Vuokraa ryyppykaveri Ukrainasta - hinta 13,5 euroa!
Ukrainalainen yritys tarjoaa vuokralle ryyppyseuraa.
Ukrainalainen yritys tarjoaa vuokralle ryyppyseuraa.
Aleksi Kinnunen
Julkaistu: 14.12.2010 16:20
Kommentteja ()
Kaikkihan tietävät, että yksin juominen ei ole kivaa. Mutta mistä löytää letkeä ryyppykaveri juuri silloin, kun viinahammasta kolottaa?
Ukrainalainen Kind Fairy -yritys on ratkaissut tämän ongelman. Vain 150 hryvnialla (vajaalla 13,5 eurolla) voi vuokrata itselleen oma ryyppykaverin, ja johan alkaa lotraus sujua.
Kind Fairyn kännikaverit eivät myöskään ole mitään toistaitoisia tumpeloita, vaan osaavat yrityksen mukaan muun muassa laulaa, soittaa kitaraa, siteerata runoja tai keskustella taiteesta.
Tilauskamulta luonnistuu myös pelkkä maailman pahuuden äimistely tai vaikkapa hiljaa istuskelu.
Kind Fairy muistuttaa, että sen ryyppykaverien kanssa voi ottaa myös ihan hillitysti tai juoda vaikka vain virvoitusjuomia.
STT-AFP
Jos tästä tekis bisneksen, niin kukas tarjoo viinat( tietenkin vähintään konjakkia) niin voisin ryypätä muutaman tunnin vaikka 5 kympillä ;) Maailma kyllä paranis ja haukuttais yhdessä vaikka kaikki poliittiset puolueet ensin ja tietnkin kaikki poliitikot laidasta laitaan; DDD
No niin, näin Ukrainassa---mites meillä?
37
5952
Vastaukset
- kannatetaan!
Mua hymyilytti tää uutinen, ideahan on suorastaan loistava! Tulispa joku tänne mun luokse nyt soittelee kitaraa ja laulamaan niin voisin muutaman viinilasillisen siemaista ihan ilokseen! Eikä yhtään harmittaisi maksaa 13,5 egee palkkaa iloisesta ryyppyseurasta ja punaviinitkin näyttää olevan kaapissa valmiina. Ja naapurinkin voisi hakea mukaan ihmettelemään suuren maailman menoa ku ukrainalainen heittäis viisua meikäläisen olohuoneessa!
- X
Suomessakin varmaan ainakin marginaalista markkinaa moiselle olisi, itse olisin joskus aikoinaan lahtenyt maksua vastaan ryyppy seuraksi. Nykyaan ei riita aika enaan. http://mattiviikate.newsvine.com/
- X
X kirjoitti:
Suomessakin varmaan ainakin marginaalista markkinaa moiselle olisi, itse olisin joskus aikoinaan lahtenyt maksua vastaan ryyppy seuraksi. Nykyaan ei riita aika enaan. http://mattiviikate.newsvine.com/
Kylla ryyppy aina silloin talloin tekee hyvaa elimiston puolustuskyvylle. http://www.tietoviikko.fi/msareena/msuutiset/kaikkiareenauutiset/article552413.ece
- Kollega
Kyllä Löytyy, katso
www.sopamedoss.se,
palvelut myös suomenkielellä!
- Al One
Miksei yksin juominen ole kivaa? Minä kai istun tuossa sohvalla ihan yksin ja juon viinaa useinkin. Keskustelen oman pääni ja television kanssa. En minä seuraa kaipaa.
- kannatetaan!
Nimittäin keskustellessa oman pääsi kanssa? Oikein kun mietit tätä asiaa niin eikös olisi kumminkin paljon kivenpaa esim ryypätä minun ja niiden ukrainalaisten ryyppykaverien kanssa? Pistettäis jalalla koreasti ja väliajalla haukuttais poliitikot, yhteiskuntarakenne, duunareiden palkat ja maahanmuuttajien rahansaanti?? Myönnä pois vaan, että kyllä sinuakin ihan vähäsen edes hymytti tuo liikeidea!!! Alanpa tässä tilailemaan ukrainan poikia kitaroineen, ostan vielä pari pulloa kossua ihan sinua varten ja eiku riemu kattoon. Loppuu sinullakin se sohvaan juurtuminen siellä kotonasi. Yksinolo tylsistää niin kuin olet vissiin jo huomannut kun olet tyytyväinen oman pääsi kanssa keskusteluun...
- Elämä on.
On kyllä miehessä tai naisessa jo melkoisesti vikaa ainakin näin kotimaisittain, jos ei tuttavapiirissä ole ketään joka lähtisi ilmaiseksi huikkakaveriksi, jos sanoo ne taikasanat "mä tarjoan". -> Ainakin jos kyse on viikonlopusta, tietysti sitä parempi ehkä kansantaloudellisesti mitä vähemmän olisi henkilöitä jotka olisivat aina "okei", kun kysyy ja oli päivä mikä tahansa..
Tulisi kyllä jotenkin dokauskaverin vuokraamisesta vielä onnettomampi fiilis varmaan itselle, kuin että baarimikolle tai tarjoilijalle kapakassa tilittäisi tuntojaan. Hän on sentään palkattuna kaikkia varten kaatamaan viinaa ja "kuuntelemaan" (hyvin suurilla lainausmerkeillä tuo kuuntelu), mutta jos maksaisit vielä erikseen että saisit jonkun kanssasi örmyämään ja nyökyttelemään "vithu mulha on ashiat nyt niinh huonosthi, niin huonosthi, vaimhokin llähthi kun ei jhaksanut mhun dokhaamistha! Vasthahan mhä olen ollut yöthä phäivää jurrisha kaksh vuotha... She on varmhastihi pethäny mhua ja nhyt shillä on thoinen..."- ja takaisin sinulle nyökkää ensin vakavasti vuokrattu ryyppykaveri, joka sen jälkeen ehdottaa soittaisiko mielenviriksi vaikka polkkaa? Jotenka ehkä ei se paras mielenviri.
Mielenkiintoista muuten, että mitenkähän taataan tuollaisen ryyppykamun turvallisuus:)? Meinaan kun ajattelee, että tässäkin maassa (ja varmaan aika pitkäli kaikkialla muuallakin) on yleisin henkirikoksen syy aina vain se ikuinen eli liian pitkä huikka yhteisestä tahi toisen nimenomaisesta pullosta niin jos jonkun kovin arveluttavan ja kaikkien muidenkin hylkäämän tahon seuraksi lähdet dokaamaan, voi olla henki vaikka hyvinkin herkässä. Ainakin hammaskalusto. Ja ainakin, jos tarjoilet liikaa naminami-meininkiä avuksi, kun joku rypee apatiassa. Tosin tuossahan taisi olla, että itse saat päättää kuinka kyseinen henkilö käyttäytyy.. Ainahan tietysti on kuitenkin näitä joita ei voi miellyttää mitenkään, kun pää on tarpeeksi huminakuosissa ja tarpeeksi kauan on tapulia puudutettu happamalla.. - sdfghjkhgfdfghj
Toiseen kainaloon, niin ei tarvitse erikseen soitella.
- Melkein absolutisti
Joo voitaisiin juoda vahvoja mehuja ja äimistellä maailman menoa. ;) Tällaisia Suomeenkin.
- joulujuopot
Täältä saa vuokrattua ryyppykavereita ihan suomestakin:
www.myspace.com/joleneofficial - Hippas-Heikki
Täällä se alkaa veittien kanssa hippaset kohtpuoliin , niin paljon pitää olla ryyppykavereita.
No vois elikautisosastolta ottaa vapaaehtoisia , heillä kun on kokemusta jo ko kemuista. - kaljaaaaa aa kurkkuu
Hippas-Heikki kirjoitti:
Täällä se alkaa veittien kanssa hippaset kohtpuoliin , niin paljon pitää olla ryyppykavereita.
No vois elikautisosastolta ottaa vapaaehtoisia , heillä kun on kokemusta jo ko kemuista.Tällasia firmoja Kajaaniin vaan pystyyn, täältä sais helposti kokenutta henkilökuntaa.
- asdfasdefqwegfq34g
kaljaaaaa aa kurkkuu kirjoitti:
Tällasia firmoja Kajaaniin vaan pystyyn, täältä sais helposti kokenutta henkilökuntaa.
huhhuh, kuka sen 13,5e saa? firma vaiko työntekijä? vai mikä on fiman ja työntekijän osuus, maksetaanko työntekijälle palkkaa, joutuuko työntekijä itse kustantamaan omat juomansa, vaiko sen ryyppykaverin tilaaja, eihä tossa oo mitää järkeä?
mielummin ryyppään yksin, kun tilaisin itselleni seuraa, vain rumat, apaattiset, toisten kanssa toimeen tulemattomat alentuisivat tuohon. - kannatetaan!
asdfasdefqwegfq34g kirjoitti:
huhhuh, kuka sen 13,5e saa? firma vaiko työntekijä? vai mikä on fiman ja työntekijän osuus, maksetaanko työntekijälle palkkaa, joutuuko työntekijä itse kustantamaan omat juomansa, vaiko sen ryyppykaverin tilaaja, eihä tossa oo mitää järkeä?
mielummin ryyppään yksin, kun tilaisin itselleni seuraa, vain rumat, apaattiset, toisten kanssa toimeen tulemattomat alentuisivat tuohon.mä en ole ruma, apaattinen enkä toisten kanssa toimeen tulematon, mutta tää idea hauskassa hulluudessaan naurattaa sen verran että kerran elämässään pitäis tällaista päästä kokeilee!! Huumori on huumoria ja tämä idea on juuri sitä! Luova hulluus ei lainkaan huononna tätä kurjan synkkää maailmaa!!!
- aajasoinom
kannatetaan! kirjoitti:
mä en ole ruma, apaattinen enkä toisten kanssa toimeen tulematon, mutta tää idea hauskassa hulluudessaan naurattaa sen verran että kerran elämässään pitäis tällaista päästä kokeilee!! Huumori on huumoria ja tämä idea on juuri sitä! Luova hulluus ei lainkaan huononna tätä kurjan synkkää maailmaa!!!
Mun kaverit on pyörittäny tällasta "firmaa" jo noin puoli vuotta. Tämä firma tekee kuulemma kaikkea. Heitä voi vuokrata pelaamaan jääkiekkoa, shakkia, sulkapalloa, mitä lie :D ja he osaavat myös musisoida, ryypätä, siivota, kokata, toimia autonkuljettajina... jne. ihan mitä vaan mitä tulee mieleen voi tilata, eivät he toki kaikkeen suostu, mutta osaamista löytyy monelta alalta.
- kohtuudella
kannatetaan! kirjoitti:
mä en ole ruma, apaattinen enkä toisten kanssa toimeen tulematon, mutta tää idea hauskassa hulluudessaan naurattaa sen verran että kerran elämässään pitäis tällaista päästä kokeilee!! Huumori on huumoria ja tämä idea on juuri sitä! Luova hulluus ei lainkaan huononna tätä kurjan synkkää maailmaa!!!
Tuo olisi kyllä pakko jo kokea sen yhden kerran. Tosin mitenköhän olisi maksun laita ja sopimusehtojen jos kaveri itse ryyppäisi itsensä aivan järkyttävään kaatoon, vetäisi epävireisiä kansantanhuja kurtulla aikansa jodlaten ja sammuisi olohuoneen matolle. Ja hereille ei saisi millään...
Ei nyt ehkä tietty 13,5 e:lla voisikaan ihan kauheita vaatia näin kotimaan hintatasolla aikanaan. Vähemmän kuin peruslottolappuni 14 e jolla saa 12 riviä lisävoittoluokat ja jokerin. Onko sitten juopottelukaverin kanssa onnistuneen illan ja tason laitakin samaa luokkaa, eli reippaasti plussan puolelle pääseminen on piirun harvinaisehkoa mutta tyhjän saa joka tapauksessa joka kerta:) - raineh
kohtuudella kirjoitti:
Tuo olisi kyllä pakko jo kokea sen yhden kerran. Tosin mitenköhän olisi maksun laita ja sopimusehtojen jos kaveri itse ryyppäisi itsensä aivan järkyttävään kaatoon, vetäisi epävireisiä kansantanhuja kurtulla aikansa jodlaten ja sammuisi olohuoneen matolle. Ja hereille ei saisi millään...
Ei nyt ehkä tietty 13,5 e:lla voisikaan ihan kauheita vaatia näin kotimaan hintatasolla aikanaan. Vähemmän kuin peruslottolappuni 14 e jolla saa 12 riviä lisävoittoluokat ja jokerin. Onko sitten juopottelukaverin kanssa onnistuneen illan ja tason laitakin samaa luokkaa, eli reippaasti plussan puolelle pääseminen on piirun harvinaisehkoa mutta tyhjän saa joka tapauksessa joka kerta:)Vai onko tuossa sittenkään eroa paljon aiemmin kuvatussa perinteiseen arpapelinä tilatun joulupukin käytösmalliin? Ainakin vielä aikana jolloin ei valitusoikeutta ollut kuin riidellä pukin kanssa suoraan maksusta ja valitusoikeutta ei kyseisestä punanutusta minnekään ollut.
Oman lapsuuteni ehkä väsynein pukki tosin kesti eteiseen asti ennen kuin oksensi ja sammui öristen kun huopatossuja istuen märällä lattialla koetti vääntää jalkoihin. Toisen taas isäukko auttoi ulos, kun "pukki on jo niin vanha". Joskus tosin osui ihan ok pukkejakin kohdalle, mitä nyt siltä ajalta muistan kun niitä tenavana jouluisin kotosalla näki. - ,.-,.-.,-,.-.-,
asdfasdefqwegfq34g kirjoitti:
mielummin ryyppään yksin, kun tilaisin itselleni seuraa, vain rumat, apaattiset, toisten kanssa toimeen tulemattomat alentuisivat tuohon.varmaan sekä firma että työntekijä. ukrainassa 13,5 e ei ole lähellekään sama kuin suomessa. lääkärin kuukausipalkka on noin 300e...
- Sörkka
Kallion kurvissa voisi olla tällainen firma, ja paikalliset alan miehet siellä palkkalistoilla. Siinä olisi mieluisaa työtä heille!
- mah71
jos kaveri maksaa juomat:)
- oujjeeesss
Joulua vietetään koko maassa talvisessa säässä, ennustaa Ilmatieteen laitos. Jouluaattona pakkanen paukkuu 10-20 asteen voimalla, ja luntakin voi sataa.
Jouluviikolla Suomeen työntynee lounaasta matalapaineen alue, jossa on useita osakeskuksia.
Päivystävän meteorologin Tuula Kainulaisen mukaan lunta tulee jonkin verran.
- Tällä hetkellä sademäärät näyttävät vähiltä. Myös matalapaineen reitti on epävarma. En uskalla vielä sanoa, viistääkö matalapaine Etelä-Suomen vai ulkottuuko se koko maahan. Joulusta tulee kuitenkin valkoinen koko Suomessa, kertoo Kainulainen.
Yli 20 asteen pakkasia
Jouluviikko alkaa hyisessä pakkassäässä.
Kainulainen povaa, että Pohjois-, Itä- ja Keski-Suomessa ihmiset hytisevät ehkä yli 20 asteen pakkasessa pilvisyydestä riippuen.
- Etelässä pakkasta on hieman vähemmän, noin 15 astetta.
Jarno Ranta - ..
Miten näin: Nainen vuokraa kännikalan ja laittaa sanat suuhun, ja sitten saa onnitella itseään, kyllä on ihanaa kun olen päässyt juoposta eroon, juuri tuollainen hän oli, onnittelen itseäni.
- Jee Jee
mitäköhän mahtaisi täällä suomessa kustantaa kun pelkästään normaalistikin mulla menee 300-600€ illassa, siihen pitäisi lykätä vielä toisen juopon kustannukset niin alkaisikin jo hymy hyytyä ainakin meikäläiseltä.
13,50 suomessa ei saa kun turpaansa jos edes sitä. Jaa vois saada pari eilistä nakkia ja vähän nakkien keitinvettä :) Mut sehän kuulostaa jo ihan suomalaiselta uudeltavuodelta :D- marttahinuri
Kuinka joku saa menemään yhdessä illassa 300-600 euroa?????
Itse en saa kapakassa kulumaan kuin ehkä vaikkapa 60 euroa maksimissaan plus snagarieväät kotimatkalla.
Tosin en juo muuta kuin olutta ja tuokin laskelma sisältää 5 euron bisset mikä on melkoisen kallista.
Silti olen kuulema hyvää juttuseuraa jne...
Taitaa riippua vähän paikoista missä käy...
No,nytkin istun kotona juomassa ulkomaan tuliaisia,eikä seurakaan ole ongelma,kirjoittelenhan tänne...;)
Juu ja minäkin voisin harkita lähteä jollekulle ryyppyseuraksi päälle kolmentoista euron tuntiliksalla...
Ei tommosia liksoja siivooja nääs saa.... Juomia en kyllä maksa sitten minäkään ja olutta vahvempaa en ota,paitti Baileys ja shamppakalja..... ;) - aataat23
Suomen kustannustasolla ei 13,50:lla saisi mitään tai ketään liikahtamaankaan. Viimeistään byroksiatia maassamme tappaa tälläiset ideat.
Auta kuin yksin tissutella..
- OI NIITÄ AIKOJA
Kotikylillä oli tälläinen tapaus,että otettiin naapuri kaveriksi ryyppäämähän.ja kun tuli ilta oli maksun aika.
- -CCCP-
Pitää ottaa huomioon pieni hintaero ukrainan ja suomen välillä. Ja jos oikein saiverretaan, tulee ukrainan ja muiden entisen neuvostoliiton tasavaltojen työvoiman mukana myös maksut miliisille, rajavartiolle, henk.koht turvamiehelle, meidän valvonnasta puhumattakaan..toki meneehän se verottomana :D
- ryyppytoveria vaille
eiks tallinnasta tuu ryyppy toveri halvemalla vailla verokorttia välitysfirman kautta pikaveneellä? eihä tosta alle 20eurosta tunti jää mitään valtiolle tai muille rehellisille maksettavaa? Ei noilla hinnoilla rehellisesti voi yrittää suomessa jos maksaa kaikki lakisääteiset ynnä muut..
