Moi! Nyt kävi kyllä niin ilkeesti että kun illalla puhelinta räpläsin ja olin netissä niin nukahdin siinä välissä ja aamulla kun heräsin niin tajusin että se on jäänyt päälle. Mulla siis tollanen perus nokia, ei mikään kosketusnäyttö eikä mitään nettiliittymää ole. Paljonko toi netissä oleminen maksaa? Rupes pelottamaan jo seuraava puhelinlasku...
Kännykkä unohtui nettiin
6
377
Vastaukset
Mikä on operaattorisi? Ei tätä mitenkään voi vastata ilman sitä tietoa. Entä miten paljon dataa siirtyi? (Tiedät kai, että siinä kännykässä on datalaskurit). Yleensä ei tuosta mitään kamalaa voi tulla. Jos sinulla on Sonera, on lasku 90 senttiä tunti. Muilla laskutus on datamäärän mukaan.
Hankkikaa hyvät miehet niitä datapaketteja.- aloittaja..
Moi!
Operaattori on DNA joku pakettiliittymä mihin kuuluu tietty määrä tekstareita ja puheaikaa. Miten toi lasku menee, pelkään jo satojen eurojen laskua. - aloittaja..
aloittaja.. kirjoitti:
Moi!
Operaattori on DNA joku pakettiliittymä mihin kuuluu tietty määrä tekstareita ja puheaikaa. Miten toi lasku menee, pelkään jo satojen eurojen laskua.Moi, katsoin puhelimesta kaikki vast. otettu data ja kaikki lähetetty data kun kerkesin jo sähläämään viimeisimmän kun paniikissa ravasin sielä netissä ja katsoin näkyykö siellä jossain, että paljon siirtyy dataa.
No kuitenkin, en ole puhelimella paljoa netissä ollut kuin nyt, yhteensä varmaan muina päivinä joku 2h.
Eli siis kaikki vastaanotettu data on 11498213 t ja lähetetty data on 1291456 tavua. aloittaja.. kirjoitti:
Moi, katsoin puhelimesta kaikki vast. otettu data ja kaikki lähetetty data kun kerkesin jo sähläämään viimeisimmän kun paniikissa ravasin sielä netissä ja katsoin näkyykö siellä jossain, että paljon siirtyy dataa.
No kuitenkin, en ole puhelimella paljoa netissä ollut kuin nyt, yhteensä varmaan muina päivinä joku 2h.
Eli siis kaikki vastaanotettu data on 11498213 t ja lähetetty data on 1291456 tavua.Tuossa on vajaa 13 megaa eli laskua tulee n. 19 euroa. Tämä tietysti on alkaen siitä, kun nuo on viimeksi nollattu eli luultavasti puhelimen ostosta. Olet siis luultavasti suurimman osan siitä jo maksanut. En kertakaikkiaan ymmärrä miksi kukaan jättäisi datapaketin ottamatta, jos yhtään käyttää nettiä. Ajalla ei ole laskun kanssa mitään väliä, datamäärä ratkaisee. Datapaketti maksaa alle kolme euroa kuussa ja sitten ei tarvitse pelätä mitään.
- aloittaja.
okaro kirjoitti:
Tuossa on vajaa 13 megaa eli laskua tulee n. 19 euroa. Tämä tietysti on alkaen siitä, kun nuo on viimeksi nollattu eli luultavasti puhelimen ostosta. Olet siis luultavasti suurimman osan siitä jo maksanut. En kertakaikkiaan ymmärrä miksi kukaan jättäisi datapaketin ottamatta, jos yhtään käyttää nettiä. Ajalla ei ole laskun kanssa mitään väliä, datamäärä ratkaisee. Datapaketti maksaa alle kolme euroa kuussa ja sitten ei tarvitse pelätä mitään.
Datapaketti jäänyt sen takia hommaamatta kun puhelimella ei pysty kunnolla selata oikeita sivuja ja tuo illallinen selailukin nyt oli hetken mielijohde kun ei uni tullut ja yhtäkkiä tulikin ;). Ei viitsi maksaa turhasta 3e kuukaudessa lisää.
- kokemusta löytyy
aloittaja.. kirjoitti:
Moi!
Operaattori on DNA joku pakettiliittymä mihin kuuluu tietty määrä tekstareita ja puheaikaa. Miten toi lasku menee, pelkään jo satojen eurojen laskua.Minun kokemuksellani sinulle on tulossa todella suuri lasku. Vaikka ei itse mokaisikaan, niin DNA ottaa omansa ja vieraansakin pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078