Kokeiltiin lasketella Rukalla viikonloppuna. Onneks keikka on ohi.
Kuppaset rinteet, lyhyitä ja kapeita mutta hissilinjoissa piisaa pituutta. Tahko pesee Rukan mennen ja vielä tullenkin, ainakin meidän mielestä.
SkiBistrossa oli illalla after-skissä porukkaa kun ylitäytetyssä sillitölkissä. Helvetillisen kovaa musiikka ja kuuma kun sikalassa kesähelteellä. Miten sinne edes saa ottaa noin paljon porukkaa sisälle, (kysyn tän teiltä Kuusamon palotarkastajat, kun ootte aivan idiootteja yksityisten mökkien palotarkastuksissa)???
Kävimme Rukalla
båååå
3
347
Vastaukset
- Häh?
Eikö Tahko"vuori" riitä sinulle, kun pitää joka viikonloppu mennä Rukalle, vaikka vihaat sitä niin silmittömästi?
- båååå
Käsittämätöntä että heti ollaan pillittämässä jos joku sanoo kielteisesti rukasta asiallisesti kirjoittaen. hankkiudu sinne avohoitoon penska.
- Tosi matkailija
båååå kirjoitti:
Käsittämätöntä että heti ollaan pillittämässä jos joku sanoo kielteisesti rukasta asiallisesti kirjoittaen. hankkiudu sinne avohoitoon penska.
Ei sua ota kukaan tosissan Tahkon virtuaalimatkailija.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2103879Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632465Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472233
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136