Twin tip all mountain -> ??

OnOffPiste

Tere!

Olen tässä katellut noita twin tip all mountain suksia melko paljon ja suomessa tuntuu olevan melko heikot valikoimat. Parasta olisi saada sukset pk-seudulta tai tästä läheltä. Heti päällimmäiseksi mieleeni tuli Salomon lord, joka vaikuttaa mulle juuri sopivalta.
Offareilta ja rinteistä kokemusta on rutkasti, mutta parkissa kokemus on hieman pienempää, aloittelija-keskitasoa. Etsin suksia, jotka siis sopisivat kaikkialle, mutta pääpaino olisi offareihin ja rinteisiin. Musta tuskin tulee mitään puistohirmua kuitenkaan, mutta haluan pitää mahdollisuuden kävästä sielläkin, mitä jos vaikka innostuisin enemmänkin. Suksen olisi myös kestää kovia nopeuksia ilman että se alkaa heti heittelemään.

Näistä suksista olen mietiskellyt:

Salomon Lord
Salomon Shogun

K2 Kung Fujas
K2 Silcencer
K2 Apache Xplorer

Salomon lord tuntuu jotenkin parhaalta, mutta maahantuoja on kussut hommat pahasti ja niitä ei tämän vuoden puolella itelleni sopivan mittaisina löydy tai ainakaan en ole löytänyt. Olen 172cm joten tuo 167 olisi varmasti paras vaihtoehto. Sanokaa mielipiteenne ja ehdotelkaa vaikka muitakin suksia.

P.S. vaadinhan melko paljon yheltä sukselta, mutta pakko varmaankin jostain tinkiä (kellään henk. koht. kokemuksia lordista, oon kyllä kuullut että se olisi loistava kaikkialla ja sopii parkkiinkin).

2

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnOffPiste

Ja jos mieleen tulee niin siteitä saa myös suositella. :) Kiitos!

• JEEESSSSS

Ehdottomasti kung fujasit ja niihin vielä sellaiset siteet joita voi siirrellä. Voit laskee putikkaa, rinnettä ja parkkia ja jos ostat ne siirreltävät siteet niin voit pistää ne vaikka ekaks keskelle suksee ja sit seuraavana päivänä vaik vähä taaemmas niin hyvä tulee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      986
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe