Pitäisikö hänen epileptisen nytkähtelyn olla mukamas tanssia? Näyttää vammaiselta ja on ärsyttävää katsottavaa. Laulaminen järjetöntä kiekukikkailua... todella feikki joka tasolla.
Vastenmielinen nainen
3
1759
Vastaukset
- hmpfhmitäjuttuja
Taidat itse olla kateellinen, lihava ja huonoääninen mamma.
Shakira on hieno artisti. - Joooooooooooo
Olen täysin samaa mieltä alkuperäsen viestin lähettäjän kans!
- audrinapatridge
Olet varmaan joku katkera yh-mamma tai katkera Lady Gaga-fani. Jos kutsut Shakiraa feikiksi, niin en voi edes ottaa mielipidettäsi tosissaan.
Tietysti, on aivan maku-asia, että tykkääkö napatanssista ja itämaistyylisistä liikkeistä, mutta se, että kutsut sitä epileptiseksi nytkähtelyksi on lähinnä säälittävää ja todella lapsellista, sillä tuollaisilla asioilla huulen heittäminen on kaikkea muuta kuin hauskaa.
Voin hyväksyä sen, ettei jokainen pidä Shakin äänestä, kuten et sinäkään, mutta sekin on ihan maku-asia. Minusta Shakilla on yksi upeimmista laulu-äänistä tällä hetkellä musiikkibisneksessä, koska se on edelleen niitä harvoja ja valittuja, jotka ovat aitoja ääniä, joten en voisi oikein sanoa hänen olevan miltään osin feikki. Suosittelen, että tutustut hänen kappaleisiin kuten esimerkiksi No, Que Me Quedes Tú ja Antes De Las Seis ja tule sitten sanomaan uudestaan "kiekukikkailusta".
Lisäksi, ihminen joka käyttää puolet tuloistaan auttamaan kotimaansa vähärahaisia ihmisiä rakentamalla kouluja ja auttamalla ihmisiä ympäri maailmaa hyväntekeväisyydellä: on feikki mistä kohtaa? Ota selvää Shakiran Pies Descalzos-säätiöstä joka on ollut pystyssä jo kauan ennen hänen valtavirran suosiota. Tule sitten puhumaan tänne FEIKISTÄ, jos kehtaat enää. Kiitos ja näkemiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389