Tällainen hypno ilmoitus:

Mihin tää kuuluu?

Eroottiset hypnoosisessiot

Edellinen Seuraava

Tällainen ilmoitus oli jossain ja minulle lähetettiin spostiin mitäs tästä sanotte, ohessa kopio:

Kuvaus:
Olen Lady Muusa, suomalainen, rehellinen, rehevä ja luotettava Valtiatar.
Voin tarjota sinulle elämyksiä, joilla on kauaskantoisia positiivisia vaikutuksia ja hetkiä, jotka ovat taatusti unohtumattomia. Toteutan kiihkeästi, mutta huolellisesti fantasiasi ja fetissisi s/m-maailmassa tai vaivutan sinut taitavasti eroottiseen hypnoosiin, jonka aikana et voi tehdä mitään mitä alitajuntasi ei salli, mutta joka kuitenkin on valtavampi, voimakkaampi ja rikkaampi, kuin voit koskaan valvetilassa kuvitella.
Minulla on pehmeä ja syvä ääni, monipuolinen vaatevarasto ja intiimi, pieni dungeon käytössä, mihin voit tulla täysin huomaamattomasti. Soita jo tänään 040 446 7254 tai meilaa [email protected]
Tapaaminen onnistuu kanssani 24/7, mutta tietenkin etukäteen sovittuna aikana.

Voit myös katsoa lisää tietoa sivuiltani osoitteesta ladymuusa.net ja lukea suosittua blogia.

11

1490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wtyyy

      Siis missä "jossain" oli? Alta löydät kuluttajansuojalinkkejä. Kun potilasoikeus- ja kuluttajansuojalakeihin lisätään ns. "puoskaripykäliä", voidaan ehkä tuollaiseenkin mainontaan puuttua tiukemmin, vai? Mutta eivätkö nykyisetkin säädökset kiellä roskapostimainokset ja tuon kaltaisten palvelujen myynnin?

      http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9527506/47154709

      • Onko yhdistyksen?

        Kuuluuko tuo tekijä mihin yhdistykseen, vai mikä on hänen kouluttajansataho?


        Siinähän on tiedot josta voi kysyä tarkemmin, olkaa hyvä.

        Esimerkkinä vaan minkälaisia hypnotisoijia on olemassa, ei sen kummallisempaa.

        Ihan vaan mielenkiinnosta kun en ollut aiemmin vastaaviiin missään törmännyt, laaja-alaista tuo hypnoosin käyttö teillä näyttää olevan?!

        Se siitä.


      • se siitä
        Onko yhdistyksen? kirjoitti:

        Kuuluuko tuo tekijä mihin yhdistykseen, vai mikä on hänen kouluttajansataho?


        Siinähän on tiedot josta voi kysyä tarkemmin, olkaa hyvä.

        Esimerkkinä vaan minkälaisia hypnotisoijia on olemassa, ei sen kummallisempaa.

        Ihan vaan mielenkiinnosta kun en ollut aiemmin vastaaviiin missään törmännyt, laaja-alaista tuo hypnoosin käyttö teillä näyttää olevan?!

        Se siitä.

        ihan tosissasi siinä että kuvittelet kyseessä olevan hypnoosin käyttäjä ? Jos olet niin etpä mitään tiedä hypnoosista eikä järki muutenkaan päätäsi pakota


      • oisko
        Onko yhdistyksen? kirjoitti:

        Kuuluuko tuo tekijä mihin yhdistykseen, vai mikä on hänen kouluttajansataho?


        Siinähän on tiedot josta voi kysyä tarkemmin, olkaa hyvä.

        Esimerkkinä vaan minkälaisia hypnotisoijia on olemassa, ei sen kummallisempaa.

        Ihan vaan mielenkiinnosta kun en ollut aiemmin vastaaviiin missään törmännyt, laaja-alaista tuo hypnoosin käyttö teillä näyttää olevan?!

        Se siitä.

        Onko kyseisillä ammattilaisilla yhdistyksiä. Ja tuskimpa siellä nyt hypnoosi on oppiaineena.


      • kerro missä on?
        se siitä kirjoitti:

        ihan tosissasi siinä että kuvittelet kyseessä olevan hypnoosin käyttäjä ? Jos olet niin etpä mitään tiedä hypnoosista eikä järki muutenkaan päätäsi pakota

        Vainoharhaisempaa, kateellisempaa, pakkomielteisempää, ja rakkaudettomampaa porukkaa, kuin nämä hypnootikot saa todellakin löytämättä hakea, lue nyt aiempia kirjoituksia ja mieti ihan oikeasti mitä nää kirjoittaa, onko järjellä jotain tekemistä tän pakkomielteisen ajojahdin kanssa.
        Pakkomielle toisten haukkumiseen on lievin suomenkielen sana tällä palstalla, ei tulisi mieleenkään kenenkään terveen ihmisen mennä heidän vastaanotolleen, kun tähän palstaan tutustuu. ( näennäisesti koulutetut alentuvat aivan samaan joka on pakkomielle heillekkin.)

        Toiseksi, hukkaanhan tuo näyttää menevän, kun en usko kenenkään työkseen tekevän hypnoosia ainakaan päätoimisesti tai elantonsa sillä hankkivan, jos joku muuta väittää niin sitten niin tekee tai on tekemättä.......

        Tahot vastaan toiset tahot on myrkyttäneet toisensa ja itsensa maanrakoon, ja kaikki muut hymyilee huuhaa hypnoosille, teidän sitä edes tajuamatta, säälittävää.


      • mainostaneeksi
        Onko yhdistyksen? kirjoitti:

        Kuuluuko tuo tekijä mihin yhdistykseen, vai mikä on hänen kouluttajansataho?


        Siinähän on tiedot josta voi kysyä tarkemmin, olkaa hyvä.

        Esimerkkinä vaan minkälaisia hypnotisoijia on olemassa, ei sen kummallisempaa.

        Ihan vaan mielenkiinnosta kun en ollut aiemmin vastaaviiin missään törmännyt, laaja-alaista tuo hypnoosin käyttö teillä näyttää olevan?!

        Se siitä.

        En ehkä olisi laittanu yhteystietoja. Voi vaikuttaa mainostamiselta. Toisaalta hypnootikkoja on laidasta ja laitaan. Erilaisista väärinkäytöksistä on kertynyt dokumentaatiotakin. Yhteiskunta on pornottunut ja seksuaalisen riiston tapauksia löytyy hypnologiastakin..


      • syä uskottavuutta
        kerro missä on? kirjoitti:

        Vainoharhaisempaa, kateellisempaa, pakkomielteisempää, ja rakkaudettomampaa porukkaa, kuin nämä hypnootikot saa todellakin löytämättä hakea, lue nyt aiempia kirjoituksia ja mieti ihan oikeasti mitä nää kirjoittaa, onko järjellä jotain tekemistä tän pakkomielteisen ajojahdin kanssa.
        Pakkomielle toisten haukkumiseen on lievin suomenkielen sana tällä palstalla, ei tulisi mieleenkään kenenkään terveen ihmisen mennä heidän vastaanotolleen, kun tähän palstaan tutustuu. ( näennäisesti koulutetut alentuvat aivan samaan joka on pakkomielle heillekkin.)

        Toiseksi, hukkaanhan tuo näyttää menevän, kun en usko kenenkään työkseen tekevän hypnoosia ainakaan päätoimisesti tai elantonsa sillä hankkivan, jos joku muuta väittää niin sitten niin tekee tai on tekemättä.......

        Tahot vastaan toiset tahot on myrkyttäneet toisensa ja itsensa maanrakoon, ja kaikki muut hymyilee huuhaa hypnoosille, teidän sitä edes tajuamatta, säälittävää.

