vai että tylsää..

13 vuotta siivousta..

tällä osastolla sitä on tylsää, työ, pomo,tauot..KAIKKI.
kouluttakaa itsenne vaikka bingo emänniksi jos siivous on niin tylsää..toi asenne nimittäin näkyy työssänne ja vaikuttaa niihinkin jotka alunperin ovat pitäneet siivoustyöstä, kuten minä.
jos kerran jotain tekee niin eikö se kannata tehdä itseään ja muita kunnioittaen? siitä se muukin arvostus lähtee eikä jatkuvasta marinasta.

15

1403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jöördis-täti

      Yhdyn ylläni olevaan...

    • Näkkäri

      8 vuotta siivonneena voin sanoa että ainut mikä on tylsää on se että saa työkaverikseen sellaisen jolle kaikki on tylsää :)

    • 20v siivousta

      Todella harva sitä pitää työstään , sen näkee kun selaa muitakin foorumeita.Eikä se koske pelkästään puhdistusalaa.
      Asiaa tällä minun mielestäni on ollut kuten palkka ymm asiaa.
      Hyvä vain jos pidät työstäsi,minäkin pidän en vain käsitä miksi enemmästä työstä saa saman palkan kuin ennen vähemmästä.Ei omien etujen ajaminen , tai epäkohtien esille tuominen käsittääkseni ole mäkättämistä,ellei sitten ole yksinkertaisesti niin tyhmä ettei sitä käsitä.
      Siivoojan järjelläkin laskettuna jossain mättää.
      Ei ajatteleminen ja asioiden esille tuominen täällä tarkoita sitä ettei tee työtään hyvin.
      keskustelu on A&O kaikissa ammateissa.
      Lehtiä lukemalla huomaa että samaiset epäkohdat(lue marinat) on esim.. opettajilla,ajavat omia etujaan.
      Bingoon pääsee kuka vaan , siivojaksi vaaditaan suurimmaksi osaksi koulutettua henkilökuntaa.
      Ei epäkohtien esille tuominen ole mielestäni marinaa, eihän tässä orjia olla eikä niin nöyriä ettei silmiin uskalleta katsoa.
      Parantamisen varaa aina on, niin työntekijällä kuin sen antajallakin.
      Kuka arvostaa siivoojaa kun siivous alue kaksinkertaistuu mutta palkka ei,asiakas joka saa vähemmän vai työnantaja joka saa enemmän.
      Se että sinulla on asiat niin hyvin että ettet näe muiden siivoojien kannalta asioita on mielestäni sokeutta,omahyväisyyttä jopa,mutta sinä kuten minäkin olet oikeutettu mielipiteeseesi.
      Tiedän minäkin siivoojia joilla ei ole muuta elämää ja he tekevät 10-12 tuntista päivää,ja kun he sairastuvat ja tuuraaja tekee työtään työajan puitteissa eikä ehdi saamaan tulee haukkuja...typeryttä sitä on joka paikassa.
      Keskustellaan silti,puolesta ja vastaan.
      T:20vuotta siivonnut HYVÄ ja koulutettu/laitoshuoltaja

      • 13 v siivousta

        vierestä meni tuo sun vastauksesi..tarkoitin niitä siivousalan henkilöitä jotka harastava päivittäistä perslakkoilua työajan puitteissa ja natkutuksellaan vievät toistenkin työhalut.(tunnistan samoja piirteitä ihan tuoreistakin kirjoituksista),juoksevat 2-3 krt tunnissa tupakalla ja vinkuvat et on liikaa hommaa. olen ollut siivoojana sairaalassa(laitosap.)rakennustyömaalla, toimistoissa, teollisuudessa ja kaupan tiloissa mm. lihatiskejä ja joka työstä olen selvinnyt..jos käyttää työaikansa muuhun kuin marisemiseen ja hoitaa niitä epäkohtia niillä foorumeilla missä siitä on jotain hyötyä niin asioita voi jopa saada paremmaksi.oletko liitossa?oletko puhunut epäkohdista luoton tai työsuojeluvaltuutetun kanssa?uskon ryhmävoimaan ja siihen että epäkohtia oikaistan jos asia esitetään asiallisesti ja oiken perustein eikä niin että mua vi... tupakalla ollessa.joukossa on voimaa.!!siinä asiassa ettäen näe epäkohtia ja muiden ongelmia omalta itsekkyydeltäni, olet täysin väärässä,luulen että olen ajanut niitä asioita enemmän kuin moni muu työvuosieni aikana.
        se että tekee iloisin mielin sen hetkisen työnsä oli se mitä hyvänsä ei varmasti ole huono asia kellekkään..koetappa.


