Auttakaa Pietarin katulapsia! Vanhemmat ovat heittäneet monet heistä ulos kotoaan ja he ovat jääneet heitteille. Venäjän talvi tunnetusti on ankara ja he tarvitsevat suojaa. Usein he päätyvät vankiloihin muun sijoituspaikan puutteessa. He eivät siis välttämättä ole edes tehneet mitään rikosta vankiloita vain käytetään orpojen sijoituspaikkoina. Vankilat venäjällä tunnetusti ovat maanpäällisiä helvettejä ankeine olosuhteineen.
Orpolapset joutuvat elämään vankiloissa yhtä ankeissa oloissa kuin vangitkin.
IRR TV kerää vuosittain rahaa venäläisille lapsille jotka ovat sijoitettuna vankiloihin. Pienellä summalla vaatetat jonkun onnettoman lapsukaisen, sillä rahalla jonka voit kevyesti laittaa shoppailuun tai muutamaan tuoppiin lähikapakassa saatat pelastaa jonkun elämän tai tehdä siitä ainakin siedettävämmän.
Älä kulje ohi vaan auta lasta hädässä.
http://www.autalapsia.fi/lapset.html
Tehkää hyvä työ
13
918
Vastaukset
- -jeh-
Luovuttanut tuohon keräykseen muutamia kertoja. Minustakin se on hyvä kohde.
- -Puskasta-
"Rikkaimmat Venäjän oligarkit listattuna"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Venäjän_oligarkit#Rikkaimmat_oligarkit_listattuna
"Tullimuutos toi venäläiset Suomeen shoppaamaan.
Kaiken kaikkiaan matkustus on lisääntynyt tänä vuonna 15 prosenttia viime vuoden määristä"
http://www.iltasanomat.fi/matkat/Tullimuutos toi venäläiset Suomeen shoppaamaan/art-1288351447789.html
"Venäläiset ostavat kiivaasti Saimaalta rantatontteja"
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Venäläiset ostavat kiivaasti Saimaalta rantatontteja/1135233282487
M.O.T- ......
Suomi kaksnelosessa.
- paivisantala
Venäjällä ei ilmeisesti rikkaiden pussista päädy rahaa köyhien auttamiseen. Kuilu rikkaiden ja köyhien välillä on yhtä iso ellei suurempikin kuin aikoinaan Suomessa. Meillä sentään koko kansaa tuntee vastuun köyhistä, Venäjällä asia on ilmeisesti toisin.
Eikä se välttämättä ole kaikkien edun mukaista että suuntaudutaan yhteen avuntarvitsijajoukkoon. Silloin muualla kärsitään edelleen ja jotkut toiset ovat eriarvoisessa asemassa muihin nähden. Kun jokainen keskittyy esim. yhteen avuntarvitsijajoukkoon (ei välttämättä Venäjän köyhimpiin), ovat kaikki samanarvoisessa asemassa apua saamassa. Eikä tällöin synny tilannetta, että joku köyhä nousisi huomattavasti parempaan asemaan, eikä enää edes pyrkisi itse hankkimaan elantoaan. Ja näin olisi jatkuvasti ottamassa ilmaista tukea, tekemättä itse sen eteen yhtään mitään.
Ilmainen apu ei koskaan tuo mitään hyvää, jollei se pysy kohtuudessa.
- frost-free
heille siis mieluiten
a)vaatteita
b)liimapuikkoja
vai mitä?????
En ole muuttamassa pietariin vain koska sen omalla valtiolla on tällainen ongelma...jos sitä tarkoitat?!!- Auttakaa heitä
Rahaa sinne voi lahjoittaa...voithan tietysti itsesikin lahjoittaa jos vapaaehtoistyö kiinnostaa ulkomailla.
Tai siis panoksesi tarkoitin.
Älä aina ota niin herkästi itseesi, en minä sinua kyynikolla tarkoittanut, jos et sitten itse puskasta kirjoittanut. Minulle tuli eka vastaajan kyynisyydestä lähinnä Genio mieleen. - ne aivot??!
Auttakaa heitä kirjoitti:
Rahaa sinne voi lahjoittaa...voithan tietysti itsesikin lahjoittaa jos vapaaehtoistyö kiinnostaa ulkomailla.
Tai siis panoksesi tarkoitin.
Älä aina ota niin herkästi itseesi, en minä sinua kyynikolla tarkoittanut, jos et sitten itse puskasta kirjoittanut. Minulle tuli eka vastaajan kyynisyydestä lähinnä Genio mieleen.vaan sinä olet typerä etkä ole tarpeeksi fiksu ymmärtämään vitsejäni....
ne aivot??! kirjoitti:
vaan sinä olet typerä etkä ole tarpeeksi fiksu ymmärtämään vitsejäni....
kommunikointisi puutteista. Jos juttus on sisäänpäinlämpiäviä, niin kehitä niitä ymmärrettävämmiksi, älä kiukuttele.
Pietarin katulapsille! ====D
- DOSENTTI:.!1%#+?!
.
on tehnyt Venäjän katulasten hyväksi
.- Auttakaa heitä
Vain tuohon keräykseen, en muuta. Se ei ole paljoa se ja vaiva on aika pieni. Mutta siinä sen asian itu onkin. Varsin pienellä vaivalla ja panostuksella voi olla suureksi avuksi.
- Lahjoitan heti
Kun joku pystyy näyttämään pitävän selityksen sille mihin rahat katoaa matkalla.
1000 euron lahjoitus ja perille menee kymppi. Aika moinen inflaatio näinkin pienellä matkalla.
Millos viimeeksi olet kuullut et Suomen vähävaraisia autettas sossun kyykyttämisen sijaan.
Kaiken maailman Kreikkaan, Irlantiin, Portugaliin työnnetään rahaa ihan sumeena. Eikohän Kreikan miljardit on jo huippu.
Juuri syksyllä ei ollut rahaa vammaisten asumisen kohentamiseen. Niin mihin sitä rahaa löytyy ? Miettikää sitä. - maikka2
Tämä viimeinen on asiaa. On mennyt itsellänikin aikaa älytä se, että eihän se rahasumma sinne perille pääse. (en omin avuin älynnyt).
Matkalla on monta ottajaa, jos koskaan perille pääseekään. Koti-suomi kuntoon ensin.
Tuntuu epätoivoiselta kun ei voi vaikuttaa päätöksiin edes äänestämällä, kun rahaa vaan jaetaan muka köyhimmille maille kuin Suomi on.
Eri asia jos ei olisi omalla maalla velkaa. Onkohan niin että sitä jostain syystä on oltava, voi olla joku poliittinen juttu tämäkin.
mutta järkeenkäypää olisi maksaa omaa velkaa ja hoitaa oman maan asiat kuntoon.Sitten olisi varaa auttaakkin.
Tiedän että tämä on toive-ajattelua, mutta omat lapset olisi ruokittava ensin ja katsoa koti ja toimeentulo, sitten vasta syytäis rahaa maailmalle.
Eläimistä pidetään oikeasti parempaa huolta kuin ihmisistä. En tarkoita tarha-kasvatusta. Niillekkin on jos minkä näköistä avustusta ja keräystä.
Ei tarkoita etten pidä eläimistä, mutta yksi-kaksi lemmikkiä / huusholli, ne pystyy varmaan ruokkimaan, kun on lasten tarpeet ensin huomioitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082