. Vaimo heläytti miehelle valloittavimman hymynsä. Hän sanoi olevansa imarreltu tarjouksesta. Me olemme haaveilleet vieraasta, hän tunnusti, mutta haluamme pitää sen haaveena. Mies näytti pettyneeltä ja vilkuili minuun kuin tukea etsien. Hänen kalunsa on kohonnut täyteen mittaansa kiharan, mustan karvapehkon keskeltä. Kauniisti se kaartui, poikamaisen jyrkkänä litteää vatsaa vasten. Oli se sopiva naisen iloksi, mutta vaimo säästi intiimipaikkansa minulle. Vaimo sanoi olevansa pahoillaan. Niin pitkälle hän ei halunnut mennä, vaikka mies olikin ihana. Hän nosti kätensä lohduttavasti pojan kädelle ja poika vilkuili haikeasti saavuttamatonta aarretta. Se on kuin onnenpyörä, löin leikiksi. Lupaa paljon, mutta ei anna mitään. Poika naurahti ja palasi hieromaan nilkkoja. Kun kalumme olivat asettuneet, menimme viilentymään mereen. Vedessä poika sai halata vaimoani, likistellä tissejäkin. Posket punaisilla läikillä vaimo kietoi kätensä pojan kaulaan ja suikkasi läksiäissuukon. Herrajumala, kuinka minä olen kiihottunut, vaimo henkäisi, kun palasimme pyyhkeille. Nyt hän olisi tarvinnut miestä, mutta siirsimme sen iltaan. Toisella puolellamme ollut vanhempi herrasmies pyysi ystävällisesti lupaa tulla myös juttelemaan. Hän kertoi olevansa Helge, tekstiili-insinööri Leipzigistä. Helge oli leskimies, viettämässä tervettä rantaelämää ja katselemassa tyttöjä. Vaimo naurahti hyväksyvästi ja korjasi asentoaan, antoi miehen tarkastella simpukkaansa. Aikuisia ihmisiähän me olimme, tiesimme missä mennään. Näin kuinka häpyaukko kiilteli limasta. Mutta oli meillä muutakin seurattavaa. Nuorimies hieroi tuttavuutta toisen pariskunnan kanssa. Hän oli siirtänyt sinne pyyhkeensäkin. Helge sanoi tuntevansa pariskunnan. Rouva oli entinen pioneeriohjaaja, hän kertoi, ja ne olivat niitä kaikkein eläväisimpiä neitokaisia ja nuoria rouvia. Ohjaajat viettivät kesänsä lasten kanssa leireillä "kuivumassa", Helge myhäili, ja lyhyillä lomillaan "ottivat kikkeliä" minkä ennättivät. Saksalaisrouvalla oli tuuheakarvainen tussu, ja arvelimme, että poika pääsee sitä takomaan. Seurue keräili jo tavaroitaan ja vilkutti meille lähtiessään. Minulla seisoi taas juurevasti, ja Helge lupasi toimia vahtina ja näkösuojana, jos haluaisimme harjoittaa lajitoimintaa. Minua ajatus kiinnosti, mutta vaimo sanoi heti, että hän ei kumminkaan osaisi rentoutua. Kävimme kolmisin uimassa ja vaimo antoi Helgen öljytä selkänsä ja pakaransa. En tiedä, kuinka syvälle Helgen käsi haaroihin sujahti, mutta vaimon silmät hyppäsivät. Helge oli miellyttävä tuttavuus, mutta minun täytyi suunnitella hotellille lähtöä. Kulli alkoi olla kipeä.

2

7710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veijari

      Hyvä stoori, hyvä tunnelma! Kiitos!

    • Kiihottunut

      Huippuhyvä stoori - mitä te teitte hotellissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe