Hei!
Olisiko kenelläkään kokemusta Leppäkorven, Näätäpuiston ja/tai Korson päiväkodeista Vantaalla? Mielelläni kuulen myös muista alueen päiväkodeista, jos kokemuksia löytyy! Muutamme Metsolaan ja lapsille pitäisi hakea päiväkotipaikat. Alueen päiväkodit, ryhmäperhepäiväkodit ym. eivät ole lainkaan tuttuja, joten kaikki tieto tervetullutta, niin risut kuin ruusutkin : )
Kiitos kaunis jo etukäteen!
Leppäkorven, Näätäpuiston ja/tai Korson päiväkoti; KOKEMUKSIA!?
9
3384
Vastaukset
- vewev
...kaikki hoitopaikat on samanlaisia, jotkut tykkää, jotkut ei.
Se on ihna makuasia.- jffahfig
Ei se nyt ihan noinkaan mene.
- liinuska1
Meillä on molemmat lapset Korson päiväkodissa olleet nyt puoli vuotta. Ja Mitään pahaa sanottavaa sieltä ei ole. Vaan päinvastoin. Aivan ihanat hoitajat ja ammattitaitoista henkilökuntaa. Lapset viihtyneet todella hyvin siellä. En voi muuta kun suositella sitä paikkaa. :)
- ap
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Eikös Korson päiväkoti ole se, joka on ihan siinä aseman vieressä? Ja uusittu ihan lähivuosina, 2008..? Et muista alueen päiväkodeista ole sattunut kuulemaan mitään mielipiteitä tms?! Varmaan muutamissa aion käydä tutustumassa, mutta eihän sitä kaikkia voi läpi käydä! Jotenkin osa ton alueen päiväkodeista ei tunnu oikein houkuttelevilta... : /
Mutta kiitos tosiaan vastauksesta : ) - liinuska1
ap kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Eikös Korson päiväkoti ole se, joka on ihan siinä aseman vieressä? Ja uusittu ihan lähivuosina, 2008..? Et muista alueen päiväkodeista ole sattunut kuulemaan mitään mielipiteitä tms?! Varmaan muutamissa aion käydä tutustumassa, mutta eihän sitä kaikkia voi läpi käydä! Jotenkin osa ton alueen päiväkodeista ei tunnu oikein houkuttelevilta... : /
Mutta kiitos tosiaan vastauksesta : )Joo se on tossa Lumon lukion ja kirkon vieressä. Ja tosiaan päiväkoti on remontoitu parisen vuotta sitten koska siellä oli tulipalo. Muista päiväkodesita en ole kuullut mitään koska meille oli paras vaihtoehto juuri tuo kyseinen koska asutaan naapurissa. Ja päivääkään en ole katunut päätöstä että pistin lapset tonne päiväkotiin. Toivottavasti löydät lapsillesi ja itsellesi mieluisimman päiväkodin. :)
- täti hoitaja
liinuska1 kirjoitti:
Joo se on tossa Lumon lukion ja kirkon vieressä. Ja tosiaan päiväkoti on remontoitu parisen vuotta sitten koska siellä oli tulipalo. Muista päiväkodesita en ole kuullut mitään koska meille oli paras vaihtoehto juuri tuo kyseinen koska asutaan naapurissa. Ja päivääkään en ole katunut päätöstä että pistin lapset tonne päiväkotiin. Toivottavasti löydät lapsillesi ja itsellesi mieluisimman päiväkodin. :)
että jos lapsi tarvitsee päivähoitopaikan muulloin
kun syksyllä(ja haettu hoitoon keväällä) pääsee
tasan tarkkaan siihen päiväkotiin mihin mahtuu ja
jos on kaksi lasta niin vieläpä mahdollisesti eri
paikkaan.Päiväkotiryhmäthän ovat tietenkin täynnä
eikä pk:ssa pidetä vapaita paikkoja mahdollisille muuttajalapsille.
Eli voit olla tyytyväinen hoitopaikkaan jonka saat mahdollisimman
läheltä kotia. - ap
täti hoitaja kirjoitti:
että jos lapsi tarvitsee päivähoitopaikan muulloin
kun syksyllä(ja haettu hoitoon keväällä) pääsee
tasan tarkkaan siihen päiväkotiin mihin mahtuu ja
jos on kaksi lasta niin vieläpä mahdollisesti eri
paikkaan.Päiväkotiryhmäthän ovat tietenkin täynnä
eikä pk:ssa pidetä vapaita paikkoja mahdollisille muuttajalapsille.
Eli voit olla tyytyväinen hoitopaikkaan jonka saat mahdollisimman
läheltä kotia.Tiedän : ) Meidän tarve hoitopaikoille on elo-syyskuusta.
- pululuu
ap kirjoitti:
Tiedän : ) Meidän tarve hoitopaikoille on elo-syyskuusta.
viedä niin paikka kuin paikka kelpaa, ei siinä kysellä onko hyvä/huono...ja edelleen, se on makuasia,joku tykkkää, toinen ei...henkilökemiat sen määrää...naapuri inhoaa, minä en ja päivvastoin!
- jkdfjdjfr
pululuu kirjoitti:
viedä niin paikka kuin paikka kelpaa, ei siinä kysellä onko hyvä/huono...ja edelleen, se on makuasia,joku tykkkää, toinen ei...henkilökemiat sen määrää...naapuri inhoaa, minä en ja päivvastoin!
Ja edelleenkin, ei se nyt ihan noinkaan mene...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849