ev lut kirkon johtohenkilöiden moniääninen kirkko tarkoittaa sitä että vain liberaalit äänet sallitaan,sanoisin että kerrassaan erikoinen demokratia...minulle tulee mieleen diktatuurivaltiot.
moniääninen kirkko
5
118
Vastaukset
- tajokinen
Joka ei mene ovesta lammastarhaan vaan kiipeää sinne muualta ,on varas ja rosvo.
- hannes k
Mun mielestä taas moniäänisyys on sitä, että kovin herkästi ei tuomita eri tavalla ajattelevia. Körttiläisten parissa tämä toteutuu selvimmin: olennaista on Jumalan hyvyys Kristuksessa, ei ihmisten ajatukset tai teot. Kaikki ovat samassa asemassa suhteessa Jumalaan, sitä voisi kutsua aika demokraattiseksi asetelmaksi.
Luuletko sinä oikeasti raamattuun uskovien sekaantuvan tälläisen palstan ylläpitoon? Ei se ole demokratian puutetta, vaan uskovaisten mielenilmaus liberaaleja kohtaan. Siksi täällä ei näy kuin liberaaleja rusinapulla-teologeja.
- 211220
Kirkossa tulee seinien olla leveällä ja katon korkealla, muutoin siitä tulee ideologian vartija ja tuohoaa tosinajattelijat.
- esther
määritelmänsä mukaisesti että = enemmistön ääni ratkaisee. vähemmistö saa toki olla tyytymätön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048819Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723208- 171684
- 761118
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988- 55963
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss78957- 65910