Varo Verkkokauppa.Comia

muualle

Vein rikkinäisen laitteen Verkkokauppa.Comin huoltoon Ruoholahteen joko palautettavaksi tai korjattavaksi. En halua kertoa kuka olen, koska tapauksen käsittely sai ikäviä piirteitä. Sain lisälaskun vietyäni muka ehjän laitteen korjattavaksi. Otin yhteyttä reklamaatiopäällikköön, joka kivenkovaan väitti laitteen olleen ehjä. Se ei kuitenkaan koskaan toiminut kelvollisesti, ei ennen eikä jälkeen huollon. Reklamaatiopäällikkö käytti hienoja sanakäänteitä kertoakseen miten olin muka valehdellut.

Varokaa kyseistä firmaa. Katsokaa miten huonoja kokemuksia ihmisillä on tuolta. Kiinnittäkää myös huomiota siihen miten jotkut ylistävät firmaa ja sen huoltoa niin ylitsevuotavasti, että se kertoo selvästi miten Verkkokauppa.Com panostaa nettipropagandaan. Firman arvostelijat nimittäin haukutaan pystyyn täysin sillä samalla tyylillä mitä sain palautetta ko. firmasta.

60

2993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas antti

Mistä laitteesta oli kyse ja mikä siinä oli vikana jos passaa kysyä??

• passaa, tai jos passaakin niin ei vastata.

• Hyvä kauppa

Olen ostanut Verkkokauppa.comista paljon erilaisia tavaroita, kaikki ovat toimineet hyvin ja toimitukset tulleet nopeasti. Huollosta ei ole kokemusta. Olen saanut myös ystävällistä palvelua.

• jep...

neljä kertaa olen ostanut ja neljä kertaa ne on mokanneet. Ei kiitos enään.

• jep... kirjoitti:

Mitähän olen verkkiksestä ostanut, yli 20 kertaa varmaan. Mun olisi varmaan pitänyt huomata jokin moka tuolla tahdilla? Ei kuitenkaan ole tullut vastaan. Ainoa takuuvaihto hoidettiin odottaessa ja mutinoitta.

Tosin olen kohtalaisen "hyvä" koneitten kanssa enkä esimerkiksi kovinkaan helposti väitä toimivaa laitetta rikkinäiseksi. En myöskään yleensä riko itse mitään taitamattomuuttani.

Ehkäpä sinä "jep..." kerrot meille, millaisia verkkis-mokia on kohdallesi siunaantunut.

• wawe5000

Itse osti tavaran suoraan kaupasta ja huollon tyyppi väitti miten nettikaupan ostot koskevat minuakin. Sen jälkeen kun minua oli myös laskutettu ylimääräisestä, aloin katsomaan muiden kokemuksia. Aika moni on huomannut miten järkevää on mennä muualle. Firmahan ketkuilee minkä kerkeää.

On veronkiertoa Viron ja Ahvenanmaan avulla pienehköjen ostosten kohdalla ja juuri niiden takia firmalle tulisikin hyvin kalliiksi korjata näitä halpoja tuotteita. He nimittäin joutuisivat verottajan takia vispaamaan nuo tuotteet takaisin Viroon ja Ahvenanmaalle. Siksi sille oli edullisempaa palkata täyspäiväinen reklamaatiopäällikkö, jolle ei voi soittaa - verkkokaupastakaan eivät yhdistä hänelle - ja tämä systemaattisesti tietenkin noudattaa firman kusetussysteemiä.

Tietenkin kaupan täytyy jossakin asiassa olla hyvä. Mainitsit toimitusten nopeuden. Itse roinanhan pitäisi olla samaa kuin muuallakin. Rukoile, että laitteesi kestävät sillä Verkkokauppa.Com ei noudata edes kuluttajaviranomaisten suosituksia, vaan laskee sen varaan, ettei asiakas ala sentään käräjöimään.

• frttuyuyiy
        jep... kirjoitti:

enään -> enää !

• niih___--
        frttuyuyiy kirjoitti:

enään -> enää !

pilkkunatsi saapui paikalle. Jos rupeat vollottamaan ylimääräisestä n:stä, niin voisit itse edes kirjoittaa kokonaisilla lausella.

• Itteäni ei kiinnosta
        frttuyuyiy kirjoitti:

enään -> enää !

Miten vitus jengi jaksaa vaivautuu mainitsee tollasest.. Ei tajuu..

• m-charmant

Mitenkään ottamatta kantaa sun tapaukseen niin iso osa 'rikkinäisistä' huoltoon viedyistä laitteista on täysin ehjiä. Vika on siinä, ettei lueta manuaalia tai laite on liian tekninen käyttäjän taitoihin verrattuna. Verkkokauppa.com on liikeyritys ja ymmärrän ettei sillä ole halua maksaa käyttäjästä johtuvia kustannuksia. Tästä on jopa kerrottu niin, että on vaikea sitä olla huomaamatta, eli käyttäjä maksaa jos vikaa ei ole. Tulkinnanvaraisuuksista mulla ei ole kokemusta verkkokaupan kanssa mutta yhteydenotto kuluttajaviranomaiseen saattaa auttaa, tai sitten ei. Sen verran olen tietoinen, ettei verkkokauppa aina noudata säännöksiä eli sen on todistettava että vika on käyttäjässä, ei laitteessa. Käyttäjän (eli ostajan) ei tarvitse todistaa että laitteessa on vikaa.
      Paras tapa toimia mikäli olet luulossa, että olet oikeassa on tuoda asia julkiseksi, yleensä tässä vaiheessa kauppa pienemmän pahan toivossa tekee kuten haluat. Verkkokaupan ollessa kyseessä näin ei varmaan ole, koska tämä on ollut tiedossa jo vuosia.

• wawe5000

"Mitenkään ottamatta kantaa sun tapaukseen niin iso osa 'rikkinäisistä' huoltoon viedyistä laitteista on täysin ehjiä."

Ainakin omalla kohdallani mistään ihmevimpaimesta ei ollut kyse, vaan täysin samanmallisen tuotteen olen ostanut ennenkin ja jonka käyttö on siis varsin suoraviivaista. Manuaalit olen silti lukenut.

• Kusetettu asiakas

"Mitenkään ottamatta kantaa sun tapaukseen niin iso osa 'rikkinäisistä' huoltoon viedyistä laitteista on täysin ehjiä. Vika on siinä, ettei lueta manuaalia tai laite on liian tekninen käyttäjän taitoihin verrattuna."

Asiakas vie viallisen tuotteen myymänsä liikkeeseen, josta MYYJÄ toimitaa laitteen korjattavaksi!

Kas, kun laite onkin huollon mielestä kunnossa, niin asisiakas on paska, mutta huoltoon toimittanut myyjä AMMATTITAITOINEN??
        Missä myyjän vastuu? Miksi myyjä ei näytä asiakkaalle laiteen olevan kunnossa, vaan se ilmenee vasta huollon toimesta?

On selvää, että huollossa korjataan pienet viat ja sit .....llaan asiakkaan olleen tyhmä ja vaaditaan mukamas rahaa aiheettomasta huollosta!

On kokemutsia em. liikkeen toiminnasta joten tiedän kytllä mitä kirjoitan.

• keksa1

Olen saanut uuden laitteen tilalle, kun juuri ostettu laite ei käynnisty ollenkaan.

Ostin näytön jossa oli pikselitakuu ja sain heti uuden, kun näytössä oli yksi kuollut pikseli. Tämä oli joku tietty näyttö tietyltä valmistajalta. Muuten näytössä saa olla kymmenenkin kuollutta pikseliä ja se on silti "ok". Kunhan kuollet pikselit eivät ole keskellä näyttöä. Keskellä sai muistaakseni olla 1-3 pikseliä ja se on silti ok.

Nykyään otan aina prosessorin asennuksen verkkokaupan toimesta, koska jos ostin emolevyn ja prosessorin ja jompi kumpi ei toimnut, niin vastaus oli "väärin asennettu. ei mene takuuseen". Nyt heidän on huono näin sanoa, kun ovat itse asentaneet. 25€ on parempi maksaa kun ostaa uusi emo tai prossu.

Verkkokaupan infoissa on usein väärää tietoa. Läppärissä on muka HD-näytönohjain. Kun raahaat koneen kotiin, niin ei siinä olekaan. Koneen saa silti tietysti käydä vaihtamassa.

Ostin emon ja prosessorin ja laitoin lisätoiveisiin, että ostan nämä kamat ainoastaan, jos ne toimivat keskenään. Toimivat kyllä, jos päivittää emon biossin. Tämä ei kuitenkaan minua auttanut kotona, kun ei ole toista prosessoria laittaa emoon, jolla biossin voisi päivittää. Jouduin maksamaan huollon itse. Mistähän se olisis pitänyt tietää, jos Verkkokaupan info sanoo, että prossu käy tuotteeseeen?

Se ei taas mielestäni ole Verkkokaupan vika, jos käyttäjä ei osaa laitetta käyttää. Eikö se ole aika helppoa osoittaa, jos laite ei toimi? Jos se ei toimi huollon jälkeeknään, niin valitus kuluttaja-asiamiehen kautta. Ei siinä sanakäänteet auta, jos laite ei toimi.

• Digitaali Naali

"Nykyään otan aina prosessorin asennuksen verkkokaupan toimesta, koska jos ostin emolevyn ja prosessorin ja jompi kumpi ei toimnut, niin vastaus oli "väärin asennettu"

Eikös tuonkin voi todistaa kuvaamalla avaustilanteen ja asennuksen, metatietoja ei voi muuttaa videokuvauksesta.

Ps. Itsellä ei ole ollut kyllä vuosien aikana yhtään ongelmaa tuossa liikkeessä mutta monessa muussa eri liikkeessä on ollut niin paljon että en enää asioi niissä liikkeissä.

• ...

on sinun kantasi.
      Taidat olla edelleenkin se sama massapostaaja ammoisella kostoretkellään?

• pqoiwerpqowiuer

Kuluttajana ihmettelen asennettasi, kun tiedän, ettet voi olla verkkokaupan osakaskaan.

• fhdghdhhgfhgf
        pqoiwerpqowiuer kirjoitti:

Kuluttajana ihmettelen asennettasi, kun tiedän, ettet voi olla verkkokaupan osakaskaan.

No kun ny tuli puheex nää verkkokaupat ni ei se Pixmaniakaan mikään helppo paikka ole reklamoida.
        Vime Jouluna menin halpaan kun 22.joulukuuta pixmania isoin plakaatein ja laskureineen mainosti että tavarat vielä Jouluksi kotiin yli 20e postikuluilla.Minäpä tilasin Wii konsolin,no tulihan se ennen uuttavuotta ja pari päivää sen jälkeen ohjaimesta hajosi 20€ hintainen pieni lisäpalikka.Tästä ja toimituksesta Reklamoin Muutaman kerran,mutta vastaus oli että konsoli ja kaikki tilpehöörit lähetettävä alkuperäisissä pakkauksissa.
        Näin minä luovutin ja taas ne voitti kun en viittinyt kersoilta peliä lähettää kuukaudeksi pois ja ainoa tapa asioida oli sähköposti.

Katotaampa ni tänäkin vuonna ne käyttää tuota lahjat vielä Jouluksi kikkaa.

• kiss & tell
        fhdghdhhgfhgf kirjoitti:

No kun ny tuli puheex nää verkkokaupat ni ei se Pixmaniakaan mikään helppo paikka ole reklamoida.
        Vime Jouluna menin halpaan kun 22.joulukuuta pixmania isoin plakaatein ja laskureineen mainosti että tavarat vielä Jouluksi kotiin yli 20e postikuluilla.Minäpä tilasin Wii konsolin,no tulihan se ennen uuttavuotta ja pari päivää sen jälkeen ohjaimesta hajosi 20€ hintainen pieni lisäpalikka.Tästä ja toimituksesta Reklamoin Muutaman kerran,mutta vastaus oli että konsoli ja kaikki tilpehöörit lähetettävä alkuperäisissä pakkauksissa.
        Näin minä luovutin ja taas ne voitti kun en viittinyt kersoilta peliä lähettää kuukaudeksi pois ja ainoa tapa asioida oli sähköposti.

kaikki paska roju nurkista pistetään nättiin joulupakettiin ja postiin.
        Perään on jälkikäteen turha huudella. Toimii!

