Miten pitäisi oikein ajatella uusista näyttelysäännöistä? Vastaako uusi sininen EH nyt sitten nykyistä EH'ta vai nykyistä H'ta? Onko punainen ERI samanarvoinen kuin nykyinen vaaleanpunainen ERI ja SA vain lisäarvosana?
Esim. jos koira on saanut yleensä punaista ja sinistä, pitääkö nyt olla iloinen jos saa sinisen EH'n?
EH, ERI, H ensi vuonna
13
1087
Vastaukset
- ffffsfsf
erinomainen =punainen
erittäin hyvä= sininen
hyvä =keltainen
tyydyttävä =vihreä
hylkäävä =harmaa
ei voida arvostella= ruskea
sertifikaatin arvoinen =vaaleanpunainen
Mikäli olen oikein ymmärtänyt säännöt niin punaisen (erin) saaneet koirat menee kilpailuluokkaan jossa saa tuon vaaleanpunaisen(jos saa). Itse olisin ainakin tyytyväinen tuosta sinisestä nauhasta kuin myös keltaisesta. EIköhän ne siitä selkiydy kun parissa näyttelyssä käy ja näkee miten se nyt menee.
Tuossa vielä tuo linkki uusiin näyttely sääntöihin http://www.kennelliitto.fi/NR/rdonlyres/2B065921-5B99-4459-8A93-FD57FF89DA46/0/koiranayttelysaannot_voimassa01012011.pdf- segaisin
ihan tottako olisit KELTAISEEN tyytyväinen???!!!???!? Meillä on aina surtu ja itketty kun on tullut sininen H. Ja nyt en tiedä pitäiskö itkeä silloinkin kun tulee sininen EH. Onko se sama asia kuin sininen H ja kuuluuko sitäkin nyt sitten jatkossa itkeä?
- ON ENTISET
segaisin kirjoitti:
ihan tottako olisit KELTAISEEN tyytyväinen???!!!???!? Meillä on aina surtu ja itketty kun on tullut sininen H. Ja nyt en tiedä pitäiskö itkeä silloinkin kun tulee sininen EH. Onko se sama asia kuin sininen H ja kuuluuko sitäkin nyt sitten jatkossa itkeä?
Nämä tämä nykyiset säännöt oli käytössä vain muutamia vuosia,nyt siirrytään pääpiirteittäin niihin vanhoihin,jotka onkin paremmat mielestäni
- segaisin
ON ENTISET kirjoitti:
Nämä tämä nykyiset säännöt oli käytössä vain muutamia vuosia,nyt siirrytään pääpiirteittäin niihin vanhoihin,jotka onkin paremmat mielestäni
...että uusi sininen EH vastaa vanhaa kakkosta eli nykyistä H'ta?
- kyllä niin
segaisin kirjoitti:
...että uusi sininen EH vastaa vanhaa kakkosta eli nykyistä H'ta?
Erittäin hyvä on sininen
- segaisin
kyllä niin kirjoitti:
Erittäin hyvä on sininen
uusissa näyttelysäännöissä on sinisellä EH'lla silti sama määritelmä kuin nykyisellä punaisella EH'lla!
lainaus ensi vuoden säännöistä:
"ERITTÄIN HYVÄ voidaan antaa koiralle, joka omaa rodulle tyypilliset piirteet, jolla on
tasapainoinen rakenne, ja joka on hyvässä kunnossa. Muutama vähäinen virhe voidaan
sallia, mutta ei rakenteellisia virheitä. Tämä laatumaininta voidaan antaa vain tasokkaalle
koiralle."
Ainoastaan punaisen nauhan saaneet jatkavat kilpailuluokissa. Sinisen-keltaisen-vihreän nauhan saaneille arvostelulomake käsiin ja se kilpailu on sitten siinä.
Punaisen nauhan saaneet laittaa tuomari mieleiseensä järjestykseen kilpailuluokassa ja vain ne jotka saavat SA:n eli vaaleanpunaisen nauhan jatkavat PU/PN luokkiin.
Mikäli haluaa verrata nykyistä punaista ja tulevaa sinistä nauhaa keskenään . . . ei siinä ole muuta eroa kuin se että enää ei uuden vuoden alusta kilpailuluokissa nähdä muita kuin punaisen nauhan saaneita.- 2 ihan tavallinen ko
Ennen puhuttiin punaisesta ,kakkosesta ja kolmosesta eli keltaisesta.Ei se mitä niiden nauhojen merkkinä koirasta lukee ole muuttunut miksikään.
- TULI MIELEEN
2 ihan tavallinen ko kirjoitti:
Ennen puhuttiin punaisesta ,kakkosesta ja kolmosesta eli keltaisesta.Ei se mitä niiden nauhojen merkkinä koirasta lukee ole muuttunut miksikään.
KOIRAMME joulukuu on taas kertaalleen koko säännöt
- segaisin
2 ihan tavallinen ko kirjoitti:
vanhalla punaisella EH'lla on säännöissä sama määritelmä kuin uudella sinisellä EH'lla.
- Selviää
segaisin kirjoitti:
vanhalla punaisella EH'lla on säännöissä sama määritelmä kuin uudella sinisellä EH'lla.
Jos niin sekaisin menit soita kennelliittoon ja pyydä tarkennusta ! 09887300 vastaa 11-17
- pööhipö
No eikö Eh oo Eh vaikka ois musta... eikai se nauhan väri siihen vaikuta...
- bgrtbvxcfrt
Jaetaanko eri kehässä ensin SA:t ja sitten niistä valitaan sijat 1-4?
Vai ensin sijat 1-4, sitten jaetaan SA:t?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289