Olen hankkimassa ko. peliä. Mulla on yksi remote ja nunchuck. Mitkä ohjaimet tarvitsee kaksinpeliin? Toinen voi käyttäää näitä molempia yhdessä tai pelkkää remotea poikittain, entä toinen?
Donkey Kong Country Returns -Mitkä ohjaimet kaksinpeliin?
1
318
Vastaukset
- Myöhäinen vastaus ;D
Vanha postaus, mutta kaipa tähän voi vastata. :P
Kaksinpeliin käy samat ohjaimet kun yksin peliin tietääkseni. Tarvitset kuitenkin toisen remoten ja ehkä nunchuckin(?).
Pakko sanoa kyllä tuosta pelistä, että itselleni oli aikamoinen pettymys. Olihan se toki kiva kun vanha ja erittäin hyvä Country sarja elvytettiin, mutta jotenkin tuo ei miellyttänyt. Varsinkin kun sarjan aikaisempia osia on pienempänä pelannut niin tuo Returns tuntui aika kököltä. Grafiikkahan vanhoissa nyt ei mikään paras ole, mutta peli on hyvin nostalginen, ja olisin mieluummin ostanut samalla hinnalla pelisarjan ekan osan Wiille jos se olisi ollut mahdollista. Luulenpa, että joku pelisarjan vanhoista osista olisi jopa myynyt paremmin, mutta ovathan ne tosiaan hankittavissa Shop Channelista.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418