- nuori deeku
Ois toi kyl jotenkin lohdutonta jos joutus ryyppykaverin vuokraa. Vähä ku tvstä tuli ohjelmaa jossa joillekki vanhuksille annettii robottihylje kaveriks ku muita ei ollu. Itse en viitsiny asian surullisuuden takia mitään edes sanoa mutta veli totesi: säälittävää. Voishan toi kaveriporukalla yhes tilattuna olla ihan pätevä ja sitten vois arvuutella yhessä että mitä kaikkea me saahaan se tekemään.
- jufhjfhhgfjd
Ennen wanhaan yksinjuomista tavattiin pitää yhtenä ongelmajuomisen indikaattorina, mutta pitäneekö tuo paikkaansa enää näin sähköisen median aikana? Itse ainakin nautin suuresti siitä kun voi rauhassa istua internetin ääreen lätisemään turhuuksia muiden humalaisten kanssa, puhumattakaan muista nykyteknologian tuomista viihdykkeistä.
- kallista riippuen ma
jufhjfhhgfjd kirjoitti:
Ennen wanhaan yksinjuomista tavattiin pitää yhtenä ongelmajuomisen indikaattorina, mutta pitäneekö tuo paikkaansa enää näin sähköisen median aikana? Itse ainakin nautin suuresti siitä kun voi rauhassa istua internetin ääreen lätisemään turhuuksia muiden humalaisten kanssa, puhumattakaan muista nykyteknologian tuomista viihdykkeistä.
Omasta mielestänni näin miehenä, sen juomakaverin pitäisi olla ehottomasti nainen, ja strippauskyky olisi kyllä plussaa. Myöskin ymmärrystaito pitäisi olla aukotonta, vaikka muuten aukkoja saisi olla vaikka näkyvilläkin.
mut toi 13,50 on ehottomasti liian kallis.
Mut seuralaispalveluja kai suomessa on hinttaann 200 ilta - Jarna K.
kallista riippuen ma kirjoitti:
Omasta mielestänni näin miehenä, sen juomakaverin pitäisi olla ehottomasti nainen, ja strippauskyky olisi kyllä plussaa. Myöskin ymmärrystaito pitäisi olla aukotonta, vaikka muuten aukkoja saisi olla vaikka näkyvilläkin.
mut toi 13,50 on ehottomasti liian kallis.
Mut seuralaispalveluja kai suomessa on hinttaann 200 iltaOiskohan tämä se vanha velipuolikuun idea?
Jarna K. kirjoitti:
Oiskohan tämä se vanha velipuolikuun idea?
OLIKOHAQN niin et rahalla saaminen pilaa rikaitten elämän lopu´llisesti vailla kuluja? Kos´ka köyhät kuolee heidän takia sekä luonto eivätkä he osaa m itään töitä oikeesti tehdä? tällä maapallerolla?
- Älykkö?
Mää vuokraan naapurini (mies, ja kauhee sieni) satasella tunniks, mut paljousalennuksella saat vuodeksi yhdellä eurolla (vaatii takuupaperit ostajalta, ettei palauta alle vuoden).
- jhhggffddssaa
ryyppykaveriksi, niin tulee kalliinmaksi kuin tuo ukrainalainen. Häviää tavaraa moninkertaisesti. Ja seuran taso ei ole kummonen. Siitähän muutamalla naisella on Kajaanissa kokemuksia.
- jippo1
Mä olisin kyllä heti valmis lähtemään ryyppykaveriksi.
Tavallaan en tarvitsisi edes palkkaa, mutta että saisin kulut katettua niin olisihan se hyvä saada vaikka se 15-20€/h tai vaihtoehtoisesti joku sovittu könttäsumma.
Enkä ole mikään juoppo, että juon ehkä 1 tai 2 kertaa/kk, mutta olisi mukavaa ja mielenkiintoista olla erilaisten ihmisten kanssa. Siinä tietysti juttu luistaa kivasti, kun on tilkka viiniä ja vaikka pala juustoa. Tommosessa hommassa varmasti näkisi niin paljon :)
Harmi etten ole koskaan soittanut muuta, kuin rumpuja ja laulaminenkin jäänyt vähän vähälle. Eikä näin matalalla äänellä oikein pysty laulamaankaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä682186Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711430Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461417Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2401363- 831222
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3651161Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3331115