Diablo 2,Maphack,Update

BÖH

Mulla valittaa Diablo 2:en kanssa et aina ku laitan maphackin ja sitte menen pelaamaan ja meen takas Windowsiin ja laitan install niin se sanoo et wrong game version.Mistä sais maphackin Diablo 2:en v.1.00 versioon.Tai sitte...mistä sais Diablo 2:een updaten ja siihen sopivan maphackin?

Ja en jaksa sit kuunnella et maphack on luusereitten apu.
Tai et väärä osasto Diablo 2:elle.
Mä haluun vaan vastauksen tuohon kysymykseen.
Ja sit selkeet ohjeet,kiitos.. :)
Haluun vaan tietää vastauksen tuohobn kysymykseen....pliiiiis
Kaikki Diablo 2 Fanit... HELP MEEE!!!!

24

15759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarkko Niemi

      Oletko vilkaissutkaan http://www.peliplaneetta.net/keskustelut/alue?fid=12

      Siellä on heti ensimmäisellä sivulla ainakin 4 ketjua Diablo 2:lle, ja viestejä niillä yhteensä noin 1500 kappaletta.

      Joskus vain vastauksen saa nopeammin kun kysyy oikealta osastolta, kun että ruinaa väärällä osastolla.

      • BÖH

        Niinpä mut rupeepa sielt ehtimään oikeeta keskustelua.Olis mukava jos sais selville vähä helpommin.
        1500 keskustelun joukosta löytäminen yks oikee on melko vaikeeta....


      • Jarkko Niemi

      • Taistelukala
        BÖH kirjoitti:

        Niinpä mut rupeepa sielt ehtimään oikeeta keskustelua.Olis mukava jos sais selville vähä helpommin.
        1500 keskustelun joukosta löytäminen yks oikee on melko vaikeeta....

        Voisit tietysti käydä katsomassa siellä peliplaneetassa. Ymmärsit täysin väärin. Siellä on n. 4 aihetta joihin on vastattu n. 1500 kertaa... Ei 1500 aihetta joihin vastattu 4 kertaa.


    • Antti Tuisku

      Joo että kuinka helposti/jos ollenkaan voi saada bannit Battle.netistä maphackin käytöstä? Saadaanko sen käyttö selville ihan noin vaan hiljaisuudessakin, vai vain jos hoilottaa "JEE MÄ KÄYTÄN MH:ta!". Ei ole käyttänyt toistaiseksi, jos nyt vastaisuudessakaan. Jotain uhkauksiahan Blizzardilla on.

      • Valor

        tili kiinni ja avain kokonaan entiseksi. pysyvästi. hyviä xiittejä jne


      • ZKEZ

        Jumalauta.
        Alotin Diablo 2 jo demosta.
        Pari vuotta pelailin demon jälkeee ku ilmesty, Synty maphack.
        Käyttäny siitä asti tähän päivään asti, koska 28.3 tuli reset ja samalla update ettei maphack toimi. Pitäs ootella uutta.


    • jepjep

      Voiko olla mitään säälittävämpää kuin huijata tietokonepeleissä ? Ihme luuseri porukkaa. *joo, vittu hei, mun ukko on tosi kova ja sil on kaikki hienot jutut* noin varmaan kerrot kavereillesi, mutta unohdat autuaasti mainita että ois ollu sama vaikka oisit paskantanut paperille ja väittänyt sitä runokokoelmaksi.

    • Mustamakkaraperse
      • kakka

        lol veti error


      • maphack

        joo tota sitä sivuu ei mun tietsikka löydä et sori.


    • pekka

      miten ees saa map hackin oon yrittäny monesti mut en oo löytäny

      • ye ye

        www.newd2event.net siellä on hax ja oon käyttäny map hax jo kauan kiinni jäämättä =) (stings map haxia)


    • herra hyy

      mulla se tapahtuu nii et eka installoin vaan single player osion sit sen jälkeen mä installoin full install tai joku nii se muuttu mulla v.1.00:sta v.1.11

    • daakku

      Joskus oli semmoinen ihme kuin 3cp0 siinä oli kaikki kätevät ominaisuudet.. tosin en oo saanu sitä toimimaan enään 1.11 versiossa.. :( tuo sting vai mikä lie kyllä toimii.. mutta parempia on käytetty.. :)

      • tq22tqta

        miten saan ton stingin toimimaan?


      • älä käytä mh !!
        tq22tqta kirjoitti:

        miten saan ton stingin toimimaan?

        en suosittele kelleen mh enää ku jäin siit paskasta kiinni ja sinne meni sellaset 70 sojin kamat :D


      • Mithril_m
        älä käytä mh !! kirjoitti:

        en suosittele kelleen mh enää ku jäin siit paskasta kiinni ja sinne meni sellaset 70 sojin kamat :D

        Kaikki hackkien käyttäjät ovat nyhveröitä


      • keppiZ
        älä käytä mh !! kirjoitti:

        en suosittele kelleen mh enää ku jäin siit paskasta kiinni ja sinne meni sellaset 70 sojin kamat :D

        nii meni mullaki


    • Cory

      Yeah, itekkin etsin mh:ta bolo2:seen, ei oikein löydy, enkä muista miten sen sai käyttöö piti jtn = painaa, et se näkyy...mikä acco sul on diablos? :D

    • afsdawsdf

      Hackaaminen ei oo nyhveröille vaan softi on
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • rtgjirhiytgfuyi

        Softit O Perseest,Pelatkaa ChCl xD4


    • 2010jani

      Kun oon asentanut diablo 2:sen ni en pysty asentemaan expasion settii... voiko joku kertoo mikä siinä on vikana.

    • rusinako

      Kumman ostan olen tänään menossa kauppaan enkä osaa valita että otanko diablo 2 vai guild wars?????

      Vastatkaa nopeasti!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe