No niin, kun aikansa oikein huseerataan ja vaahdotaan, niin näin käy. Ei tulekkaan erillistä p-lakia.. jee.
Täis lain puolestapuhujat mokata. Oliko lain ajaminen liian fanaattista ?? Minusta oli ja päättäjät sen näki.
http://www.ts.fi/online/kotimaa/180869.html
Puoskarilaki floppasi
4
315
Vastaukset
- K-U. E
onnen päivä monelle maallikolle
- voi voi..
nähdä, miten hypnoosikammoiset ottavat tämän tiedon vastaan. taisivat nuolaista, ennekuin tipahti..
- Rapatessa roiskuu
Puoskarilakia todellakin ajettiin niin voimallisesti, että ilmeisesti tuomittiin muutama viatonkin vankilaan siinä huumassa, että saadaan todistusaineistoa vaihtoehtohoitajien hyväksikäyttötapauksista. En väitä, että tahallista toimintaa, mutta niin siinä taisi käydä.
Hypnoosin kohdalla hyvä lobbaus kannatti (hypnoosia tullaan rajoittamaan), mutta niin myös näyttää käyneen homeopatian kohdalla (homeopatiaa ei tultane rajoittamaan kovin ankarasti)... - kunnioitusta
stm:n väelle kunnia päätöksenteosta, Risikolla on järki toiminnassa. Fanaatikoille ja kiihkoilijoille kävi köpelösti, kun malttamattomuuksissaan ylittivät todellisuuden rajat manipuloidessaan todellisia päätöksentekijöitä. Bloggaajankin valheet menivät harakoille eikä päätöksentekijöiden aivoituksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61389- 151379
- 191364
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein151332Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131331Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285