Nokia C3

C3_1977

Mitäs mieltä ollaan tästä puhelimesta täällä? Mä olen aina omistanut ja ostellut vain sellaisia peruspuhelimia. Pari viimeisintä oli Nokia 7100 Supernova liukukansikänny ja Nokia 2330 classic peruspuhelin. No nyt halusin ostaa jotain vähän edistyksellisempää ja kuitenkin mahdollisimman halpaa. Nokia C3 iski silmään heti. Maksoi vain 118 euroa! Siinä sentään 2 Mp:n kamera, 2 Gt:muistikortti, iso näyttö, QWERTY -näppäimistö ja toi tummansininen/musta väri näyttää hienolta! Jouduin ostamaan vielä datakaapelin puhelimen ja tietokoneen välille, että voin hyödyntää mp3-soitinta ja siirtää puhelimeen mp3:sia ja myös kuvia sekä mitä vaan haluaa.
Lisäksi yllätyin miten hyvälaatuista videota kännyllä voi ottaa! Kätevästi videon voi sitten siirtää koneelle ja laittaa vaikka youtubeen jos haluaa.
Minulle tämä on aikasta hyvä puhelin. En tarvitse 3G:tä, enkä mitään muutakaan ylimääräistä. Tässä on just kaikki perusjutut ja vähän enemmänkin. Hyvä puhelin!

C3_1977

14

1399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikuttaa ihan hyvältä puhelimelta. Ainut mikä siinä on huonoa ( Minun mielipiteeni) niin s40 käyttis.

• _---__---__--___---_

No mikäs sitten on hyvä käyttis?

• _---__---__--___---_ kirjoitti:

No mikäs sitten on hyvä käyttis?

Esimerkiksi Android 2.2 ja Symbian 3. Mutta ei s40 käyttis ihan huono ole. Siihen ei saa niin paljon pelejä ja sovelluksia kuin muihin.

• fdbfdbfdb

no jos et nettiä kaipaa niin hyvähän toi on,mutta kallis ominaisuuksiin nähen(näytön piks.ym)..esim tänään ilmotteli mustapörssi 5230 kosketusnäyttö puh sais 99e..ilman kytkyjä,ite maksoin 149e vähän harmittaa nyt.Siis jos nettiä aatellaan niin osta 5230 koska siinä on 3,5g iso näyttö 3,2 ja kätevä kosketusnäyttö ja ilm navi,mulla on kiinteä hint netti siinä jolla tämänkin viestin kirjottelen vielä sängyssä,ja ovikaupassa huomasin että siel on pirusti ilmasia teemoja pelejä sovelluksiakin

• Ainut puute Nokia 5230 on se, ettei siinä ole wlania. Se haittaa nettiselailua esimerkiksi ulkomailla, tai jos sinulla ei ole datapakettia. Mutta jos et tarvitse nettiä, niin joko 5230 tai C3 olisi hyvät vaihtoehdot.

• Kyllä näppäimistö on parempi kirjoittamiseen kuin kosketusnäyttö.

• Nokia-5800XM
        okaro kirjoitti:

Kyllä näppäimistö on parempi kirjoittamiseen kuin kosketusnäyttö.

"okaro
        Kyllä näppäimistö on parempi kirjoittamiseen kuin kosketusnäyttö."

On ja ei.. Nokian puhelimissa on turhan pieni kosketusnäyttö, sen takia virtuaalinäppiksen näppäimet jäävät turhan pieniksi. Jos olisi isommat näppäimet näytössä niin kirjoitus sujuisi ilman virhepainalluksia!"

• C3_1977

Minä en ole ikinä oikein syttynyt kosketusnäytöstä. Halusin nimenomaan näppäimistöllisen puhelimen. C3 on siis just hyvä.

C3_1977

• -
        C3_1977 kirjoitti:

Minä en ole ikinä oikein syttynyt kosketusnäytöstä. Halusin nimenomaan näppäimistöllisen puhelimen. C3 on siis just hyvä.

C3_1977

Hei! Mietin just ton nokia c3 ostoo mutta si tuli mieleen et kui se ä ja ö tuleeku niitä ei erikseen näppäimistössä oo? Muuten jus olis mulle iha sopiva puhelin... Jos viittitte vastata niin kiitos jo etukäteen : )

• C3_1977
        - kirjoitti:

Hei! Mietin just ton nokia c3 ostoo mutta si tuli mieleen et kui se ä ja ö tuleeku niitä ei erikseen näppäimistössä oo? Muuten jus olis mulle iha sopiva puhelin... Jos viittitte vastata niin kiitos jo etukäteen : )

Mitä höpötät? Onhan sinulla tietokoneesi näppäimistössä Ä ja Ö erikseen ja samalla tavalla myös tässä C3:ssa on erikseen Ä ja Ö näppäimistössä. :)

C3_1977

• -
        C3_1977 kirjoitti:

Mitä höpötät? Onhan sinulla tietokoneesi näppäimistössä Ä ja Ö erikseen ja samalla tavalla myös tässä C3:ssa on erikseen Ä ja Ö näppäimistössä. :)

C3_1977

Kiitos vastauksesta en vaa nähny noista kuvista mut kai siin si on. XD...

• c3
        - kirjoitti:

Kiitos vastauksesta en vaa nähny noista kuvista mut kai siin si on. XD...

Niissä kuvissa ei varmaan oo suomalaisia puhelimia. Eihän jenkit tarvi ä:tä tai ö:tä ;)

• -
        c3 kirjoitti:

Niissä kuvissa ei varmaan oo suomalaisia puhelimia. Eihän jenkit tarvi ä:tä tai ö:tä ;)

Joo nii määki si mietin...tai siis tajusin eihä siel ä:tä ja ö:tä oo XD...Mutta blondi ku oon...

• sindiii

Miksi akku ei lataannu, vaikka olisi latauksessa kuinka kauan? Keran ollut jo huollossa tuon latausasian, lohjenneen näppäimen palasen ja tilttaamisen (mikään näppäin ei toiminut, sammui itsestään jne) takia.. Nyt ollut alle 2 vk taas käytössä ja akku remppaa jälleen. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      96
      6366
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3180
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe