Mua ätsyttää kun käytän koiraani lenkeillä,että tien reunassa ihan jopa jalkakäytävällä on koirien jätöksiä.Näky ei ole kaunis..Muutenkin jos paasataan koiravihaajista niin enpä sitten ihmettele,että niitä on..Ymmärrän kyllä,että on isot lumipenkat ja oma koiranikaan ei mene sinne sitä tekemään.Se tekee lumipenkan reunalla ja sitten ne itse korjaan.Jos jonkun mielestä se on vaikeaa niin olisit miettinyt sitä ennen,kun hankit koiraa.Onko niin kamalaa korjata ihanan pikku kaverin kakkoja? :)♥Jotkut tekevät syrjempään,mutta jotkut tekevät lumipenkan päälle.Se ei auta,koska kun lumet sulaa ja on syksy näky on vielä karmeampi !!!!Jos keräät kakat pussiin,mutta et tiedä minne ne laittaa niin kanna taskussasi ja etsi yleisroskis TAI vie ne mukanasi kotiiin.Älä ripusta puun oksaan tai heitä maahan.Mieti jos kaikki suomalaiset tekisivät niin !!!!??HYVÄT IHMISET TEHDÄÄN MAAILMA NÄIN OLLEN SIISTIMMÄKSI !!!
JOS KAIKKI TEKISIVÄT NÄIN?:
juuri nääiiinnnxDD
1
374
Vastaukset
- kultainen noutaja
Se on kyllä niin tympeää, kun aina kun lumet sulaa, niin kakkoja on joka puolella. Opettelisivat siivoamaan. Ei se niin tärkeää sivu kylillä ole (jossa itse asun), mutta kun keskustoihin tulee niin joka paikassa on kakkoja, vaikka onkin yleistä liikkumis aluetta monille ihmisille. Oman koirani jätökset siivoan aina, aivan sama olinko metsässä, kaupungilla tai vaikka omalla pihalla kaikki pois, niin on mukava olla... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337812Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213400Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_222382Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521620Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291457PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1831436- 1461315
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport521192Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1771086- 39996