        Heikko kritiikinsieto, sensuroinnit, pelot ja salailu panee kysymään: Eikö ala kestä päivänvaloa ja merivettä? Haittojahan on selvitelty STM:ssä ja tiede- ja ammattijulkaisuissa. Rajatieto- ja huuhaailmiöt pistää silmään ulkopuolisellekin.


      • ei koko kuva
        se siitä kirjoitti:

        ihan tosissasi siinä että kuvittelet kyseessä olevan hypnoosin käyttäjä ? Jos olet niin etpä mitään tiedä hypnoosista eikä järki muutenkaan päätäsi pakota

        Keskustelussa hypnopuoskaroinnissa on ehkä liikaa korostuneet seksuaaliset hyväksikäytöt ja yksittäistapaukset (pornobaarin portsari-palomiehet). Laajemmat ongelmat on kai olleet menetelmien kirjavuus (vaihtoehtoilua ja huuhaata tullut kuvioihin), asiallisen lääketieteellisen tutkimuksen ja hoidon lykkäytyminen. Ja ennen kaikkea asiakkaan heikko juridinen asema. Se on se puoskarilain mentävä aukko. Sitten tietystí terveydenhuollon ammattilaisten haahuilu kuvioissa ja ulkopuolisten pelko hämmentää meitä "ulkopuolisia".


      • ei-kammoinen
        ei koko kuva kirjoitti:

        Keskustelussa hypnopuoskaroinnissa on ehkä liikaa korostuneet seksuaaliset hyväksikäytöt ja yksittäistapaukset (pornobaarin portsari-palomiehet). Laajemmat ongelmat on kai olleet menetelmien kirjavuus (vaihtoehtoilua ja huuhaata tullut kuvioihin), asiallisen lääketieteellisen tutkimuksen ja hoidon lykkäytyminen. Ja ennen kaikkea asiakkaan heikko juridinen asema. Se on se puoskarilain mentävä aukko. Sitten tietystí terveydenhuollon ammattilaisten haahuilu kuvioissa ja ulkopuolisten pelko hämmentää meitä "ulkopuolisia".

        hypnoosikammoisen mentävä aukko myös ?? niitä kun vilisee tällä palstalla


      • ihan sama
        kerro missä on? kirjoitti:

        Vainoharhaisempaa, kateellisempaa, pakkomielteisempää, ja rakkaudettomampaa porukkaa, kuin nämä hypnootikot saa todellakin löytämättä hakea, lue nyt aiempia kirjoituksia ja mieti ihan oikeasti mitä nää kirjoittaa, onko järjellä jotain tekemistä tän pakkomielteisen ajojahdin kanssa.
        Pakkomielle toisten haukkumiseen on lievin suomenkielen sana tällä palstalla, ei tulisi mieleenkään kenenkään terveen ihmisen mennä heidän vastaanotolleen, kun tähän palstaan tutustuu. ( näennäisesti koulutetut alentuvat aivan samaan joka on pakkomielle heillekkin.)

        Toiseksi, hukkaanhan tuo näyttää menevän, kun en usko kenenkään työkseen tekevän hypnoosia ainakaan päätoimisesti tai elantonsa sillä hankkivan, jos joku muuta väittää niin sitten niin tekee tai on tekemättä.......

        Tahot vastaan toiset tahot on myrkyttäneet toisensa ja itsensa maanrakoon, ja kaikki muut hymyilee huuhaa hypnoosille, teidän sitä edes tajuamatta, säälittävää.

        En usko, ja olen uskostani täysin varma siinä, ettei tänne kukaan hypnotisti kirjoittele, ja jos, niin äärimmäisen harva, elämässään pettynyt.

        Tänne kirjoittavat tähän kirjoitteluun addiktoituneen, hypnoosikammoiset, jotka eivät edes tunne hypnoosia lainkaan, muusta kuin akuankasta. Kuvittelevat olevansa fiksuja ja ruokkivat egoaan.


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta arvoisa lady muusa miten voi liittyä koppalakki tätien postituslistalle iso kiitos etukäteen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe