Diablo 2,Maphack,Update

BÖH

Mulla valittaa Diablo 2:en kanssa et aina ku laitan maphackin ja sitte menen pelaamaan ja meen takas Windowsiin ja laitan install niin se sanoo et wrong game version.Mistä sais maphackin Diablo 2:en v.1.00 versioon.Tai sitte...mistä sais Diablo 2:een updaten ja siihen sopivan maphackin?

Ja en jaksa sit kuunnella et maphack on luusereitten apu.
Tai et väärä osasto Diablo 2:elle.
Mä haluun vaan vastauksen tuohon kysymykseen.
Ja sit selkeet ohjeet,kiitos.. :)
Haluun vaan tietää vastauksen tuohobn kysymykseen....pliiiiis
Kaikki Diablo 2 Fanit... HELP MEEE!!!!

24

15634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarkko Niemi

      Oletko vilkaissutkaan http://www.peliplaneetta.net/keskustelut/alue?fid=12

      Siellä on heti ensimmäisellä sivulla ainakin 4 ketjua Diablo 2:lle, ja viestejä niillä yhteensä noin 1500 kappaletta.

      Joskus vain vastauksen saa nopeammin kun kysyy oikealta osastolta, kun että ruinaa väärällä osastolla.

      • BÖH

        Niinpä mut rupeepa sielt ehtimään oikeeta keskustelua.Olis mukava jos sais selville vähä helpommin.
        1500 keskustelun joukosta löytäminen yks oikee on melko vaikeeta....


      • Jarkko Niemi

      • Taistelukala
        BÖH kirjoitti:

        Niinpä mut rupeepa sielt ehtimään oikeeta keskustelua.Olis mukava jos sais selville vähä helpommin.
        1500 keskustelun joukosta löytäminen yks oikee on melko vaikeeta....

        Voisit tietysti käydä katsomassa siellä peliplaneetassa. Ymmärsit täysin väärin. Siellä on n. 4 aihetta joihin on vastattu n. 1500 kertaa... Ei 1500 aihetta joihin vastattu 4 kertaa.


    • Antti Tuisku

      Joo että kuinka helposti/jos ollenkaan voi saada bannit Battle.netistä maphackin käytöstä? Saadaanko sen käyttö selville ihan noin vaan hiljaisuudessakin, vai vain jos hoilottaa "JEE MÄ KÄYTÄN MH:ta!". Ei ole käyttänyt toistaiseksi, jos nyt vastaisuudessakaan. Jotain uhkauksiahan Blizzardilla on.

      • Valor

        tili kiinni ja avain kokonaan entiseksi. pysyvästi. hyviä xiittejä jne


      • ZKEZ

        Jumalauta.
        Alotin Diablo 2 jo demosta.
        Pari vuotta pelailin demon jälkeee ku ilmesty, Synty maphack.
        Käyttäny siitä asti tähän päivään asti, koska 28.3 tuli reset ja samalla update ettei maphack toimi. Pitäs ootella uutta.


    • jepjep

      Voiko olla mitään säälittävämpää kuin huijata tietokonepeleissä ? Ihme luuseri porukkaa. *joo, vittu hei, mun ukko on tosi kova ja sil on kaikki hienot jutut* noin varmaan kerrot kavereillesi, mutta unohdat autuaasti mainita että ois ollu sama vaikka oisit paskantanut paperille ja väittänyt sitä runokokoelmaksi.

    • Mustamakkaraperse
      • kakka

        lol veti error


      • maphack

        joo tota sitä sivuu ei mun tietsikka löydä et sori.


    • pekka

      miten ees saa map hackin oon yrittäny monesti mut en oo löytäny

      • ye ye

        www.newd2event.net siellä on hax ja oon käyttäny map hax jo kauan kiinni jäämättä =) (stings map haxia)


    • herra hyy

      mulla se tapahtuu nii et eka installoin vaan single player osion sit sen jälkeen mä installoin full install tai joku nii se muuttu mulla v.1.00:sta v.1.11

    • daakku

      Joskus oli semmoinen ihme kuin 3cp0 siinä oli kaikki kätevät ominaisuudet.. tosin en oo saanu sitä toimimaan enään 1.11 versiossa.. :( tuo sting vai mikä lie kyllä toimii.. mutta parempia on käytetty.. :)

      • tq22tqta

        miten saan ton stingin toimimaan?


      • älä käytä mh !!
        tq22tqta kirjoitti:

        miten saan ton stingin toimimaan?

        en suosittele kelleen mh enää ku jäin siit paskasta kiinni ja sinne meni sellaset 70 sojin kamat :D


      • Mithril_m
        älä käytä mh !! kirjoitti:

        en suosittele kelleen mh enää ku jäin siit paskasta kiinni ja sinne meni sellaset 70 sojin kamat :D

        Kaikki hackkien käyttäjät ovat nyhveröitä


      • keppiZ
        älä käytä mh !! kirjoitti:

        en suosittele kelleen mh enää ku jäin siit paskasta kiinni ja sinne meni sellaset 70 sojin kamat :D

        nii meni mullaki


    • Cory

      Yeah, itekkin etsin mh:ta bolo2:seen, ei oikein löydy, enkä muista miten sen sai käyttöö piti jtn = painaa, et se näkyy...mikä acco sul on diablos? :D

    • afsdawsdf

      Hackaaminen ei oo nyhveröille vaan softi on
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • rtgjirhiytgfuyi

        Softit O Perseest,Pelatkaa ChCl xD4


    • 2010jani

      Kun oon asentanut diablo 2:sen ni en pysty asentemaan expasion settii... voiko joku kertoo mikä siinä on vikana.

    • rusinako

      Kumman ostan olen tänään menossa kauppaan enkä osaa valita että otanko diablo 2 vai guild wars?????

      Vastatkaa nopeasti!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe