Tere!
Olen tässä katellut noita twin tip all mountain suksia melko paljon ja suomessa tuntuu olevan melko heikot valikoimat. Parasta olisi saada sukset pk-seudulta tai tästä läheltä. Heti päällimmäiseksi mieleeni tuli Salomon lord, joka vaikuttaa mulle juuri sopivalta.
Offareilta ja rinteistä kokemusta on rutkasti, mutta parkissa kokemus on hieman pienempää, aloittelija-keskitasoa. Etsin suksia, jotka siis sopisivat kaikkialle, mutta pääpaino olisi offareihin ja rinteisiin. Musta tuskin tulee mitään puistohirmua kuitenkaan, mutta haluan pitää mahdollisuuden kävästä sielläkin, mitä jos vaikka innostuisin enemmänkin. Suksen olisi myös kestää kovia nopeuksia ilman että se alkaa heti heittelemään.
Näistä suksista olen mietiskellyt:
Salomon Lord
Salomon Shogun
K2 Kung Fujas
K2 Silcencer
K2 Apache Xplorer
Salomon lord tuntuu jotenkin parhaalta, mutta maahantuoja on kussut hommat pahasti ja niitä ei tämän vuoden puolella itelleni sopivan mittaisina löydy tai ainakaan en ole löytänyt. Olen 172cm joten tuo 167 olisi varmasti paras vaihtoehto. Sanokaa mielipiteenne ja ehdotelkaa vaikka muitakin suksia.
P.S. vaadinhan melko paljon yheltä sukselta, mutta pakko varmaankin jostain tinkiä (kellään henk. koht. kokemuksia lordista, oon kyllä kuullut että se olisi loistava kaikkialla ja sopii parkkiinkin).
Twin tip all mountain -> ??
OnOffPiste
2
935
Vastaukset
- OnOffPiste
Ja jos mieleen tulee niin siteitä saa myös suositella. :) Kiitos!
- JEEESSSSS
Ehdottomasti kung fujasit ja niihin vielä sellaiset siteet joita voi siirrellä. Voit laskee putikkaa, rinnettä ja parkkia ja jos ostat ne siirreltävät siteet niin voit pistää ne vaikka ekaks keskelle suksee ja sit seuraavana päivänä vaik vähä taaemmas niin hyvä tulee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.645842- 1155060
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4133004Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961485Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3411146- 65981
- 29978
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109877Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849