ISKU !

nilk

Ostin sohvan 9 viikkoa sitten ja myyjä lupasi että korkeintaan 6 viikkoa ihan maksimi, eikä sohva ole vieläkään kotonani. hauskaa tässä vielä soitin iskuun kun oli kulunut vähän yli kuusi viikkoa että missä sohva on ? sama myyjä keneltä ostin sohvan vastasi .kysyttyäni niin myyjä alkoi väittää että minun paperissa on väärä ostopäivä.
ainoa ongelma on että heillä on täysin sama paperi siellä koska tämä kirjoitettiin jäljentävälle paperille. ja kolme muuta soittoa ja ikinä kukaan ei tiedä missä sohva mutta joku `työnjohtaja` lupasi ens viikolla sohvan.
no ens viikolla perun sitte kaupat jossei sitä saakelin sohvaa näy. mutta oli viimeinen kerta kun ostan mitään kyseisestä p.... liikkeestä. näin on sanoneet myös kaikki tuttavani! älä sinäkään ellet halua odottaa älyttömiä aikoja huonekaluista.

32

8943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moo-de

      osta Virolaista :-) Osa tehdään Virossa!

      • Huonekaluverhoilija

        Hei !! Sinä joka ''valitit'' siitä että sohvakalustosi toimitus on kestänyt jo 9vk, niin sinulle voin sanoa että tyypillinen toimitusaika iskun kotimaisissa sohvakalustoissa on 3kk !!! Olen iskun palveluksessa huonekaluverhoilijana ja siten tiedän tämän asian. On erittäin ikävää että myyjä menee lupaamaan sohvan 6vk. Se on myyjän virhe, sillä sohviemme normaali toimitus aika on 2-3kk.
        Teillekin kaikille tiedoksi, jotka aikonette ostaa iskusta lahdessa valmistetun avainlippu sohvan, että kannattaa varautua siihen 3kk toimitusaikaan.
        PS: Isku ei ole niin kuin suomi-soffa joka tekee sohvia varastoon, teemme kaikki sohvat tilaustyönä, niin rungon valmistuksesta-ompeluun ja siitä verhoiluun.

        Lämpimin terveisin: verhoilija


      • Jeremies,
        Huonekaluverhoilija kirjoitti:

        Hei !! Sinä joka ''valitit'' siitä että sohvakalustosi toimitus on kestänyt jo 9vk, niin sinulle voin sanoa että tyypillinen toimitusaika iskun kotimaisissa sohvakalustoissa on 3kk !!! Olen iskun palveluksessa huonekaluverhoilijana ja siten tiedän tämän asian. On erittäin ikävää että myyjä menee lupaamaan sohvan 6vk. Se on myyjän virhe, sillä sohviemme normaali toimitus aika on 2-3kk.
        Teillekin kaikille tiedoksi, jotka aikonette ostaa iskusta lahdessa valmistetun avainlippu sohvan, että kannattaa varautua siihen 3kk toimitusaikaan.
        PS: Isku ei ole niin kuin suomi-soffa joka tekee sohvia varastoon, teemme kaikki sohvat tilaustyönä, niin rungon valmistuksesta-ompeluun ja siitä verhoiluun.

        Lämpimin terveisin: verhoilija

        Älä puhu paskaa! Olen ollut joskus Iskun palveluksessa, kotimaisin sohvan toimitus kestää 4-5 viikkoa. 70% Sohvista tulee Beluksen tehtaalta Virosta, samalta tehtaalta josta Masku teettää sohvat. Ärsyttää vain kun koko ajan valehdellaan kulutajille!!!!!! Lopettakaa valehtelu!


      • Huonekaluverhoilija
        Jeremies, kirjoitti:

        Älä puhu paskaa! Olen ollut joskus Iskun palveluksessa, kotimaisin sohvan toimitus kestää 4-5 viikkoa. 70% Sohvista tulee Beluksen tehtaalta Virosta, samalta tehtaalta josta Masku teettää sohvat. Ärsyttää vain kun koko ajan valehdellaan kulutajille!!!!!! Lopettakaa valehtelu!

        Paskaa en puhu, sen voin vannoa kuule vaikka ammattini puolesta. Kaikkien Lahdessa valmistettavien KOTIMAISTEN AVAINLIPPU sohvien ja vuodetuolien tuotantoaika ikävä kyllä sattuu tällä hetkellä olemaan jopa se 3KK. Vaikka se 6vk pitäisi olla, mutta tuotanto on ruuhkautunut suurten tilausmäärien vuoksi ja Ja ihmettelen suuresti mistä olet repäissyt tuon 70% sohvista tulee virosta bellukselta, se on selvää Isku teettää sohvia virossa alihankintana belluksella.

        Kyllä me valmistamme lahdessa aika laajan kategorian sohvia ja vuodetuoleja avainlipulla varustettuna. Kait minä sen tiedän kun niitä työkseni verhoilen.


      • Jere Mies!
        Huonekaluverhoilija kirjoitti:

        Paskaa en puhu, sen voin vannoa kuule vaikka ammattini puolesta. Kaikkien Lahdessa valmistettavien KOTIMAISTEN AVAINLIPPU sohvien ja vuodetuolien tuotantoaika ikävä kyllä sattuu tällä hetkellä olemaan jopa se 3KK. Vaikka se 6vk pitäisi olla, mutta tuotanto on ruuhkautunut suurten tilausmäärien vuoksi ja Ja ihmettelen suuresti mistä olet repäissyt tuon 70% sohvista tulee virosta bellukselta, se on selvää Isku teettää sohvia virossa alihankintana belluksella.

        Kyllä me valmistamme lahdessa aika laajan kategorian sohvia ja vuodetuoleja avainlipulla varustettuna. Kait minä sen tiedän kun niitä työkseni verhoilen.

        Ei minulla Iskua mitään vastaan ole, mutta ärsyttää vain kun aina valehdellaan. Se nyt vain on selvä että Isku teettää suuren osan sohvista Virossa. Sitä sinä et voi väittää, taikka sitten vanhana Iskulaisena minulle on valehdeltu :-) Toimitus aika kuullostaa vain aika hauskalta, kun se on sama kuin kyseisellä Suomisoffalla. Vaikka niillä ei järin häävisti mene.

        Minun aikana sieltä sohvan sai neljässä viikossa, ja nyt se kolmikertaistunut. Huom! Liikevaihto on tippunut huomattavasti! EI PYSTY USKOMAAN! KUKA ODOTTAA NYKYPÄIVÄNÄ SOHVAA 3KK!?


      • Huonekaluverhoilija
        Jere Mies! kirjoitti:

        Ei minulla Iskua mitään vastaan ole, mutta ärsyttää vain kun aina valehdellaan. Se nyt vain on selvä että Isku teettää suuren osan sohvista Virossa. Sitä sinä et voi väittää, taikka sitten vanhana Iskulaisena minulle on valehdeltu :-) Toimitus aika kuullostaa vain aika hauskalta, kun se on sama kuin kyseisellä Suomisoffalla. Vaikka niillä ei järin häävisti mene.

        Minun aikana sieltä sohvan sai neljässä viikossa, ja nyt se kolmikertaistunut. Huom! Liikevaihto on tippunut huomattavasti! EI PYSTY USKOMAAN! KUKA ODOTTAA NYKYPÄIVÄNÄ SOHVAA 3KK!?

        Morjesta, varmasti ärsyttää, ikävintä nyt vaan on se että totta on joka sana. Jokainenhan meistä itse päättää mitä uskoo, mutta ikävä kyllä se näin on. Töitä vaan on niin paljon että toimitukset venyneet pahasti. Isku teettää suuren osan myymistään sohvista virossa, muun muass Belluksella, mutta kyllä me lahdessa teemme kuitenki vielä aika laajan kategorian erilaisia sohvia ja vuodetuoleja.

        Mainittakoon se nyt vielä että avainlippu tunnuksin merkityt sohvat valmistetaan Lahden tuotantolaitoksilla alusta loppuun, vaikka kyllähän sen nyt luulisi tajuavan kuka vain.

        Ja kyllä monikin tuntuu odottavan sohviaan niin kauan, joillekkin se Isku on niin laadun tae, no kenen mielestä on, kenen ei. Itse kyllä iskulaisena luotan yhtälöön Isku= laadukas kotimainen huonekalu... sen enempää iskua puolustellen.


      • Kallista paskaa myyd
        Huonekaluverhoilija kirjoitti:

        Morjesta, varmasti ärsyttää, ikävintä nyt vaan on se että totta on joka sana. Jokainenhan meistä itse päättää mitä uskoo, mutta ikävä kyllä se näin on. Töitä vaan on niin paljon että toimitukset venyneet pahasti. Isku teettää suuren osan myymistään sohvista virossa, muun muass Belluksella, mutta kyllä me lahdessa teemme kuitenki vielä aika laajan kategorian erilaisia sohvia ja vuodetuoleja.

        Mainittakoon se nyt vielä että avainlippu tunnuksin merkityt sohvat valmistetaan Lahden tuotantolaitoksilla alusta loppuun, vaikka kyllähän sen nyt luulisi tajuavan kuka vain.

        Ja kyllä monikin tuntuu odottavan sohviaan niin kauan, joillekkin se Isku on niin laadun tae, no kenen mielestä on, kenen ei. Itse kyllä iskulaisena luotan yhtälöön Isku= laadukas kotimainen huonekalu... sen enempää iskua puolustellen.

        Näkeehän sen nyt sokeakin että esim Maskun Acona tuoli ja Iskun Tampa tuoli ovat samaa Belluksen tehtaalla tehtyä virolaista paskaa.

        Kokemusta on nimittäin sen tehtaan työn jäljestä.


      • KelluksenTehtaalta
        Kallista paskaa myyd kirjoitti:

        Näkeehän sen nyt sokeakin että esim Maskun Acona tuoli ja Iskun Tampa tuoli ovat samaa Belluksen tehtaalla tehtyä virolaista paskaa.

        Kokemusta on nimittäin sen tehtaan työn jäljestä.

        Askona tuoli ja tampaxi tuoli.


    • comment

      Ostin 1500 maksaneen vitriinikaapin Iskusta ja koko ajan siinä on ollut ongelmia. Laatikoiden kiskot hajoaa ja yhdestä laatikosta putosi pohja sekä etulevy sekä laatikoiden kiskot hankaa runkoon kulumisraidat. Kaappi on hyvin hutera ja osat huonosti kiinnittyneitä. Kun valitin näistä asioista niin pari kertaa varastomies kävi toteamassa että ne kulumiset kuuluu asiaan koska kyseessä on valmistusvirhe! Kun kyseessä on vielä tumma puu niin ne raidat todella näkyy. Luvattiin myös monen puhelun jälkeen tulla katsomaan mitä hajonneelle laatikolle voisi tehdä. Kaiken huipuksi minua syytettiin siitä että olin liian kovakouraisella käsittelyllä saanut sen laatikon leviämään ja laittanut liikaa tavaraa siihen :0 Tuosta lupauksesta on nyt kulunut reilu kuukausi. Ilmeisesti heille onkin tärkeää saada kalliit kapistuksensa kaupaksi, ihan sama miten ne pelittää. Ja hintaa Iskun tuotteilla todella on. En enää ikinä osta moisesta kaupasta mitään.

      • Huonekaluverhoilija

        Joka ikisellä valmistajalla tässä maailmassa tulee sutta ja savea, se on varma se kun tehdään kovalla vaudilla isoja sarjoja !! Mutta sekin on aika mahdollista että laatikossa on ollut liikaa tavaraa.
        Ainakin lahdessa valmistettavien lipastojen laatikoiden pohjat kyllä kestää painavempaakin tavaraa, koska pohjalevy tulee ''urien'' väliin joka sivusta, pohjaa ei naulata niin kuin moni valmistaja tekee.
        Ja etulevyt ei mitenkään voi tipahtaa koska ne tulee laatikon sivu levystä kierre vääntimellä kiinni, sen lisäksi siinä on jo poratapit.

        Oletkohan mahdollisesti ostanut Suomessa Lahden tehtailla valmistetun vitriinin ?
        Jos olet, niin ihmettelen suuresti miten on mahdollista että laatikot leviää käsiin.
        Epäilen kyllä vahvasti että ei ole Iskun kotimainen.

        On se nyt sitten kotimainen tai ulkolainen niin älä nyt kotona istu ja netissä valita lupauksista, vaan pistä asiaan vauhtia, jos kyse lahtelaisesta vitriinistä, niin sinuna ottaisin yhteyttä Iskun Levykalustetehtaalle lahteen jos myymälästä asiaa ei hoideta.

        Pikku vinkki näin iskulaisena, että myymälää pitää aina pommittaa, että asia menee eteen päin. Tieto ei meinaa liikkua, se on ikuinen ongelma yhtiössä.


      • comment
        Huonekaluverhoilija kirjoitti:

        Joka ikisellä valmistajalla tässä maailmassa tulee sutta ja savea, se on varma se kun tehdään kovalla vaudilla isoja sarjoja !! Mutta sekin on aika mahdollista että laatikossa on ollut liikaa tavaraa.
        Ainakin lahdessa valmistettavien lipastojen laatikoiden pohjat kyllä kestää painavempaakin tavaraa, koska pohjalevy tulee ''urien'' väliin joka sivusta, pohjaa ei naulata niin kuin moni valmistaja tekee.
        Ja etulevyt ei mitenkään voi tipahtaa koska ne tulee laatikon sivu levystä kierre vääntimellä kiinni, sen lisäksi siinä on jo poratapit.

        Oletkohan mahdollisesti ostanut Suomessa Lahden tehtailla valmistetun vitriinin ?
        Jos olet, niin ihmettelen suuresti miten on mahdollista että laatikot leviää käsiin.
        Epäilen kyllä vahvasti että ei ole Iskun kotimainen.

        On se nyt sitten kotimainen tai ulkolainen niin älä nyt kotona istu ja netissä valita lupauksista, vaan pistä asiaan vauhtia, jos kyse lahtelaisesta vitriinistä, niin sinuna ottaisin yhteyttä Iskun Levykalustetehtaalle lahteen jos myymälästä asiaa ei hoideta.

        Pikku vinkki näin iskulaisena, että myymälää pitää aina pommittaa, että asia menee eteen päin. Tieto ei meinaa liikkua, se on ikuinen ongelma yhtiössä.

        Enhän nyt niin pirun tyhmä ole että mättäisin laatikon täyteen tavaraa ja sitten ihmettelisin kun pohja putoaa! Tuota esitti myymälän esimieskin kun soitin sinne. Äly hoi.
        Ennen tuota vitriiniä minulla oli siinä antiikkilipasto, jonka jokaisen laatikon pohja kesti kolme kertaa suuremman määrän tavaraa kuin nyt tämä kyseinen mikä hajosi. Se vaan jäi pieneksi niin ajattelin ostaa hyvännäköisen ja "laadukkaan"vitriinin.
        Tämä kyseinen kapistus on ollut aivan normaalissa käytössä, kuten jokainen voi kuvitella sellaista käyttävänsä.
        Ja mistäs sinä tiedät olenko vain muka istunut kotona ja netissä valittamassa? En todellakaan. Olen ottanut yhteyttä myymälän päällikköön joka on luvannut että nyt tätä viimeistä asiaa tulee joku Iskusta katsomaan mutta eipähän ole kuulunut ja aikaa on mennyt jo reilu kuukausi. Ja olen kai aika naivi kun minulla on vielä kuvitelma että kun asia luvataan niin se pidetään.
        Tehtaalle en tosin ole ottanut yhteyttä. Pitää varmaan sitäkin yrittää.


      • SeVituttaa

        Tonniviissataa maksanut vitriinikaapista ja heti alkoi ongelmia olee. Eikö rahalla saa enää mitään? Hinnassa ollut ainakin 1400 euroa ihan siis pelkkää ilmaa.
        Kannattaa melkein ostaa käytettynä joku asiallinen vitriinikaappi, mikä on tehty aikana jona tehtiin kestävää eikä pelkkää kertakäyttötauhkaa. Ei maksa kuin ehkä kolme sataa, niin ei tartte ostaa Iskusta sutta ja haukata 1500 eurolla paskaa.


    • Iskun sohvat

      Kas kummaa, meillekin luvattiin Iskun sohvat 8 vkossa, muutta kesti vai kaksi kertaa kauemmin. Virossa teettävät kaikki. Kangas, joka oli kalliimpi julkitiloihin soveltuva kangas, kesti kotikäytössä vuoden. Nyt siis murheeb´na, mitä teemme tälle kamalalle, rumalle sohvalle. Ilmeisesti joudun viemään kaatopaikalle. Luulisi, että kun jotain ostaa, se myös vosi kestää esim. viisi vuotta? Aika kohtuullinen aika sohvalle. Iskuun en mene enää ikinä. Ikeallakin taitaa olla parempi laatu.

      • voi voi vali vali

        Haloo. Tiesitkö, että verhoilun voi uusia? Ei sen takia tarvitse koko sohvakalustoa kaatopaikalle viedä. Ja jos kankaat tosiaan vain vuoden kesti, niin valmistajaltakin voisi kysyä, ottaako se vastuuta kankaiden uusimisesta.

        Taidat olla niitä tyhjän louskuttajia, joilla ei oikeasti mitään valittamista edes ole, mutta aina täytyy jotain keksiä että saa oman pahan olonsa purettua


      • SiinäMeniIskunMaine

        Paljonkos tommosen sekundasohvan hintalapussa luki? Iskusta kun kyse, niin varmasti jo siinäkin melko rapea hinta. Siis jos sohvassa ei kangas kestä kauempaa kuin vuoden päivät, niin hei haloo missä mennään?
        Ite ostin Sotkasta vuonna 1995 sohvan, mikä maksoi tuhannen markkaa. Siinä alkoi pian liitokset natisee ja kangas lähti repeilee kuin paperi. Olihan se runko sentään puuta eikä mitään lastulevyä, mutta kun oli tehty liian hepposeksi. Semmoset poratappiliitokset ja ohuet lankut. Ei se kunnon puustakaan tehty kestävä ole, jos ne rungon osat on tehtaalla höylätty liian ohkasiksi. Alkaa ratkeilee siinä missä lastulevynpaska. Samanlaista kaks vuotta kestävää taitaa saada tänäpäivänä tuolta Ikeasta vajaalla parilla sadalla. Niin ja nykyäänhän kalliitkin on sitä sun tätä. Tuurilla voi onnistua hyvän saamaan.
        Mulla sama divaanisohva palvellut jo 13 vuotta. 800 eurolla sen divaanivuodesohvan ostin yksiöön. Ei ollu Sotkasta, Iskusta eikä Ikeasta, vaan eräästä muusta liikkeestä. Hyvin on käyttöä kestänyt, mutta piru vie kun siihen on alkanut kyllästymään, että sen vuoksi on ruvennut uutta sohvaa tekee mieli. Työttömänä ei voi tosta vaan marssia huonekaluliikkeeseen ja sanoa, että mä otan nyt ton. Sitten taas mistään kierrätyskeskuksesta ei viitsi hakea, kun sen mukana tulee kaikkia torakoita sun muita kämppään. Halvalla sais, mutta kun sitten joutuu tuholaistorjujat soittamaan. Parempi kun kattelee tota vanhaa vaan, niin se sopii lompakolle parhaiten. Vaihtaa sitten, kun on töitä saanut ja onnistunut tarpeeksi laittaa poletteja sivuun.


    • Enostaaenääiskulta

      Työnhakijaakin kohdellaan kun paskaa. Suosi ulkomaista!

      • Anonyymi

        Onko muilla kokemuksia iskussa töissä olemisesta?


    • Anonyymi

      Ei Iskusta mitään koskaan minulle eikä koko suvulleni.🥶täyttä sontaa koko palvelu aivan johdosta lähtien.Ja tuplahintaisia rumia mööpeleitä kaikki varastot pullollaan.Ei koskaan enää siihen puljuun.

      • Anonyymi

        Joo ostin minäkin useamman tonnin maksavan huonekalun Iskusta, siitä huolimatta, että myyjä kommentoi ulkonäköäni (ihan oikeasti). Ilmeisesti pitäisi iltapuvussa käydä ostoksilla. Kun oli tuotteessa huomautettavaa, ei tultu piiruakaan vastaan vaan lisää vittuilua. Käytös ärsytti enemmän kuin tuotteen ongelma. Ilmeisesti asiakkaita on liikaa kyseisellä puljulla? Asiakasyytyväisyydellä tai huonon maineen leviämisellä ei mitään väliä kun rahat vaihtaneet omistajaa. En ikinä osta enää tuolta yhtään mitään, enkä suosittele muillekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ostin minäkin useamman tonnin maksavan huonekalun Iskusta, siitä huolimatta, että myyjä kommentoi ulkonäköäni (ihan oikeasti). Ilmeisesti pitäisi iltapuvussa käydä ostoksilla. Kun oli tuotteessa huomautettavaa, ei tultu piiruakaan vastaan vaan lisää vittuilua. Käytös ärsytti enemmän kuin tuotteen ongelma. Ilmeisesti asiakkaita on liikaa kyseisellä puljulla? Asiakasyytyväisyydellä tai huonon maineen leviämisellä ei mitään väliä kun rahat vaihtaneet omistajaa. En ikinä osta enää tuolta yhtään mitään, enkä suosittele muillekaan.

