MADE IN P.R.C.

Kun minä aikanaan ostin imurin niin paketissa luki, että se on made in P.R.C. Mitähän se mahtaa tarkoittaa. Toivottavasti ei ainakaan Tehty Perseessä.

22

42576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peoples Republic of

Peoples Republic of China

• kinkki man

vitun kinkit kaikki tehää siellä

• 176-167

TURPA KIINNI APINA

• Ismael von Omen

peoples republic corea elikkäs pohjois-korea

onnea olet tukenut Kim Jong-Unin totalitaarista diktatuuria perkele!

• neuvvojeesus

EIku People's Republic of China.

• No voihan infrastruktuuri teidän kanssanne.

• Kinkkisafkaa

Mikäköhä vttu se PRC mahtaa olla?? Tilasin jonku taki nii siin lukee Made In PRC...

• guiguuri

Koko maailman kamat synnytettään nykyisin tämän perseen kautta ja toiseksi sieltä mekin kaikki olemme tulleet periaatteessa, alapäästä.

• Anonyymi

Sivistynyttä porukkaa täällä. Äiti ja iskäkö opetti puhumaan?

• cuscus

cuscus

• Anonyymi

Made in prc tarkoittaa KIINA englantilainen lyhennys

• Anonyymi

Aina ostan made in kiina vaatteet työkaluja en pärjää ilman halpa työtä ovat olleet erittäin laadukkaita

• Ostin Gigantista karaoke laitteet made in P.R.C Gigantin verkkokauppa huijasi rahat minulta (186€) Tanskasta tuli raskas paketti, eikä meinannut millään naapurin mersuun mahtua, no tuotiin kotiin peräluukku auki. Kaiuttimien tehoksi luvattu 600W jotenkin jäi välille. Alussa soi ihan kivasti ja täysillä ehkä 100W, sitten alkoi pörisemään, kunnes viimein posahti! Laite on Party Light &Sound karaoke 12. Gigantti ei julkaissut asiallista arvosteluani. Pitää kuulemma lähettää laitteet Tanskaan, kaikki keskustelut tanskaksi tai englanniksi. Minulle lähetetyt kaiuttimet olivat käytetyt, koloista ja naarmuista päätellen. Teenkö rikosilmoituksen? Kannattaako?

• Maksoin siis uusista tuotteista ja käytetyt tulivat.

• Anonyymi

Aivan sama kun tilaat milwaukeen akkukoneita kiinasta netistä maksat 35 euroa ja suomesta ostat jälleen myyjiltä ja maksat 300.sama asia on kaikissa makitan koneissa.eli kate on monta tuhatta prosenttia.ostin kiinasta koneita ja myös suomesta.kummassakin lukee made in prc.

• Anonyymi

Eli viet takaisin mistä ostit.
        Tänä päivänä kaikki tulee sieltä PRC.
        10 vuotta sitten eräs autokauppias sanoin hyvin, joka toteutuu juuri nyt. Mutta kaikki loppuu aikanaan, myös talous. Ja se on iso kupla.

• Anonyymi

Juu..muista että se sinun parin tonnin mersukin tehdään nykyään kiinassa, onnea sille.
        Älä laita isoja kaiuttimia, saumat hajoaa ja pelti tärisee eikä sitä ole kovin hauska kuunnella..
        Jos et kuule laita kuulolaite...

• Anonyymi

Kiinan hiomakivellä jos ei puukko teroitu niin teroittaa veden kanssa vaikka mulkunpään ,tulee tosi työkalu. 🙄🙄🙄🙄

• Anonyymi

Mainiota 😁😂

• Anonyymi

Itse ostin tässä pari vuotta sitten PRC Mersun. Se pitää aika pahaa ääntä aina liikkeelle lähtiessä, mutta muuten on toiminut hyvin.

• Anonyymi

Kiina

• Anonyymi

Kiinassa tehdään nykyään huipputuotteita, vaikka työpalkat voivat olla kehnoja.
      Minä ostan nykyään kaikki mitä tarvitsen kiinalaisia, kun se samalla tukee sosialismin kehitystä. Sitä tarvitaan maailmassa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      41
      2223
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      223
      1955
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1528
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1265
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1197
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      136
      1104
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1078
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      982
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      940
    10. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      61
      915
    Aihe