(Ps3) BLACK OPS VS. MODERN WARFARE 2

ostaisko?

Noniin kumpi on parempi call of duty blakc ops vai call of duty modern warfare 2 kun tässä on ollu lainassa toi modern warfare 2 ja aattelin että pitäskö ostaa oma sellanen vai black ops, ja olin ostamassa lähipäivinä tota blakc opsii, mut en tii kun oon kuullut sanontaa, että se on paska!!! joten mikä on teidän mielipiteenne??

35

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boooooorisdasas

      Älä osta kumpaakaan. Tommosii pelaajia ei tarvita kts

      • 41561

        osta mw 2.
        black ops on epä onnistunu grraffais kaikil konsoli versioil ja suoritus kyvys


      • 14561524

      • asfasfasdfadf
        41561 kirjoitti:

        osta mw 2.
        black ops on epä onnistunu grraffais kaikil konsoli versioil ja suoritus kyvys

        grafiikka ei tee pelistä hyvää.. Tuo on just tuota et '' kuulin isoveljelt et se on ihan paska ku on huonot grafiikat''


    • coolariko

      Ei ne grafiikat pelistä paskaa tee! Suosittelen kumpaakin Black Ops on ehkä vähän enemmän minun makuuni.

    • Blackopsmies

      Black Ops paljon parempi, omasta mielestäni hyvät grafiikat ja hyvin tasapainotetut aseet. Suosittelen.

      • 1561

        black ops on paska


      • 1561 kirjoitti:

        black ops on paska

        minun mielestäni black ops on aika huono koska kun sen pelaa läpi niin siinä ei ole mitää erikois kenttiä kuten on mw2 en sit tiedä millanen on jos netissä pelaa


      • evek1
        pasimanninen kirjoitti:

        minun mielestäni black ops on aika huono koska kun sen pelaa läpi niin siinä ei ole mitää erikois kenttiä kuten on mw2 en sit tiedä millanen on jos netissä pelaa

        Black opsiin on tulossa helmikuussa First Strike -kartta paketti. Minun mielestäni Black ops on parempi, etenkin sen takia, että cod pointit pitää ansaita, jotta voi ostaa uusia aseita perkkejö yms.


      • blackopsonparas
        evek1 kirjoitti:

        Black opsiin on tulossa helmikuussa First Strike -kartta paketti. Minun mielestäni Black ops on parempi, etenkin sen takia, että cod pointit pitää ansaita, jotta voi ostaa uusia aseita perkkejö yms.

        Black ops on minun mielestä parempi koska siinä ei ole niin outoja kenttiä niinkuin mw2. Ja Black opsis kehittyy normaalia vauhtia netissä ja mw2 taas hitaasti. Ja mw2 on melkein kaikin puolin tylsä paitsi grafiikoilta.


      • hollotin

        Tasapainotetut aseet? Mites tää ak74? Miks kaikki sit käyttää sitä? Se on tehokas, nopee, tarkka, kevyt, kaikki käyttää sitä.


    • black ops...PARAS

      black ops on paaraas siinä on zombit najxbsxhskxhjwsxas.bbb kentät on hyviäjsdhfckjdshfjhslfchslcskcjldjcdlcjdicjdsc........sskxdsndxhjsbcxclschxxxxjklsjcskjdskchlöhcuehcfyuwegtyfuhdfvjdbbbbbbbbbb

    • adsgasdga

      black opsi on ihan paska mw2 voittaa sen 100-0 jos jonkun mielstä black ops on parempi se ei oo pelannu mw2. black ops kusee uhan täysin paskat kentätä ja aseissa ei oo mitään ero kaikilla tappaa ihan samalla tavalla ainoo hyvä koko pelissä on kino

    • COD4 ja mw2 ja black

      Mw2 on parempi omasta mielestäni, black opsis on vaa hyvä splitscreen online mut mw kakkone on muuten parempi

      • ...

        Mielipide asia.


    • iyhhdrh

      black ops on kusastu ps3, ettei sitä kandee ostaa ellei oo xbox360

    • BO On P*aska

      Ei sitä kandee ostaa ees xboxille,ihan paska peli. Lagaalagaalagaalagaalagaa ei löydä pelejä vaikka laittais search preferences default. Locale onlylllä ei löydy senkään vertaa,muutenkin pilattu kaiken maailman ihme bugeilla. esimerkiks pari kaveria saanu assistin puukolla, ei kuole noobituubiin välillä vaikka ampuisit direct impactin(ilman flak jacketia),ei rekisteröi puoliakaan luodeista joiden kuuluisi osua,killcamit kusee. tos nyt muutamia mainitakseni. Ja ei,lagaaminen ei johdu mun netistä koska mw2 pyörii täysin ongelmitta.

    • l

      mun mielest black ops on parempi mut se on iha mielipide

    • Black ops<3

      Black ops on ehdoton ykkönen siin on kaikki wager matchit ja se ei oo niin paskanen ku joku vitun mw2. Mw2 pelaajat on ihan pellei ja mitä järkee ostaa mw2 ku se on niin vanha ja vitun helppo ja ennnekaikkeA PASKAAAAA!!!

    • Ujsjksk

      Black ops on parempi ku MW2. Syy siihen on se, että peli on huomattavasti tasapainotetumpi (jos nyt nämä aks74u ja famasit otetaa pois laskuista) ku MW2, ei mitää lightweightiä että jätkä juoksee 50 kmh tai commandoo. Kenttäsuunnittelu on parempaa, ei mitään 100 taloa jossa on sitte helppo kämppiä. Spawn systeemi on paaaljo parempi kuin MW2, jossa etees spawnaa vihollinen tai taakse. Myös pelissä on paremmat statsit ja muuta pientä ja aseet ei tapa liian helposti.

      MW2
      hyvä yksinpeli ja spec ops
      kohtuullinen tunnelma
      Kivat Killstreakit
      Ei lagaa
      Mukavasti erilaisia aseita ja vehkeitä

      - Pelaajayhteisö koostuu pääosin 11 v pikkukakaroista
      - Surkeiten tasapainotettu peli mitä olen pelannut
      - Pelaaja kuolee liian helposti
      - Spawn system kusee
      - Umpipaska kenttäsuunnittelu
      - 4 jälkimmäisen takia peli on randomia ampuilua jossa ei tarvitse muuta kuin onnea

      Black Ops
      Zombit
      Ihan kivat killstreakit (MW2 on paremmat)
      Paremmin tasapainotettu
      Hyvä kenttäsuunnittelu
      Taidolla on enemmän merkitystä
      Kivaa pikkupaskaa, kuten statsit esim. mihin ruumiinosaan on eniten ampunu, missä on liikkunu kartoissa, enemmän kustomoitavaa
      Kivoja, hieman vanhempia aseita, ei mitään Tar 21 ;)
      Wager matchit
      Ei lagaa LIIKAA

      - paska yksinpeli
      - Pelaajayhteisö koostuu pääosin 9 v pikkukakaroista
      - Pelissä on aseita vääriltä vuosikymmeniltä, esim. Steyr Aug joka tuli 1979 ja peli perustuu 60-luvulle
      - Treyarch on tavallaan "omahyväisempi" kuin IW, pelissä löytyy vähän väliä treyarchin logo seinästä ja pelin "demovideo" pyörii joka toinen sekunti päävalikossa
      - Bugeja hieman
      - Famas ja AKS74U ovat ylikäytettyjä ja ylitehokkaita
      - Pienikin lagi pilaa one in the chamberin

    • Treyarch Sucks

      Jos nyt siittä lähdetään ni enemmän mw2 tarvitaan taitoo ku black opsissa vai onko se taitoo kytätä nurkissa ghost päällä pelkästään ration perässä mitä tekee yli puolet tiimistä lähes joka pelissä? Ja toisekseen ops bugaa ja lagii jatkuvasti ja myös siinä spawn system kusee. Ops oli hyvä siihen asti kun treyarch alko sitä päivittämään,sen jälkeen on kussu kaikki. Ja gunshippiä ei oo vielkää korjattu vaikka seki bugi on ollu jo monta kuukautta,samoten chopper gunnerissa. Claymoret on varmaan kaikista bugisimpia kun porukka vaan kävelee niitten yli ilman flack jacketia,marathonia tai lightweightiä kuolematta.