• dfghgdfhgdfh
        fhdghdhhgfhgf kirjoitti:

No vilkaisin Pixmaniasta viimeinen tilaus ajankohta Torstai 23. joulukuuta 15:00...varma toimitus jouluksi heh.

• wawe5000

"Taidat olla edelleenkin se sama massapostaaja ammoisella kostoretkellään?"

Olisikohan niin, että meitä 'massapostaajia' Verkkokauppa.Com on hankkinut jo lukuisia, joten olisi ehkä sittenkin kannattanut olla rehellinen. Jos epäilet muuta, haasta oikeuteen - meidät kaikki. Omien kokemusteni perusteella tosiaan uskon, että Verkkokauppa.Com on tosiaan nähnyt itse vaivaa maineensa pilaamiseksi, jonka takia meitä tyytymättömiäkin alkaa olla runsain mitoin.

En usko, että verkkissamuli osaa hävetä, mutta jossain alkaa jo syyhyttämään.

• wawe5000 kirjoitti:

"Taidat olla edelleenkin se sama massapostaaja ammoisella kostoretkellään?"

Olisikohan niin, että meitä 'massapostaajia' Verkkokauppa.Com on hankkinut jo lukuisia, joten olisi ehkä sittenkin kannattanut olla rehellinen. Jos epäilet muuta, haasta oikeuteen - meidät kaikki. Omien kokemusteni perusteella tosiaan uskon, että Verkkokauppa.Com on tosiaan nähnyt itse vaivaa maineensa pilaamiseksi, jonka takia meitä tyytymättömiäkin alkaa olla runsain mitoin.

En usko, että verkkissamuli osaa hävetä, mutta jossain alkaa jo syyhyttämään.

miten täysin tuntematon nimimerkki, tai useita sellaisia, peräti haastetaan oikeuteen?

• http://google.fi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

miten täysin tuntematon nimimerkki, tai useita sellaisia, peräti haastetaan oikeuteen?

http://www.ts.fi/online/kotimaa/158542.html

04/kotimaa/Miten käy Vanhasen ja Kataisen uhkaajan/art-1288356247062.html

Oisi tosi kiva kun viitsisit itse googlettaa (guuglettaa).

• http://google.fi kirjoitti:

http://www.ts.fi/online/kotimaa/158542.html

04/kotimaa/Miten käy Vanhasen ja Kataisen uhkaajan/art-1288356247062.html

Oisi tosi kiva kun viitsisit itse googlettaa (guuglettaa).

linkkisihän ei liity mitenkään tähän aiheeseen, kiitos vaan, vaan paljon kovempaan kamaan. Eli miten tavis haastaa suomi24:ssä kirjoittavan nimimerkin oikeuteen? Totuus on tietysti, että ei mitenkään.

Kiva kuitenkin että oikein googlekin osallistui tähän keskusteluun. Onkos siellä itse Petri Kokko toisessa päässä?

• Myztinen Metzuri

Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.

• himoshoppaaja 2.0

Henk.koht. mielipide on että Jimm's pc store on asia kauppa. Keskimäärin halpaa kautta linjan ja asiakaspalvelu ym. nopeaa & ok. Ja uusimmat roippeetkin tulee usein suomessa ensimmäisinä myyntiin ko. liikkeessä. Esim taannoinen hd 6850-6870 oli julkaisun jälkeen välittömästin Jimm'ssin listoilla. Muualta ei löytynyt ainakaan suomessa. Muutoin sanoisin että top 3 menee..
      1. Jimm's
      2. Verkkokauppa.com
      3. Multitronic

• von Ravenhorst

Se todellakin on.Parivuotta sitten tilasin sieltä Hakkapeliitta GPS-navigaattorin.Noin 4kuukauden päivittäisen käytön jälkeen se lopetti toimimisen.Laitoin asiakaspalautuksena takaisin ja viikon sisällä sain uuden tilalle.(Toimii edelleen.)
        Lisäksi tilasin sieltä uusimman tietokoneeni sisukset,jotka maksoin verkkopankilla etukäteen.Voihan kettu jouduin odottamaan pidemmän aikaa,koska kaikkia osia ei ollut varastossa.Joidenkin osien hinnat laskivat tilauksen jälkeen ja Verkkokauppa.com hyvitti mulle hintojen laskun.Toisten osien hinnat taas nousivat,mutta Verkkokauppa.com ei perinyt multa erotusta.
        Miten tämä pysyy pystyssä moisen hinnoittelupolitiikan takia?

(SARKASMIA jos joku vatipää ei sitä ymmärtänyt.)

• yxlynx
        von Ravenhorst kirjoitti:

Se todellakin on.Parivuotta sitten tilasin sieltä Hakkapeliitta GPS-navigaattorin.Noin 4kuukauden päivittäisen käytön jälkeen se lopetti toimimisen.Laitoin asiakaspalautuksena takaisin ja viikon sisällä sain uuden tilalle.(Toimii edelleen.)
        Lisäksi tilasin sieltä uusimman tietokoneeni sisukset,jotka maksoin verkkopankilla etukäteen.Voihan kettu jouduin odottamaan pidemmän aikaa,koska kaikkia osia ei ollut varastossa.Joidenkin osien hinnat laskivat tilauksen jälkeen ja Verkkokauppa.com hyvitti mulle hintojen laskun.Toisten osien hinnat taas nousivat,mutta Verkkokauppa.com ei perinyt multa erotusta.
        Miten tämä pysyy pystyssä moisen hinnoittelupolitiikan takia?

(SARKASMIA jos joku vatipää ei sitä ymmärtänyt.)

MBnetin hintaseurannasta Verkkokauppa.Com vetäytyi pois, koska siellä se on aivan liian edullisessa seurassa. Siis, Veeerrkkkooookaaaa-uuppaa.Cooooo oo ooooom on kallis. Piste.

• yxlynx kirjoitti:

MBnetin hintaseurannasta Verkkokauppa.Com vetäytyi pois, koska siellä se on aivan liian edullisessa seurassa. Siis, Veeerrkkkooookaaaa-uuppaa.Cooooo oo ooooom on kallis. Piste.

ja milloin ei...

Omassa mainonnassaan muistaakseni kehottavat aina ennen ostopäätöstä tsekkaamaan verkkokaupan hinnan. Joskus se on halvempi kuin mikään Hintaseurannassa, toisinaan taas ei. Hintaseurannasta puuttuu monia muitakin varteenotettavia liikkeitä kuin verkkis, ja monessa niistä voi myös tehdä löytöjä alle (todellakin liikkeille aika hintavan) Hintaseurannan.

Muistan hyvin kun verkkis Hintaseurannasta useita vuosia sitten lähti. Korottivat silloin "osallistumismaksua" aika rankasti. Hintaseuranta onkin vain osatotuus markkinoista, ja kuvaavaa sille on, että monille ikäviä ylläreitä tuottanut Pixmania on usein edullisimmassa päässä. Se lafkahan ei kuuluisi koko seurantaan, kun se noudattaa Ranskan löysää kuluttajansuojalakia eikä Suomen tiukempaa. Mutta rahahan tässä puhuu: jos maksat, olet mukana, kuluttajien eduista viis.

• k.o puljusta..

ostin vuosi sitten verkkiksesta emolevyn (S775 kantasen). Heti irroitettuani socketin suoja muovin huomasin että pari pinniä oli taipunut hieman ylös. Ei muuta kuin emo pakettiin ja takaisin.
      Tulihan se 50 ekun laskun kanssa, väittivät että virheellinen asennus ja tarkistusmaksu aiheettomasta palautuksesta.
      Pentele, työnsin laskun uuniin ja suurennuslasin kanssa painelin pinnit takaisin ja prossa päälle. Toimihan se ja toimii edelleen mutta milläs todistaa että virheellinen tuote on jo lähtenyt ehkä tehtaalta, pikkasen oli kyllä sen oloinen paketti että se oli jo avattu, liekkö verkkikseltä lähteynt käytettynä.
      Ennen tilailin VK.com paljonkin tavaraa, useamman tuhannen edestä kaiken kaikkiaan, mutta en enää edes nuppineuloja.

• Digitaali Naali

Milläkö todistaa?

No itse nykyään kuvaan aina kaiken avaamisesta lähtien, videokameran metatietoa ei voi muutella niin sen pitäisi todistaa asia oikeaksi.

• fdssffds

En ole koskaan joutunut laitteita tuonne palauttamaan, joten en tuosta puolesta tiedä. Kuitenkin olen muutaman kerran kyseisestä kaupasta tuotteita tilannut ja aina ovat olleet seuraavana iltapäivänä perillä, vaikka matkaa on 500km.

Mistään muualta en ole saanut läheskään näin nopeaa toimitusta.

• .
    • fubar

sieltä ostamani näytönohjaimesta hajosi s-video ulostulo, minulle tuntemattomasta syystä. Kortissa ei näkynyt ulospäin mitään vikaa... vein takuuhuoltoon (oli 3kk sitten ostettu) viikon päästä menin sitä sitten hakemaan sinne ja huoltotiskillä iskivät tylysti 30e laskun käteen aiheettomasta takuupalautuksesta! koska s-video ulostulo oli hajonnut sähköpiikistä ja se on kuulemma oma vikani?
      tyhmänä en tietenkään jaksanut asiasta tehdä mitään reklamaatiota vaan maksoin 30e koska näyttis toimi kyllä muuten...

ps. tapahtui kaksi vuotta sitten ja edelleen sama tietokone käytössä :D

• tuntuu nyt

Onhan sieltä tullut aiemmin ostettua, silloin kun tavara on ollut hyllyssä.
      Nyt hankintoja suunnitellessa huomannut, että hinnat ovat siellä pompsahtaneet, eikä yhtään halvempi kuin moni muu. Gigantti myy (lue mainostaa) esim. tietokoneita selkeästi edukkaammin ja tavaraakin yhtä surkeasti hyllyssä...

• kertoa lisää

Tästä nyt ei ole kenellekään mitään hyötyä, koska et kerro mistä laitteesta oli kyse, miten se oli rikki ja osasitko ylipäätään käyttää laitetta. Nyt meillä on vain sinun sanasi siitä, että laite oli tosiaan rikki ja että sinua on kohdeltu huonosti.

• salkfjhr((09

On varmaan monia tyytyväisi ja tyytymättömiä. Omat kokemukset: eräs tuote ei kertakaikkiaan toiminut, vaihdoin sen puolen tusinaa kertaa uuteen ja joka laitteessa oli jotakin vikaa. Vaihdoin sen lopulta samanmerkkiseen mutta astetta kalliimpaan, viat katosi kuin taikaiskusta. Tuote 0 pistettä, Verkkis 10. Uusi tuote: 9 pistettä, toimii periaatteessa, mutta ei niin sujuvasti kuin normaalin käytön kannalta olisi hyväksyttävää.
      Nettikauppa: 2 ostosta, toinen oli susi, vaihtoivat uuteen, uusi toimii.

Hankinnoista noin yleensä: jos ostat halpaa paskaa, niin saat halpaa paskaa. Jos ostat tonnin kameran, saat rahalle enemmän kuin vastinetta.

Eli paljon vaivaa saa nähdä että saa tuotteen joka toimii, mutta vaihdot ja palautukset ovat toimineet kohdallani.

• vältän kuin ruttoa

Tuota putiikkia kannattaa välttää kuin ruttoa. Homma toimii kyllä aika hyvin siihen
      asti kun tulee huoltoon asiaa ja sitten alkaa mättää kaikki mahdolinen ja mahdoton.

Lisäksi se on nykyään aika harvoin - jos koskaan - lähestulkoonkaan halvin.

Onnneksi voi äänestää lompakollaan.

• Verkkokauppa com:n

hinnoista olen samaa mieltä, kivijalkakaupoistakin saa usein halvemmalla vastaavat laitteet kuin verkkokauppa.com:sta.
        Takuu asioissa en ole joutunut verkkokauppa.com:n kanssa tekemisiin, joten niihin ei minulla ole mielipidettä.

• tilanteessa

Osalla kaupoista/ketjuista on sellainen käsky että keinolla millä hyvänsä ajateltava yhtiön etua ensiksi.Katsovat kuinka helposti asiakas suostuu siihen.

Suomalainen laki antaa siihen hyvät mahdollisuudet.

Itse en toista kertaa laita rahojani sellaiseen kauppaan josta tunnistan tämän tavan.

• täälläkin

Ostin Puhelimen joka oli rikki/romu jo valmiiksi, vein sen sinne huoltoon parin viikon päästä
      kun menin hakemaan puhelinta niin minulle sanottiin että takuu ei korvaa tätä vikaa,kun ostin puhelimen ja avasin paketin puhelin oli mykkä, joten syy on siis minun?
      Olisivat tullut puoliksi vastaan siis olisin joutunut maksamaan puolet uudesta jo valmiiksi romusta takuuNokialaisesta
      hinta 350Euroa, joten sanoin että pitäkää puhelin, tämä tapahtui noin vuosi sitten, sen jälkeen en ole asioinnut kyseisessä paikassa koskaan, olisi kiva tietää missä se Nokialainen on tällä hetkellä?
      Sinne meni noin 350 Egee, no oma vika kun sinne menin, tulipahan maksettua oppirahat, olen myös kuullut ja lukenut Negatiivista palautetta kyseisestä myymälästä(Ruoholahti-Hki) se siitä tuulimyllyjä vastaan on turha taistella.

• verkkokauppacomissa on ainakin ollut hyvä palvelu ja kaikki mitä olen sieltä ostanut, on toiminut.
        takuuasioista en osaa sanoa koska ei ole tarvinnut palauttaa.
        yksi asia on jäänyt mieleen; ostin varapatterin kameraan (tarvike), kokeilin sen ja menin seuraavana päivänä ja sanoin että ostin eilen jne.....ja myyjä luuli että siinä on jotain vikaa ja sanoi että jos se ei ota virtaa vastaan niin saat uuden. eli ilmaisin asian huonosti joten korjasin että ei kun ostan vielä toisen samanlaisen.
        tästä päättelen että varmaan takuuasiatkin toimii.

• v-kauppa kaatoon

...että epärehelliset toimijat karsiutuvat pois. Kuten Verkkokauppa.comillekin tulee jossakin vaiheessa käymään. Puskaradio netin avustamana on tänä päivänä tehokas harvesteri näille kepulipein pelaajille.

Itse olen saanut verkkokaupasta toimivaa tavaraa kun muutaman kerran olen tilannut. Mutta läheiseni tilaus oli pöyristyttävää palvelua: väärää informaatiota nettisivuilla ostetusta tuotteesta ja sitten täysin epärehellistä palvelua laskuineen päivineen jälkeenpäin. Läheiseni ei voinut pitää tuotetta koska tietokoneessa oli väärä käyttöjärjestelmä, asiastahan ei tietenkään mainittu tuotteen informaatiossa mitään.

• Habra

'Valehtelu on ilomme' -asenteella sitä siellä mennään.

• 4678

Beesting teki mulle samoin emolevyn kohdalla. Uusi odottaa postissa verkkokauppa.comilta. Ilmeisesti laman takia kusevat monet fimat asiakasta takuuhuoltojen osalta silmään ja ei kannata yksittäisiä komponetteja takuupalautella, mun beesting keissi on ollut kuluttajavalituslautakunnalla puolivuotta ilman lopullista tuomiota. Olivat testanneet uudemalla vähävirtaisemmalla prossulla ja sehän ei tietenkään kelpaa selitykseksi mulle.