        Olen aivan samaa mieltä Iskun asiakaspalvelusta. Oli ensimmäinen ja viimeinen ostos kyseisestä firmasta siis Iskusta. Ostin kaluston 15.5.2020 ja ensin oli ongelmia toimituksessa. Siitä syytettiin kuluttajaa. Sitten tuli viallinen tuoli ja sen reklamointi on vieläkin kesken, nyt eletään 4.9.2020. Koko ostos piti maksaa ennen kun tilaus lähti eteenpäin eli rahani 4640€ on ollut kiinni pian 4 kk. Iskusta ei ole ulkonäköni arvosteltu, mutta muistia ja ymmärtämystäni on kyseenalaistettu monta kertaa. Asiakas ei nykyään ole minkään arvoinen ja yrityksellä tuntuu olevan varaa aliarvioida meitä. En suosittele Iskua kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä Iskun asiakaspalvelusta. Oli ensimmäinen ja viimeinen ostos kyseisestä firmasta siis Iskusta. Ostin kaluston 15.5.2020 ja ensin oli ongelmia toimituksessa. Siitä syytettiin kuluttajaa. Sitten tuli viallinen tuoli ja sen reklamointi on vieläkin kesken, nyt eletään 4.9.2020. Koko ostos piti maksaa ennen kun tilaus lähti eteenpäin eli rahani 4640€ on ollut kiinni pian 4 kk. Iskusta ei ole ulkonäköni arvosteltu, mutta muistia ja ymmärtämystäni on kyseenalaistettu monta kertaa. Asiakas ei nykyään ole minkään arvoinen ja yrityksellä tuntuu olevan varaa aliarvioida meitä. En suosittele Iskua kenellekään.

        Eli sama röyhkeys jatkuu! Syyttivät kuljetusfirmaa, että ovat sössineet! Totuus oli, ettei ollut lähtenyt tehtaalta. Useita kk myöhässä ja väärää tavaraa. Kun nämä Iskun kalusteet vaihdan uusiin, niin en siihen liikkeeseen astu!


    • Anonyymi

      Saan 30%:n alennuksen Iskusta työpaikka etuna! Asunto on nyt valmis uusiin kalusteisiin! Alennuksen jälkeenkin saan paremmat kalusteet muualta! Saman huomasi pomokin ja otti työpaikan kaikki kalusteet muualta! On kokemusta Iskun laadusta, joten ei tullut kauppoja!

      • Anonyymi

        Me ostimme Iskun Lahden tehtaan kulmasohvan, jonka moduulit eivät pysy paikoillaan. Moduulit eivät siis ole millään mekanismilla kiinni toisissaan, ja nämä irtonaiset palaset sitten elävät omaa elämäänsä ja eivät tietenkään pysy toisissaan kiinni. Näin ollen moduulien väliin ilmestyy muutamassa päivässä useiden senttien rako. Iskun mukaan sohvassa ei ole mitään vikaa, ja "kenelläkään muulla ei ole tullut samaa liikkumisongelmaa vastaan". Jepjep....

        Harmittaa, että ostimme sutta ja sekundaa. Ei enää koskaan Iskuun.


      • Anonyymi

        Sama juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ostimme Iskun Lahden tehtaan kulmasohvan, jonka moduulit eivät pysy paikoillaan. Moduulit eivät siis ole millään mekanismilla kiinni toisissaan, ja nämä irtonaiset palaset sitten elävät omaa elämäänsä ja eivät tietenkään pysy toisissaan kiinni. Näin ollen moduulien väliin ilmestyy muutamassa päivässä useiden senttien rako. Iskun mukaan sohvassa ei ole mitään vikaa, ja "kenelläkään muulla ei ole tullut samaa liikkumisongelmaa vastaan". Jepjep....

        Harmittaa, että ostimme sutta ja sekundaa. Ei enää koskaan Iskuun.

        Vaikka vikaa olisikin, Isku ei myönnä sitä, on nimittäin sen verran kokemusta kyseisestä lafkasta! Myöhästyminen on aina Postin tai kuljetusfirman syy, vaikka tuotetta ei ole edes kirjattu lähteneeksi. Todella epäluotettava! Käytän muita huonekalufirmoja, joista saa parempaa laatua edullisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka vikaa olisikin, Isku ei myönnä sitä, on nimittäin sen verran kokemusta kyseisestä lafkasta! Myöhästyminen on aina Postin tai kuljetusfirman syy, vaikka tuotetta ei ole edes kirjattu lähteneeksi. Todella epäluotettava! Käytän muita huonekalufirmoja, joista saa parempaa laatua edullisemmin.

        Meillä tismalleen samanlaisia kokemuksia.

        Reklamoidun huonekalun tilalle tuotiin uusi (tosin sekin virheellinen). Tähän meni kaikkine säätöineen useampi kuukausi, ja homma on edelleen kesken. Lupasivat antaa 10 prossaa alennusta. Mun mielestä liian vähän. Millaisia alennuksia te muut olette saaneet, jos tuotteessa/toimituksessa on ollut ongelmia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä tismalleen samanlaisia kokemuksia.

        Reklamoidun huonekalun tilalle tuotiin uusi (tosin sekin virheellinen). Tähän meni kaikkine säätöineen useampi kuukausi, ja homma on edelleen kesken. Lupasivat antaa 10 prossaa alennusta. Mun mielestä liian vähän. Millaisia alennuksia te muut olette saaneet, jos tuotteessa/toimituksessa on ollut ongelmia?

        Korvaus on tosiaan minimaalinen, enkä jaksanut vääntää enempää! Tein loput hankinnat muualta, onneksi, kolmen vuoden jälkeen sohvat täysin ryhdissään. Kaverin Isku-sohva venähti vuodessa, vaikka oli kalliimpi, joten ei Iskua enään kaverillekaan!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sit vielä muista et tuet epäeettistä toimintaa! Firman liikevaihdot miljoonia pakkasella ja opiskelijaa kaivataan pelastamaan tilanne projektityön muodossa. Luvataan lounasta, lopputyötä ja työmahdollisuuksia. Olin kuulemma paras hakija ja sitä ja tätä, niin epätoivossani ajoin yhteensä 400 km.

      Meno paikanpäällä oli aika nöyryyttävää ja minua pyydettiin tekemään A4 kokoinen kirjoitus siitä mitä olimme livenä sopineet ja kättelimme kuinka palataan heti ensi viikon alussa asiaan. Mä jotenkin jo nöyryytettynä ja kaasuvalotettuna tein senkin A4, vaikka koin että hän haluaa vain nöyryyttää hakijaa, mutta päätin näyttää nöyryyteni. Multahan vaadittiin tästä ilmaiseksi tehtävästä projektityöstä arvosanaa 5 (erinomainen) ja sellainen on äärettömän vaikea ja uuvuttava saada. Senkin tavoittelun olisin jotenkin hyväksynyt, mutta tuo koko reissu oli huijausta. Annoin kyllä palautetta mitä mieltä olin tästä kaikesta opiskelijan nöyryyttämisestä. Pyysin korvaamaan edes 50 € bensakuluja kun kerran tahallaan huvikseen ajatti mut ja näytin tiliotteen missä mulle jäi 180 € rahaa jäljelle vuokran jälkeen. Eipähän narsistilta mitään rahaa saanut. Söin sitten kaurapuuroa koko kuukauden ja katselin tyhjiä seiniä sekä kirosin Kokoomusta.

      Isku ite valittaa kuinka toimialansa hankintapäätöksissä pitäisi ottaa huomioon eettisyys sun muu ja olen kuule aivan samaa mieltä 100 %:sesti. Voisivat nimittäin alottaa ihan peiliin kattomalla sieltä omasta toiminnasta!

      • Anonyymi

        Enkä saanut sitä luvattua ilmaista lounasta vaan sekin piti omaan piikkiin ostaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä saanut sitä luvattua ilmaista lounasta vaan sekin piti omaan piikkiin ostaa!

        Kelaa miltä tuntuu näin suuria opintolainoja ottaneena ja muutenkin opinnot hikipäissäni tehdessä kun pissikset pääsee johonkin hyviin kahvin keittohommiin samal kun mun tulevat pomot ihan m*lkk*ja ja kusettajia. Kaikki pitäis opiskelijan tehdä ilmaseks kun nää samal mussuttaa viineriä ja juo kahvia toimistossaan nostaen CFO-palkkaa.


    • Anonyymi

      Jaa, Iskun laatu! Oksakohdat paistaa läpi, kaapin ovissa ylhäällä ja alhaalla normi rako ja keskeltä ottaa kiinni. Hyllyt liukuu alta! Vanhemmat ei iskun tuotteet vielä voimissaan ja hyvää laatua! Siksi ei yhtään iskun ylihintaista tuotetta tule uuteen talooni!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe