Olemme lähdössä helmikuussa Samuille.
Hotellimme on Mercure Samui Buri Resort Maenam Beach:lla.
Onko kukaan käynyt ko. hotellissa ? Onko hotellin lähellä mitään palveluita, ravintoloita, kauppoja tms. vai onko lähdettävä Chaweng Beachille asti.
Maenam Beach
hiihtoloma
2
602
Vastaukset
- etsimään palveluja
Maenamista löydät kaikki tarvittavat palvelut, pikkukaupoista ravintoloihin. En ole ollut ko. hotellissa, joten siitä en osaa kertoa, mutta tiedän paikan suurinpiirtein ja Maenamissa olen käynyt 3 kertaa. Upeaa rantaa, ja muuten hyvät yhteydet laivoilla niin saariin Koh Phang Nga ja Koh Tao kuin mantereellekin Sura Thaniin. Eikä muuten hassummat yhteydet lentäen Phuketiin ja Krabillekin, alle tunti molempiin ja maksaa tollaset 75 € suuntaansa.
- Aghabagha
Hain nyt itse tuota hotellia ja viikon hinnaksi tuli 1500€... Maksoitteko todella noin kovan summan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275