      • Luuttu
        13 v siivousta kirjoitti:

        vierestä meni tuo sun vastauksesi..tarkoitin niitä siivousalan henkilöitä jotka harastava päivittäistä perslakkoilua työajan puitteissa ja natkutuksellaan vievät toistenkin työhalut.(tunnistan samoja piirteitä ihan tuoreistakin kirjoituksista),juoksevat 2-3 krt tunnissa tupakalla ja vinkuvat et on liikaa hommaa. olen ollut siivoojana sairaalassa(laitosap.)rakennustyömaalla, toimistoissa, teollisuudessa ja kaupan tiloissa mm. lihatiskejä ja joka työstä olen selvinnyt..jos käyttää työaikansa muuhun kuin marisemiseen ja hoitaa niitä epäkohtia niillä foorumeilla missä siitä on jotain hyötyä niin asioita voi jopa saada paremmaksi.oletko liitossa?oletko puhunut epäkohdista luoton tai työsuojeluvaltuutetun kanssa?uskon ryhmävoimaan ja siihen että epäkohtia oikaistan jos asia esitetään asiallisesti ja oiken perustein eikä niin että mua vi... tupakalla ollessa.joukossa on voimaa.!!siinä asiassa ettäen näe epäkohtia ja muiden ongelmia omalta itsekkyydeltäni, olet täysin väärässä,luulen että olen ajanut niitä asioita enemmän kuin moni muu työvuosieni aikana.
        se että tekee iloisin mielin sen hetkisen työnsä oli se mitä hyvänsä ei varmasti ole huono asia kellekkään..koetappa.

        Itselläni ei ole aikaa seurata toisten tupakki ym ..taukoja.
        Menee se aika oman työn tekemiseen...koetappa sinäkin.


      • 13 v..
        Luuttu kirjoitti:

        Itselläni ei ole aikaa seurata toisten tupakki ym ..taukoja.
        Menee se aika oman työn tekemiseen...koetappa sinäkin.

        ..ei nyt ole kysymys pelkästään tupakkitauoista vaan siitä miten porukat valittaa vaan koko ajan ja vie muilta työhalut, sekä siitä että yleisesti ottaen ne vinkujat on ne perslakkoilijat.ehkä teillä on erillailla mut näin meillä. sitä kun joutuu työpariltaan kuntelemaan just sitä mitä sieltä tulee..mietipä sitä siellä yksin siivotessasi..


      • Luuttu
        13 v.. kirjoitti:

        ..ei nyt ole kysymys pelkästään tupakkitauoista vaan siitä miten porukat valittaa vaan koko ajan ja vie muilta työhalut, sekä siitä että yleisesti ottaen ne vinkujat on ne perslakkoilijat.ehkä teillä on erillailla mut näin meillä. sitä kun joutuu työpariltaan kuntelemaan just sitä mitä sieltä tulee..mietipä sitä siellä yksin siivotessasi..

        Mahdat olla mahtava työtoveri, kaikki muut vaan lusmuilee.
        Palkinto sinulle pitäisi antaa"vuoden ihanin työtoveri".
        Kiitos vaan meillä siivotaan kyllä tiimissä , mutta ei kyylätä toisten töitä pidetään huoli omista...mietis sitä siellä kyylätessäsi kuka tekee mitä...


      • 13v..
        Luuttu kirjoitti:

        Mahdat olla mahtava työtoveri, kaikki muut vaan lusmuilee.
        Palkinto sinulle pitäisi antaa"vuoden ihanin työtoveri".
        Kiitos vaan meillä siivotaan kyllä tiimissä , mutta ei kyylätä toisten töitä pidetään huoli omista...mietis sitä siellä kyylätessäsi kuka tekee mitä...

        sanomisiani, en ole maininnut että kaikki muut ovat jotain!!, vaan että yksikin tällainen vie toisten ilon työstä.. onko sinulta jo työilo mennyt vai etkö välitä enää paskaakaan.. jos luit aiemmat kirjoitukseni ja ymmärsit lukemasi niin sieltä varmasti on käynyt ilmi että olen työtovereideni kanssa hyvässä hengessä yrittänyt kehittää työ ympäristöämme..ei se ole kyttäämistä. toivoisin että et roikkuisi siinä taukojen kyttäämisessä se kun ei ollut mun kirjoitukseni pointti.ái niin iloa työhösi sullekin...:


      • j-t
        Luuttu kirjoitti:

        Mahdat olla mahtava työtoveri, kaikki muut vaan lusmuilee.
        Palkinto sinulle pitäisi antaa"vuoden ihanin työtoveri".
        Kiitos vaan meillä siivotaan kyllä tiimissä , mutta ei kyylätä toisten töitä pidetään huoli omista...mietis sitä siellä kyylätessäsi kuka tekee mitä...

        ...se koira älähtää johon kalikka kolahtaa. Jotenkin sinne päin se menee...

        Heh, että paistaa laiskotus läpi...

        -Jöördis-


      • Näkkäri
        j-t kirjoitti:

        ...se koira älähtää johon kalikka kolahtaa. Jotenkin sinne päin se menee...

        Heh, että paistaa laiskotus läpi...

        -Jöördis-

        Veit jalat suustani.... eikun sanat :))


      • 13 v. siivousta
        Näkkäri kirjoitti:

        Veit jalat suustani.... eikun sanat :))

        lultavasti pojat, siitä pienen siivojan näkemyksestä..en huonolla retkellä..


      • siivooja
        13v.. kirjoitti:

        sanomisiani, en ole maininnut että kaikki muut ovat jotain!!, vaan että yksikin tällainen vie toisten ilon työstä.. onko sinulta jo työilo mennyt vai etkö välitä enää paskaakaan.. jos luit aiemmat kirjoitukseni ja ymmärsit lukemasi niin sieltä varmasti on käynyt ilmi että olen työtovereideni kanssa hyvässä hengessä yrittänyt kehittää työ ympäristöämme..ei se ole kyttäämistä. toivoisin että et roikkuisi siinä taukojen kyttäämisessä se kun ei ollut mun kirjoitukseni pointti.ái niin iloa työhösi sullekin...:

        Ei viitsitä parjata toinen toisiamme jokainen tekee kykyjensä mukaan ja taitonsa. Ei ne asiat siitä parane jos siivoojat käyvät keskenään tukkanuottasilla.Yhteen hiileen puhaltamisessa olisi enemmän voimaa.


      • Siistijä
        siivooja kirjoitti:

        Ei viitsitä parjata toinen toisiamme jokainen tekee kykyjensä mukaan ja taitonsa. Ei ne asiat siitä parane jos siivoojat käyvät keskenään tukkanuottasilla.Yhteen hiileen puhaltamisessa olisi enemmän voimaa.

        Harvemmin siivoojaa haukkuu kukaan muu kuin toinen siivooja.
        Se yhteinen hiili olisi paras vaihtoehto.


    • Anonyymi

      Huono kommentti

    • Anonyymi

      Jos on tupakkitauko , on oltava myös työkavereillakin ns.tauko joka vastaa tupakoitsijoiden tupakkitaukoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe