kadonneet postit

viljo2009

Apua! Tietäisikö joku mihin kaikki, siis kaikki, 9.12.2010 mennessä saapuvat postit ovat voineet kadota non vain yhtäkkiä. Tänään kaikki on ok., mutta Norton ei voi palauttaakaan enää noita kadonneita. Kaikki lähtetneet ovat tallessa. On niin mystinen juttu, että onko kukaan koneut samaa?

4

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hfhhgjkjkkll

      oho, mun sateenvarjo katosi! Et sattusi tietämään missä se on?

      kadonneet postit = kadonnut sateenvarjo = yhtä järkevä viesti....


      mitkä postit, mistä, mistä ohjelmasta vaiko webistä - mikä postilaatikko, jne...

      WATTU että on VAIKEETA antaa heti tietoja...

      • viljo2009

        Hei, miksi kiroilet. Kyse ei todella ole samasta asiasta kuin sateenvarjosi kadotuksesta. Jos se on kadonnut, so what. Minä todella ajattelin saada asiallisen vastauksen todelliseen ongelmaan, joka on todella vakava. Hyvä jos ei sinun postisi ole kadonnut, onnea vaan!

        Siis Outlook 2010 ohjelman kansion saapuneet kaikki kadonneet tuosta kansioista. Pyysin Nortonia palauttmaan, mutta ei onnistu palautus vaarastosta. Tämä on käyttäjäurani, joka on todella pitkä, ensimmäinen kerta ja tiedän kuinka olen voinut palauttaa, mutta nyt ovat todella kuin tuhkaa tullessa. Ja jos enää vastaat vastaa asiallisesti eikä ole syytä epäillä järkevyyttä, kuulun nimittäin niihin harvoihin korkeisiin, keskivertoa ylempiin, prosennteihin.
        Yst.terv-


      • hfhhgjkjkkll
        viljo2009 kirjoitti:

        Hei, miksi kiroilet. Kyse ei todella ole samasta asiasta kuin sateenvarjosi kadotuksesta. Jos se on kadonnut, so what. Minä todella ajattelin saada asiallisen vastauksen todelliseen ongelmaan, joka on todella vakava. Hyvä jos ei sinun postisi ole kadonnut, onnea vaan!

        Siis Outlook 2010 ohjelman kansion saapuneet kaikki kadonneet tuosta kansioista. Pyysin Nortonia palauttmaan, mutta ei onnistu palautus vaarastosta. Tämä on käyttäjäurani, joka on todella pitkä, ensimmäinen kerta ja tiedän kuinka olen voinut palauttaa, mutta nyt ovat todella kuin tuhkaa tullessa. Ja jos enää vastaat vastaa asiallisesti eikä ole syytä epäillä järkevyyttä, kuulun nimittäin niihin harvoihin korkeisiin, keskivertoa ylempiin, prosennteihin.
        Yst.terv-

        no niin, sen version olisi voinut hetikin kertoa...

        Mutta olisiko niin, että OL olisi "tiivistänyt" kansiota jolloin ne tiivistetyt viestit olisi jonkinlaisessa arkistossa...?

        Mutta edelleenkin ihmettelen sitä, että mitä tekemistä nortonilla on asian kanssa? Oletko nortonin avulla poistanut/blokannut viestejä vai mitä? Eihän norton muutenkaan voi palauttaa viestejä / toisen ohjelman tiedostoja...

        Mieti mitä teit ennen kuin viestit katosivat ja mieti sitten ratkaisua...


      • voljo2009
        hfhhgjkjkkll kirjoitti:

        no niin, sen version olisi voinut hetikin kertoa...

        Mutta olisiko niin, että OL olisi "tiivistänyt" kansiota jolloin ne tiivistetyt viestit olisi jonkinlaisessa arkistossa...?

        Mutta edelleenkin ihmettelen sitä, että mitä tekemistä nortonilla on asian kanssa? Oletko nortonin avulla poistanut/blokannut viestejä vai mitä? Eihän norton muutenkaan voi palauttaa viestejä / toisen ohjelman tiedostoja...

        Mieti mitä teit ennen kuin viestit katosivat ja mieti sitten ratkaisua...

        Kiitos vastauksestasi! Nortonilla on sen verran tekemistä, ettö minulla on netissä heillä varmuuskopiovarasto. Yritin palauttaa sieltä, mutta ei onnistunut.
        Sehän tässä kummallista onkin, että olin nimenomaan pois koneeltani ja outlookista koko päivän ja aloitin illalla työt ja hups kaikki tuohon päivään mennessä saapuneet ja nimenomaan saapuneet olivat poissa. On tämä herättänyt kummastusta, mutta eivät ole arkistossakaan. Ovat sitten tavoittamattomissa, mutta onneksi on aina kaikkein tärkeimmistä työposteista myös muut kopiot. Mutta en saa mielenrauhaa, ellei juttu jotenkin selviä. Kukaan toinen ei tältä koneelta päin ole voinut niitä poistaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe