tuollaisen Canon LEGRIA FS306 kameran ja nyt tässä on sellainen ongelma että en saa noita videoita siirrettyä tietokoneelle! alkaa pikkuisen keljuttamaan sillä olen tehnyt kaikki ohjeiden mukaan ja ei vaan homma pelaa!!! Mietinkin nyt että onkohan mahdollista poistaa tuo valmistajan tarjoama ohjelmanmukokkaus systeemi helvattiin ja pystynkö siirtämään nuo videot jollain muulla ohjelmalla koneelleni? ja jos voi niin mikä mahdollisesti toistaa noi kuvitukset..
Ostin tänään
5
448
Vastaukset
- Töppönen.
..olisi ottaa se sd-kortti siitä kamerasta ja pistää se koneen muistikortinlukijaan, tai jos koneessasi ei ole sellaista, niin ostaa (maksaa n. kympin sisäinen, ulkoisia saattaa saada halvemmallakin). Ne videot saa siirrettyä koneelle vaikka resurssinhallinnasta ihan samoin kuin kaikki muutkin tiedostot.
Tuollaisesta PIXELA™ softwaresta, joka tulee kamerasi mukana, en ole kuullutkaan. Itse en viitsisi noihin mukana tulleisiin ohjelmiin koskea tikullakaan, mutta kukin tyylillään. Luultavasti kaikki nykyaikaiset videoplayerit toistavat nuo videot. Editointia varten sitten voipi joutua etsimään jotain fiksua ohjelmaa, windowsin mukana tulleeseenkaan en itse ainakaan suostu kajoamaan, vaikka taitaahan silläkin noita pystyä editoimaan.- Hyvät jatkot sinulle
Poistan koko ohjelmat veke koneelta..
- Ei meinaa onnata
Poistin nuo ohjelmat ja tämä kuitenkin herjaa sen omilla ohjelmille eli taitaa yhdistäää suoraan niille vanhoille ohjelmille vaikka systeemi on poistettu!!!! Eli taitaa olla kamerasta suorat linkit niiden..kyllä nämä laitteet on syvältä per...
- xvxcvxcvx
Kyllä kannatti ostaa SD kamera kun Mini dv kamera olis kaikista paraskuvaisin. Plus sitten vielä se kun sulta hajoo toi sd kortti... Niin se on moro kaikki nauhoitukset. Kasetillinen on paras. Harmi kun niitä ei juuri löydä enää.
- Töppönen.
xvxcvxcvx kirjoitti:
Kyllä kannatti ostaa SD kamera kun Mini dv kamera olis kaikista paraskuvaisin. Plus sitten vielä se kun sulta hajoo toi sd kortti... Niin se on moro kaikki nauhoitukset. Kasetillinen on paras. Harmi kun niitä ei juuri löydä enää.
Onhat niitä prismat, sittarit ja anttilat pullollaan, tai jollei nyt aivan pullollaan niin ainakin niitä löytyy samasta hyllystä kuin muistikortteja, dvd-levyjä jne.
Ja tallennusmedian hinta on varsin huokea: 3 tuntia kympillä. Paljos muuten maksaa sd-kortit kolmen tunnin nauhoitusta varten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627