Tutkittuani eräitä huhuja tarkkaan, olen saanut selville, että seuraavilla julkkiksilla on salalapsia:
-Mel Gibsoninlla saksassa poika, ja tytär Australiassa. Siis 9 muun lisäksi. Poika jopa esiintyy youtubevideossa, on aivan Melin näköinen.
- Elvis Presleyllä mahdollisesti 2 ainakin. Tytär erään naisen kanssa. Aivan saman näköinen. Hän esiintyy youtube videolla haastatteluissa, myös kirja tehty. Ja kai myös poika, joka on Elvis -imitaattori ellen ole ymmärtänyt väärin. Lisa Marie ei suostu dna tutkimukseen, rahojen menettämisen pelossa.
-Eräs huijari on esiintynyt Marilyn Monroen tyttärenä, mutta EI sis ole hänen tytär, moni vaan tuntuu uskovan.
-Jim Morrisonilla Doorssista. Ainakin yksi poika, joka esiintyy Youtubessa, hän on laulaja muusikko, profiili on kuin ilmetty isä, Jimin vanhemmat ovat jopa kasvattaneet häntä.
-Nicole Richien isä on selvitetty myös, Ja hänen isovanhemmat. Isoäiti näyttää aivan samalta kuin Nicole.
Julkkisten salalapset
paljastettu!
1
463
Vastaukset
- 0976
avioliiton ulkopuolelta. Olen nähnyt kuvia. Vanhempi on tytär Amerikassa, toinen taisi olla mustaihoinen poika, jollen muista väärin. On se kummaa, nämä lapsethan ovat prinssejä ja prinsessoja, miksi he eivät saa oikeuksiaan kuninkaallisina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1034280
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.813514Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,763121SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822576Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2112202Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302111- 41900
- 95878
- 52796