noloa vai ei?

nolooaa_

onko lego harrastus noloa jos ikää on 20?

9

964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuossa

iässä pitää olla jo täysin toisenlaiset harrastukset!

• kossuvissyvodka

myy leekot pois, ja ala ryyppäämää ja riehumaa. se on oikea miesten laji.

• Olen itsekin leluharrastaja (28v) ja vaikka Legot omassa harrastuksessani ovat vain minimaalisesti mukana, ei Lego-harrastuksessasi mitään noloa ole ellei siinä omasta mielestäsi ole.

• pitäisit

jos tulisit töistä ja akkas palikois sitten koko illan leekoja. Lasten hommia!

• mielestäni..

ei ole noloa.Harrasta vain.Huonompiakin harrastuksiakin on.

• ei noloa

Ei se munkaan mielestä ole noloa. Kivaa puuhaa ja paljon järkevämpää ja aivoja kehittävämpää kuin esimerkiksi ryyppääminen. Ja kaikenlisäks se on vielä hauskaa. Tietysti kaikki on erilaisia niin kaikila on omat tavat pitää hauskaa. Mutta jos tykkäät tosta niin ei siinä mitään noloa ole. Minusta se on noloa et ryypätään ja sitten öristään kännissä jotain ihan omituisia ja pahimmassa tapauksessa ollaan putkasssa tai oksenneltu kämpän lattialle. Mutta siitä vaan!
      Eikä kannata välittää noista ketkä sanoo "ton ikäsenä pitäs olla muute tekemist" tms. He pitävät omalla tavalla hauskaa kuten sinäkin rakentelet legoja. Antaa noiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos JA antaa kaikkien kukkien kukkia kuten sanontakin meni. :)

• Noloako-ei

Ei ole yhtään noloa. Päin vastoin, hyvä että tuollaisia aikuisia on vielä minun lisäkseni tässä maailmassa =) joissain legopaketeissa lukee, että 1-99, toisissa taas 7-12... miksi leluissa on yläikärajat? Tietenkin joitain kiinnostaa enemmän ryyppääminen, biletys tms mutta kuka sanoo ettei aikuinen saisi leikkiä?

• legot

osa lapsista jotka leikkivät legoilla ovat siitä kiusattuja koska jotkut lapsethan ovat sellaisia että varastavat kaupasta jotain mutta en yleistä sillä jotkut ovat vaan sellaisia kun olin kahdeksan vuotta minua ja kaveriani kiusattiin siitä kun me puhuttiin välkällä legoista ja mietittiin mitä rakennettas kaverilla koulun jälkeen mutta lego leikit loppui kuin seinään koska muut kiusasivat meitä siitä

• lego fani

Ei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3595
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2490
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2273
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      76
      1730
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1550
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1427
    Aihe