Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Polar-Sisu tilattu

Aimo Rohkea

Ainakin yksi pölliauto ilmestyy Suomen teille. Kauan mietittiin ja lopulta päädyttiin Sisuun.

35

5404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestäkää

      Syvä osanottoni.

      • Sisu-miestä

        Joku vielä uskaltaa olla ennakkoluuloton. Meillä usko loppui aikoinaan pillariin ja sen jälkeen usko on loppunut Scaniaan. Pajapäiviä riittää ja töitä teettää mettässä paljon. Seuraavaa auto ei ole vielä vaihdettu, mutta kotkanpää-aikakausi lienee loppu.


      • puujulli
        Sisu-miestä kirjoitti:

        Joku vielä uskaltaa olla ennakkoluuloton. Meillä usko loppui aikoinaan pillariin ja sen jälkeen usko on loppunut Scaniaan. Pajapäiviä riittää ja töitä teettää mettässä paljon. Seuraavaa auto ei ole vielä vaihdettu, mutta kotkanpää-aikakausi lienee loppu.

        se taivas aukea kun pääsee scanialla ajamaan?? niin ne mulle ainaki on toitottanu,scania-miehet,kun ite oon aina ajanu sisulla.


    • sisuateisti

      sitten ostettua paskaa kokorahalla

      • etukäteen

        Kuunnellaan edes jonkin aikaa, mitä sieltä Karjaalta alkaa tulemaan. Itsellä Scania ja aikamoinen romu on tämäkin.


    • cxfhgdd

      uskosin että tuote on hyvä... Kylllä he hiitä

      • Kapitalistiriistäjä

        mutta ostaja päättää millä HÄN suostuu ajamaan..!!!

        Valintaan vaikuttaa saatavat huoltopalvelut,omat makukysymykset, käyttötehtävä, ajoneuvon tekniset ominaisuudet (mm. Sisun nostoteli joka varmaan Polarissakin nousee täydellä kuormalla),hinta,oletettu jälleenmyyntiarvo,ohjaamon mukavuus sekä muut toiminnot,autonmyyjän olemus/käyttäytyminen/rehellisyys, ajoneuvon maine sekä omat mieltymykset eri asioista..!!

        Huvittaa kun joku haukkuu(mm.edellä) Scanian ja vaihtaa Volvoon..! Mitä sitten,kummassakaan ei ole mitään ihmeellistä,kummasta nyt vaan sattuu pitämään..! Molemmat ovat maailmalla suosittuja ja valtamerkkejä.!

        Jos ostat jonkun Krazin tai Uazin niin sitten voi hyvällä syyllä ehkä sanoa että ei sillä pärjää ja paska auto..!! Volvot,Scaniat,Mersut,Ivecot,Renaultit ja Daffit....kaikilla pärjää kyllä.! Makuasioita..!


      • Sisun+MB:n omistaja
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        mutta ostaja päättää millä HÄN suostuu ajamaan..!!!

        Valintaan vaikuttaa saatavat huoltopalvelut,omat makukysymykset, käyttötehtävä, ajoneuvon tekniset ominaisuudet (mm. Sisun nostoteli joka varmaan Polarissakin nousee täydellä kuormalla),hinta,oletettu jälleenmyyntiarvo,ohjaamon mukavuus sekä muut toiminnot,autonmyyjän olemus/käyttäytyminen/rehellisyys, ajoneuvon maine sekä omat mieltymykset eri asioista..!!

        Huvittaa kun joku haukkuu(mm.edellä) Scanian ja vaihtaa Volvoon..! Mitä sitten,kummassakaan ei ole mitään ihmeellistä,kummasta nyt vaan sattuu pitämään..! Molemmat ovat maailmalla suosittuja ja valtamerkkejä.!

        Jos ostat jonkun Krazin tai Uazin niin sitten voi hyvällä syyllä ehkä sanoa että ei sillä pärjää ja paska auto..!! Volvot,Scaniat,Mersut,Ivecot,Renaultit ja Daffit....kaikilla pärjää kyllä.! Makuasioita..!

        Hyvä että jollakin on pioneerihenkeä tallella. Ei kai sitä uutta Sisua kannata heti moittia ryhtymään, kun ei ole vielä kokemustakaan. Aika hyvä yhdistelmä koettua alustarakennetta ja suuren valmistajan moottori ja vaihteisto tekniikkaa. Parin vuoden päästä on sitten jo kokemustakin.
        Tämäkin on niitä makuasioita joista ei oikein voi kiistellä.

        Muutoin hyvä, että suureen määrään kotimaista työtä luotetaan. Onhan se mukava olla yksi kotimaista valmistetta oleva kuorma-automerkki myynnissä.
        Tiedä vaikka Sisusta tulisi merkittävä tekijä Suomen kuljetusrintamalle.
        Onnittelut siviilirohkeudesta, kun Sisuja on sitten muutamakin liikenteessä mielenkiinto muillakin alkaa heräämään autoa kohtaan !


    • Sisulainen

      Terveisiä Karjaalta! Kiitos luottamuksesta suomalaiseen osaamiseen! Olet juuri ostanut suomalaista työtä reilun 1200 tunnin verran.

      • mäntäläjä

        Kun Sisu vaan pysysi nuissa eurooppalaisissa mootoreissa että ei heti menis pieleen niin kuin Catepillarin kanssa


      • puujulli
        mäntäläjä kirjoitti:

        Kun Sisu vaan pysysi nuissa eurooppalaisissa mootoreissa että ei heti menis pieleen niin kuin Catepillarin kanssa

        ei oo ihan niin huono kun puhutaan! mulla on vm-05 18l pillari-sisu puunajossa ja ei siinä ole ollu pienintäkään vikaa moottorissa...usko tai älä? mukava moottori ajaa kun voimaa on. polttoainetta menee jos sitä käskee,mutta nätillä ajolla pääsee ihan normi lukemiin.
        ne alkupään moottoreissa oli kai ongelmia...mutta niin niitä taitaa olla muillakin merkeillä isoissa moottoreissa ongelmia?


      • mäntäläjä
        puujulli kirjoitti:

        ei oo ihan niin huono kun puhutaan! mulla on vm-05 18l pillari-sisu puunajossa ja ei siinä ole ollu pienintäkään vikaa moottorissa...usko tai älä? mukava moottori ajaa kun voimaa on. polttoainetta menee jos sitä käskee,mutta nätillä ajolla pääsee ihan normi lukemiin.
        ne alkupään moottoreissa oli kai ongelmia...mutta niin niitä taitaa olla muillakin merkeillä isoissa moottoreissa ongelmia?

        Sinulla on sitten vissiin ainut missä ei ole ongelmia. Ja minun kokemuksen mukaan muissa merkkeissä ei ole nimenomaan mootorissa ongelmia muualla kylläkin


      • low498q4u
        mäntäläjä kirjoitti:

        Sinulla on sitten vissiin ainut missä ei ole ongelmia. Ja minun kokemuksen mukaan muissa merkkeissä ei ole nimenomaan mootorissa ongelmia muualla kylläkin

        joo mulla sisu kanssa ja vielä pillarin koneella ja ei ole ollu koskaan kahta päivää pitempään pajalla, että toiminu ihan hyvin.ja vaika olisit kiven-navalla niin osia kyllä löytyy kerta pillari niin tunnettu maailmalla.
        ja kyllähän koneen kuin koneen saa rikki rikkomalla jos haluaa.


    • Fuller Telligent

      Millä looralla?

      • Sisulainen

        Sisullahan on aina saanu looran jonka haluaa... ihan manuaaliista synkro tai synkronoimaton.. visiin tuloo ropottikin valinnaiseksi..


      • Lisää Sisua Suomeen
        Sisulainen kirjoitti:

        Sisullahan on aina saanu looran jonka haluaa... ihan manuaaliista synkro tai synkronoimaton.. visiin tuloo ropottikin valinnaiseksi..

        Kuules Aimo, taidan tehdä saman tempun ja liittyä Polar Sisun sarviin....
        Uskoisin että nyt on tuote kohdallaan.... Itselläni kokemusta 2005-2010 Sisuista ja Mersuista molemmista positiivinen kuva ja kun kaksi hyvää yhdistää tulee suomen teille hyvä auto...
        HYVÄ ETTÄ AUTOTEOLLISUUS JATKUU SUOMESSA!!!!


      • surkeeta kun
        Lisää Sisua Suomeen kirjoitti:

        Kuules Aimo, taidan tehdä saman tempun ja liittyä Polar Sisun sarviin....
        Uskoisin että nyt on tuote kohdallaan.... Itselläni kokemusta 2005-2010 Sisuista ja Mersuista molemmista positiivinen kuva ja kun kaksi hyvää yhdistää tulee suomen teille hyvä auto...
        HYVÄ ETTÄ AUTOTEOLLISUUS JATKUU SUOMESSA!!!!

        pitää etukäteen hehkuttaa, eikö tuote myy itse itseään:


    • mnbvc123456789

      Tarkkaan olen tutkinut ja kyllä se Sisu on oikea vaihtoehto tänä päivänä raskaisiin ajoihin. Jakeluhommiin löytyy kyllä pakettiautoja muilta.

    • scansisu

      jo periaatteen vuoksi. Scaniahan se paska on, johan se on tullu monelta suunnalta selväksi. Suurin osa haukkuu automerkin pelkästään siksi että muutkin haukkuu, ilman omaa kokemusta. En sitten tiedä minkä merkkinen ja mallin tuo nykyinen ajokki on ku keulassa on merkinnät Scania R620 V8 ja 1,5 vuotta ikää, 275 000km ajettu ja pelannut todella hyvin. Ei ole tarvinnut remontti tehdä, jos hajonneen takavalon korjausta tehdä(perä luisui ojaan, niin takavalot meni kuskin puolelta palasiksi). No varmaan tuo ajokki on naamioitu mersu...
      Edellinen ajokki oli E18-630 Sisu ja hyvin sekin pelasi. Merkin vaihto johtui osittain sisun epävarmuudesta ja halusta kokeilla uutta. Eikä ole tarvinnu katua. Mutta en minä sitä sano etteikö joskus taas sisu tule.

      • tkkify

        Kaikki ottaisi Scanian, mutta kaikilla ei kynnet ylety.


      • puukuski-pp
        tkkify kirjoitti:

        Kaikki ottaisi Scanian, mutta kaikilla ei kynnet ylety.

        ei? just olen hieronu kauppaa uudesta puuautosta ja eihän scania ole sen kalliimpi kun esim volvo? hinnat on ihan samat,mersun sais halvemmalla ja esim ivecon... mutta ruotsalaiset on kyllä ihan samassa hinnassa.


      • kervo ja huuhkaja
        puukuski-pp kirjoitti:

        ei? just olen hieronu kauppaa uudesta puuautosta ja eihän scania ole sen kalliimpi kun esim volvo? hinnat on ihan samat,mersun sais halvemmalla ja esim ivecon... mutta ruotsalaiset on kyllä ihan samassa hinnassa.

        väki tekemään töitä.että saadaan Spolar sisua maailmalle myytyä.Auton luulis olevan
        hyvä.


      • eaton fuller
        tkkify kirjoitti:

        Kaikki ottaisi Scanian, mutta kaikilla ei kynnet ylety.

        no ei sitä kovin pitkiä kynsiä tarvihe jos scanian rattiin haluaa.. en vain ymmärrä mikä siinä niin hyvää muka on että sillä haluaa ajaa!!! buahhahahahahahahahaha


      • mb 2640
        eaton fuller kirjoitti:

        no ei sitä kovin pitkiä kynsiä tarvihe jos scanian rattiin haluaa.. en vain ymmärrä mikä siinä niin hyvää muka on että sillä haluaa ajaa!!! buahhahahahahahahahaha

        en kyllä ymmärrä mitä erikoista näissä scanioissa oikein on ,ei sen kummosempia kun muutkaan .tai ehkä pikkusen huonompia. iveco oli kyllä aika positiivinen yllätys ajettavuudessa.volvon hyttä on kun telekänpönttö.mase ja sisu aika käypäsiä pelejä maansiirtoon.


      • jykä89
        mb 2640 kirjoitti:

        en kyllä ymmärrä mitä erikoista näissä scanioissa oikein on ,ei sen kummosempia kun muutkaan .tai ehkä pikkusen huonompia. iveco oli kyllä aika positiivinen yllätys ajettavuudessa.volvon hyttä on kun telekänpönttö.mase ja sisu aika käypäsiä pelejä maansiirtoon.

        Ostin Sisu Polarin.... =D


      • SM300
        jykä89 kirjoitti:

        Ostin Sisu Polarin.... =D

        Minne se Polar tulee?
        Puun vai soranajoon?
        Otitko huomioon tulevat 76 tonnin painot?


    • 4-vipu mies

      Joskus naurattaa kun osa moittii scaniaa puuautona, että ei perät ja akselit kestä mutta miksi pitää ostaa se akseliperäauto jos kuljetustehävä vaatii järeämmät konstit kun niitä napavaihtoehtojaki kuitenkin on kaksi niin on kumma jos ei kelpaa....

    • Susii

      Olisit odottanut Uutta Sisu Analis mallia, tulee uusimman MB: hytillä ja suoralla jenkki 6 koneella.

    • kanja inssi

      Voi,voi, surkeaa on elämä kun joutuu peltikopissa viettämään elämänsä ja vielä pitää riidellä kuin pikkulapset. Minun isillä on isompi...

    • noviisi3

      Täällä Rauman seudulla näyttää (raaka)puu, risut ja kannot kulkevan pääasiassa Mersujen, Sisujen, Scanioiden ja Volvojen kyydeissä.

      • jykä89

        Sora-autoksi tulee en halunnut euro6 koneella...Minulla on 6 autoa ja tässä tapauksessa uskon että tämä on paras vaihtoehto tähän hommaan (oma mielipide)


    • -------

      OTAN OSAA

    • nenäulosjapitkälle

      ------ osanottaja: et ole tainnut mykkyydeltäsi näppäimiä pidemmälle :) jykä89, hyvä valinta, kotimainen tuottaa työtä vielä täällä perällämme, asiakkaana tulee tehneeksi sellaistakin valintaa. moni tekee kiina/ruotsi valintaa ja seuraavassa lauseessa itkee, kun ei ole töitä.

      • jykä89

        Olisi mielenkiintoista tietää, että mikä Sisu Polarissa on huonoa??? Itse en keksi mitään, hyviä puolia kyllä keksin esim.polttoaineenkulutus automaattivaihteisto runkorakenne tehdasvalmius yms... Taitaa olla helppo huudella kun ei tarvitse omilla rahoilla leikkiä. Itse ainakin ajan ylpeänä Sisullani ja vitut välitän muiden mielipiteistä.


    • Konkariperuna

      Jos ei automiehet ala tosissaan ostamaan Polaria tänä vuonna, ei tule Euro 6 mallia enää ja se on sitten leikin loppu.
      Menkää kaupoille, jos haluatte Karjaan tehtaan jatkuvan. Puheet ei riitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe