NYT EDULLISESTI AMMATTILAISILTA LUMITYÖT
KATOILTA LUMET POIS EURON NELIÖLTÄ ALV 23 %
MUUALTA LUMET POIS 7 EURO TUNNILTA ALV 23 %
ALV. REKISTERISSÄ JA ENNAKKOPERINTÄ REKISTERISSÄ
YKSITYIS HENKILÖILLE 60 % KOTITALOUSVÄHENNYS ( PER / PERHEENJÄSEN )
RIVITALO KIINTEISTÖILLE JA ISOILLE KIINTEISTÖILLE ( PALJOUSALENNUS HINNOISTA )
KYSELYT SUORAAN S-POSTIIN [email protected]
LUMITYÖT EURON NELIÖLTÄ
TAI 7 EUROA TUNNILTA
6
646
Vastaukset
- sdvsvzxc
onko caps-lock edellytys menestyksekkäälle mainonnalle? NOT!
- halvallamenee
Ymmärrsinkö oikein ? Veloitatte 7 € h alv.
- Karhuaja
pois verot, jää noin 5 e /tunti....ja jos parin tunnin keikka...=10 € -matkakulut.....
joopa joo - avasfsa
Karhuaja kirjoitti:
pois verot, jää noin 5 e /tunti....ja jos parin tunnin keikka...=10 € -matkakulut.....
joopa jooJa yel ja vakuutukset ja.. Niin varmaan
- vekk235
jaa niin että halvalla menee,mutta menkööt
- lumiyrittäjä
Tuolla hinnalla otan teidät duuniin vaikka heti.Ensi talvenakin,mikäli näin paljon luntaa tulee on teillä mahdollisuus tehdä töitä 24/7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45947