    • fsda

      Itse olen melkeimpä aina kuollut Claymoreen kyllä ne aika hyvin pitää. Ja itse olen aika paljon pelannut eikä kyllä todellakaan kaikki käytä mitään ak74. Famasia enimmäkseen. Servut toimii aika huonosti mut eikö siellä tehty joku servujen korjaus ? en ole varma

    • nico ahola

      mw kaks on reippaast parempi
      ja en kuseta muuten

      • ahola nico

        ja oon nico ahola toisel nimel
        koska siin on paljon paremmat graffat ja mapit siin ei kämpita niiku opsis ja opsis
        muutenkin äijät kävelee claymore läpi ja ei kuole.Sit mw kakkoses on paremmat
        aseet eikä mitään vitun epä aitoi pelaaja juoksee toisen pelaajan läpi ja sita ei pelaa 12v penikat vaan 13-25v tyypit niin kun mä


    • l

      hei hei pojat kaikki tietää et black ops on parampi..... mw2 muka parempi hih!

    • MW2 on paras

      Kuka vammanen kysyy et "kumman ostais:black opsin vai mw2" vittu pitää olla paskanen et kysyy tollasii itestää selvii asioit.
      Ei mitää mielipiteit vittu ku se on vaa nii yksinkertasta et MW2 on todellaki
      Parempi!!!
      Black ops on iha ok mut jos verrataa et mw2 vai bläki ni kyl mw2 on vaa parempi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • l

      en oikee tykkää kummastakaa ite pelaisin mielummin battlefield3....

    • ddgdgfd

      Omasta mielestäni black opsissa o parempi multiplayer ku missään Modern Warfaressa. Sitte taas Modern warfaret voittaa yksinpelissä black opsin 100-0

    • Miksei kukaan puhu zombeista? Sehän on suunilleen suurin syy miks ostaa black ops... :D
      Vaikkakin se on vähä buginen... Siis netti. Itse suosin Black Fucking Ops

    • munkki2

      lopettakaa noista tyhmistä call of dutyista puhuminen pelatkaa mielummin vaikka
      battlefield3, battlefield bad company 2 , bioshock, bioshock2, skyrim, oblivion,gt5,

    • duty calls

      mw2 on täynnä quick scope kakaroita, tiimipeli aivan mahdotonta, esim domination, kaikki pelaajat kämppii jossain piilossa niiden snipereiden kanssa... Osta ennemmin battlefield 3, esim caspian border kenttä on suurempi, kun kaikkien codien kartat yhteensä :)

    • jokuvaa1234566777

      itse ostin bf3:sen ja oli hyvä ostos.. hyvät viholliset ja aseissa iso rekyyli joka on aseissa totta ja melkein yhtä tehokkaat aseet.. tankit vaan kusee, ku ne o vittumaisii.. mut muute hyvä! :)

    • Likainen mieli

      Black ops menisi voittoon.

      Minun mielestäni MW2 on mahtava peli, mutta jos me verrataisiin nii Black ops saa voiton! Black opsissa on hyvä zombit ja hyvät graffat ja melkee paras juttu on se, että voi tehdä ite Emblemeitä.

      Pelaan kyllä kavereilla usein MW2, mutta silti BO vie voiton! ;)

      • mw2 on paska

        kyllä näin on,, voisin lisätä että mw2 assault rifle on suurinta kuraa koko pelissä vot ampua nappi pohjassa mapin toiseen päähän niin ukko kuolee, ja secondaryt on yhtä teho
        kkaita ku main weaponiki


    • 34tghjhgfdxedcfvghjk

      no riippuu mw2 melkein kaikki on hackereit joten suosittelen black opsii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe