Pitäisi lopettaa paypal tili ja pyyhkiä kaikki tiedot pois, mitään ei saa jäädä. Miten tyhjään tiedot, ja lopetan koko homman ?
Pay-pal
18
9977
Vastaukset
- olet vitun laiska
https://www.paypal.com/helpcenter/main.jsp;jsessionid=H1nVNL6GJtzxQqKNJV25B7LWNSyFv9PCx2pbGKqJJv7ygZyQdJzZ!833281160?locale=en_US&_dyncharset=UTF-8&countrycode=FI&cmd=_help&serverInstance=9012&t=solutionTab&ft=searchTab&ps=solutionPanels&solutionId=11935&isSrch=Yes
- johan nyt o vittu
https://www.paypal.com/helpcenter/main.jsp;jsessionid=H1nVNL6GJtzxQqKNJV25B7LWNSyFv9PCx2pbGKqJJv7ygZyQdJzZ!833281160?locale=en_US&_dyncharset=UTF-8&countrycode=FI&cmd=_help&serverInstance=9012&t=solutionTab&ft=searchTab&ps=solutionPanels&solutionId=11935&isSrch=Yes
- ja rahat..,..
Ei toimi linkit, eikä tule neuvoja mistä olisi hyötyä tuossa tilin lopettamisessa. Eikö te tosiaankaan osaa auttaa edes näin helpossa ongelmassa? Kannattaako tälle sivulle edes tulla jos ei mitään tiedä internetin ja tietokoneen käytöstä. No, odotan edelleen että joku tietäisi miten tili lopetetaan ja kirjoittaisi menetelmästä tähän viestin alle.
- ja rahat..,..
En uskalla klikata tuota tinuri linkkiä, ettei vaan olisi viruksia. Eikö kukaan tosiaankaan tiedä mitä tuola paypalin sivuilla pitää tehdä kun on kirjautuneena, että se tili mitätöitäs elikkä loppuu ? Jotenkihan sinne lopetukseen varmaan mennään mutta miten, eikö kukaan tosiaankaan tiedä ? Yksinkertainen asia : KUINKA LOPETAN PAYPAL TILIN.
- tosiälykäs
ja rahat..,.. kirjoitti:
En uskalla klikata tuota tinuri linkkiä, ettei vaan olisi viruksia. Eikö kukaan tosiaankaan tiedä mitä tuola paypalin sivuilla pitää tehdä kun on kirjautuneena, että se tili mitätöitäs elikkä loppuu ? Jotenkihan sinne lopetukseen varmaan mennään mutta miten, eikö kukaan tosiaankaan tiedä ? Yksinkertainen asia : KUINKA LOPETAN PAYPAL TILIN.
Tossahan se ohje oli, etkö sen vertaa osaa, että vaihdat sen naurettavan vindoussisi "vieras" -tilille, jos olet tyhmän lisäksi pelkuri, ettet uskalla tinyä muuten pumpata.
Jos olet niin taneli ettei ohjeet kiinnosta niin vittuako täällä vingut, anna Visan vinkua perkele.
Ei ne nettivirukset vierastililtä koneelle ryömi.
Paypal on sitäpaitsi saatanan hyvä. - prkl peräeino
ja rahat..,.. kirjoitti:
JOS SE ON SINUSTAKIN YKSINKERTAISTA NIIN MITÄS TÄÄLLÄ KYSELET?
Etkö osaa kijotta paypalin search ruutuun acount close?
Mikä hrlvetti näitiäppylänaamoja riivaa!?!!??!
Taitaa olla liian vaikeaa??? - ja rahat..,..
prkl peräeino kirjoitti:
JOS SE ON SINUSTAKIN YKSINKERTAISTA NIIN MITÄS TÄÄLLÄ KYSELET?
Etkö osaa kijotta paypalin search ruutuun acount close?
Mikä hrlvetti näitiäppylänaamoja riivaa!?!!??!
Taitaa olla liian vaikeaa???Jos se auttaminen on noin vaikeaa, ei tarvi sekaantua tähän asiaan enempää. Kyllä minä tuon tilin saan itsekkin lopetettua, kestää vaan vähän kauemmin. Itse asiassa en halua tuota tiliä kokonaan lopettaa, koska en pysty ostamaan nettikaupoista juuri ollenkaan jos se lopetetaan. Minä muutin salasanan toiseksi ja nythän se saa olla, ei mitään ongelmaa enää. Netissä on useita kauppoja jotka myy vain tuolla paypal systeemillä, ja hyvä näin. Pitää tilata PS3 ja se ajopeli, no mikä se nyt oli, numero oli kuitenkin 5. Tietääkö kukaan mikä sen pelin nimi on, siis autolla ajopeli ?
- kiristää pipoa prkl
ja rahat..,.. kirjoitti:
Jos se auttaminen on noin vaikeaa, ei tarvi sekaantua tähän asiaan enempää. Kyllä minä tuon tilin saan itsekkin lopetettua, kestää vaan vähän kauemmin. Itse asiassa en halua tuota tiliä kokonaan lopettaa, koska en pysty ostamaan nettikaupoista juuri ollenkaan jos se lopetetaan. Minä muutin salasanan toiseksi ja nythän se saa olla, ei mitään ongelmaa enää. Netissä on useita kauppoja jotka myy vain tuolla paypal systeemillä, ja hyvä näin. Pitää tilata PS3 ja se ajopeli, no mikä se nyt oli, numero oli kuitenkin 5. Tietääkö kukaan mikä sen pelin nimi on, siis autolla ajopeli ?
Sen nimi on varmaankin on siitä5! Kai sen sua lukuunottamatta tietää kaikki muut, voi jeesus sentään. Ehkä sun on parasta ajella potkukelkalla ja jättää muu osaavammille.
onks sun koneellasi joku perkeleen google esto vai muuten vaan kysely ikä yllättänyt?!?!?
www.google.fi - piupalipäypäli
ja rahat..,.. kirjoitti:
Jos se auttaminen on noin vaikeaa, ei tarvi sekaantua tähän asiaan enempää. Kyllä minä tuon tilin saan itsekkin lopetettua, kestää vaan vähän kauemmin. Itse asiassa en halua tuota tiliä kokonaan lopettaa, koska en pysty ostamaan nettikaupoista juuri ollenkaan jos se lopetetaan. Minä muutin salasanan toiseksi ja nythän se saa olla, ei mitään ongelmaa enää. Netissä on useita kauppoja jotka myy vain tuolla paypal systeemillä, ja hyvä näin. Pitää tilata PS3 ja se ajopeli, no mikä se nyt oli, numero oli kuitenkin 5. Tietääkö kukaan mikä sen pelin nimi on, siis autolla ajopeli ?
joo se on Stuffit InYerass 5. Harvinaisen nuija olet, heheh :/
- hjälppivä
ja rahat..,.. kirjoitti:
Oisko Gran Turismo 5 se autopeli.
ja rahat..,.. kirjoitti:
Ei toimi linkit, eikä tule neuvoja mistä olisi hyötyä tuossa tilin lopettamisessa. Eikö te tosiaankaan osaa auttaa edes näin helpossa ongelmassa? Kannattaako tälle sivulle edes tulla jos ei mitään tiedä internetin ja tietokoneen käytöstä. No, odotan edelleen että joku tietäisi miten tili lopetetaan ja kirjoittaisi menetelmästä tähän viestin alle.
>Kannattaako tälle sivulle edes tulla jos ei mitään tiedä internetin ja tietokoneen käytöstä.
Tuskin kannattaa jos tosiaan noin huonosti on asiat. Ei noin isoja asioita voi oppia keskustelupalstoilta kuitenkaan. Se oppi on hankittava jotenkin muuten: kursseilta, kirjoista, netin artikkeleista (jos edes niitä osaisi hakea, voi olla liikaa), osaavilta kavereilta...- ja rahat..,..
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Kannattaako tälle sivulle edes tulla jos ei mitään tiedä internetin ja tietokoneen käytöstä.
Tuskin kannattaa jos tosiaan noin huonosti on asiat. Ei noin isoja asioita voi oppia keskustelupalstoilta kuitenkaan. Se oppi on hankittava jotenkin muuten: kursseilta, kirjoista, netin artikkeleista (jos edes niitä osaisi hakea, voi olla liikaa), osaavilta kavereilta...Jaha, Repe tuli mukaan, no voin sitten sanoa että minulla kesti tuon tilin lopettaminen 5 minuuttia, mutta pidin senverran hankalana että päätin avata tämän ketjun tuosta asiasta. Kaikki kirjoittamani on mielikuvituksen tuotetta, ja mahdollisia kirjoituksissa esiintyviä henkilöitä ei ole olemassa. Tämä trollaaminen tällä "Apua aloittelijalle " palstalla on vaan niin kivaa, kun vastaajia on niin helppo ärsyttää tyhmillä kysymyksillä. Ensi viikolla avaan uuden ketjun. Ai niin, voiko paypal tilin avata uudestaan niin että ei sekoitu nuo vanhat poistetut tiedot uusiin, ja mene tilinumerot sekaisin, siis uudet ja vanhat ? Vai onko parempi avata toisella nimellä ja numerolla ? Uusi sähköposti mulla on jo.
- Aaltoja!
ja rahat..,.. kirjoitti:
Jaha, Repe tuli mukaan, no voin sitten sanoa että minulla kesti tuon tilin lopettaminen 5 minuuttia, mutta pidin senverran hankalana että päätin avata tämän ketjun tuosta asiasta. Kaikki kirjoittamani on mielikuvituksen tuotetta, ja mahdollisia kirjoituksissa esiintyviä henkilöitä ei ole olemassa. Tämä trollaaminen tällä "Apua aloittelijalle " palstalla on vaan niin kivaa, kun vastaajia on niin helppo ärsyttää tyhmillä kysymyksillä. Ensi viikolla avaan uuden ketjun. Ai niin, voiko paypal tilin avata uudestaan niin että ei sekoitu nuo vanhat poistetut tiedot uusiin, ja mene tilinumerot sekaisin, siis uudet ja vanhat ? Vai onko parempi avata toisella nimellä ja numerolla ? Uusi sähköposti mulla on jo.
OIkeita kysymyksiä tekevät aloittelijat keräävät Sinulle jo joululahjarahaa! Olet huippu! Kiitos kaikesta ja Hyvää Joulua!
- ....................
tosiälykäs kirjoitti:
Tossahan se ohje oli, etkö sen vertaa osaa, että vaihdat sen naurettavan vindoussisi "vieras" -tilille, jos olet tyhmän lisäksi pelkuri, ettet uskalla tinyä muuten pumpata.
Jos olet niin taneli ettei ohjeet kiinnosta niin vittuako täällä vingut, anna Visan vinkua perkele.
Ei ne nettivirukset vierastililtä koneelle ryömi.
Paypal on sitäpaitsi saatanan hyvä.Mikä teitä ihmisiä vaivaa?
- moneymoneymoney
Lataa kaikkea jännää ilmaseksi!
http://downloadz5.blogspot.com/Paskat, ei toimi. Yritin ladata niitä zippejä ja exejä niin jokapaikassa tuli pelkkä typerä mainos johon olisi pitänyt vastata jotain.
Ei sieltä mitään saa ladattua.
http://aijaa.com/v.php?i=006397700708.png
- NUUSKAMUIKKU12345
MIKÄ LASTEN LEIKKIKENTÄ TÄMÄ ON OHJEIDEN ANTAJAKIN ON AIVAN ALAKOULUSSA
- NUUSKAMUIKKU12345
MIKÄ LASTEN LEIKKIKENTÄ TÄMÄ ON KUN NOSTETAAN SEITSEMÄN VUOTTA VANHOJA KETJUJA? TAITAA OLLA NOSTAJA TÄYSI ÄÄLIÖ!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760