Kuka helvetti siis venäläistä miestä panisi! Mitä suomalaisten ja virolaisten naisten päässä jotka tällaiseen alentuu oikein liikkuu.
Hyi saatana!
11
1447
Vastaukset
- 9+4=?
Aloittaja on täysi hölmö. Vain mies panee ja nainen on pantava tai ottava. Siis nainen ei voi panna venäläistä tai virolaista miestä. Nainen voi ottaa.
- pöllöpööö
EI VIROLAISTA. Etkö osaa lukea?????
- nyt tiedät
pöllöpööö kirjoitti:
EI VIROLAISTA. Etkö osaa lukea?????
Aina venäläinen mies sängyssä suomalaisen voittaa.
- suomalainen mies
nyt tiedät kirjoitti:
vai voittaa venäläinen mies suomalaisen miehen sängyssä?????
Itse en osaa siihen sanoa, olen ollut sängyssä vain naisten kanssa. - 10+8
suomalainen mies kirjoitti:
vai voittaa venäläinen mies suomalaisen miehen sängyssä?????
Itse en osaa siihen sanoa, olen ollut sängyssä vain naisten kanssa.helposti. on vähän kiihkeämmänluonteista rotua. no mut, ei pidä yleistää hehe.
t.suomalainen nainen - Bemmi
10+8 kirjoitti:
helposti. on vähän kiihkeämmänluonteista rotua. no mut, ei pidä yleistää hehe.
t.suomalainen nainenVoi kun pääsis itse joskus kokeilemaan... Venäläis- tai virolaismiehen kiihkeyttä... ;)
- ....................
Bemmi kirjoitti:
Voi kun pääsis itse joskus kokeilemaan... Venäläis- tai virolaismiehen kiihkeyttä... ;)
Ei, kokeile ennemmin romanialaista. Ei siis mitään romania (itselleni ovat todellakin turnoff), vaan aitoa valkoihoista Romanian romanialaista. Nam
- Bemmi
.................... kirjoitti:
Ei, kokeile ennemmin romanialaista. Ei siis mitään romania (itselleni ovat todellakin turnoff), vaan aitoa valkoihoista Romanian romanialaista. Nam
Nams, alkoi kiinnostaa... ;)
- joko kokeilit
Bemmi kirjoitti:
Voi kun pääsis itse joskus kokeilemaan... Venäläis- tai virolaismiehen kiihkeyttä... ;)
Toivottavasti tuli AIDS palkinnoksi.
- pulki
.................... kirjoitti:
Virolainen madame neuvoo oikein haisevia haitaria soittelevia harmonikka kerjäläisiä panemaan. Suoli24:n todella on kaatopaikka.
- pulkki kuva
nyt tiedät kirjoitti:
Niillä ei seiso huumeiden ja apteekista ostetun viinan takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026