• 8745

Verkkokaupasta tuli asus p5qld pro emo ja ei mulla mennyt kuin viikko, jotta sain koneen stabiilisti toimimaan. Syy oli emon automaattiasetuksilla E2160 prossun liian alhainen corejännitte (1.2 volttia), jonka nosto manuaalisesti 1.30 - 1.35 volttiin auttoi. Viikon sähelsin vaimon koneen E2180 prossulla (autoasetuksillla E2160 ei mennyt biostestien läpi) ja Bluescreen ajurikaatumisia tuli yllättäen ennenkuin tajusin vaihtaa prossun takaisin paremmin kellottuvaan E2160, joka oli mun vanhassa emossa 3.0 Ghz:issä.

Nyt koneet toimivat taas kuin junan vessat. En kyllä lähetä enää mihinkään komponetteja takaisin vaikka olisi takuuaikana vikaa, sen verran kieroja ovat varmasti kaikki komponettimyyjät.

• Huomattu on

Beesting on paska liike.

• truumanni

Kävi kans tuolla tavalla. Asiakasta huijattiin, juoksutettiin, syyllistettiin ja laskutettiin, jonka jälkeen tämä asiakas tietenkin käyttää rehellisempiä ja asiakasystävällisempiä firmoja. Mulkku ja reklamaatiopäällikkö oli piste i:n päällä.

• saman klubin jäsen

Varoitus tuli liian myöhään... Sain myös aiheettoman lisälaskun, mutta toivottavasti tämä auttaa muita.

• puljussa..

pakko olla, liikaa tyytymättömiä asiakkaita, jollain palstalla, olikohan tellku, hemmetinmoinen keskustelu. Itsellä ei ongelmia verkkiksen lanssa mutta näitten negatiivisten juttujen kautta arveluttaa pikkasen tilata tulevaisuudessa.
      Jo verkkokauppa.com osataan ja luetaan näitä palstoja voisi joku sieltäkin heittää kommettia, muutakin kuin että olette väärässä, me tietetään.

• digi-poks

Minulle myivät digiboksin joka osoittautui vialliseksi. Takuuvaihdossa sain digiboksin joka myös oli viallinen. Viimeisen kerran, juuri ennen takuun umpeuduttua, antoivat minulle vaihdossa 300 euroa halvemman laitteen, joka MYÖS osoittautui vialliseksi.

Tälläistä peliä verkkokauppa.com harjoittaa, enkä varmaankaan ole ainoa uhri. Seuraavaksi sitten kuluttajansuojelulautakuntaan valittamaan.

En viitsi enää edes yrittää asioida verkkokauppa.comin "myyjien" kanssa monen pahan kokemuksen jälkeen. Kunnioitan jopa prostituoituja paljon enemmän, sillä he myyvät sentään mitä lupaavat.

• sdfgsd
        digi-poks kirjoitti:

Minulle myivät digiboksin joka osoittautui vialliseksi. Takuuvaihdossa sain digiboksin joka myös oli viallinen. Viimeisen kerran, juuri ennen takuun umpeuduttua, antoivat minulle vaihdossa 300 euroa halvemman laitteen, joka MYÖS osoittautui vialliseksi.

Tälläistä peliä verkkokauppa.com harjoittaa, enkä varmaankaan ole ainoa uhri. Seuraavaksi sitten kuluttajansuojelulautakuntaan valittamaan.

En viitsi enää edes yrittää asioida verkkokauppa.comin "myyjien" kanssa monen pahan kokemuksen jälkeen. Kunnioitan jopa prostituoituja paljon enemmän, sillä he myyvät sentään mitä lupaavat.

Ihan oma vika jos roikutat viallista laitetta niin kauan että takuuaika ehtii kuroutua umpeen. Vaihda viallinen laite heti ja tarvittaessa niin monta kertaa että saat ehjän.

• ex-asiakas
    • pöh....

Älä maksa laskua. Mene paikan päälle puhumaan, katso jos uskaltaa vielä väittää paskaa. Jos uskaltaa, näytä hänelle, miksi ei olisi kannattanut uskaltaa.

• 10+11
    • mikähän siinä on

kun mulla on kaikki tilaukset korjaukset palautukset onnistuneet vaivatta ja olen tuohon firmaan tyytyväinen

• Anon

Eräs tehokas tapa on kertoa myyjälle ottavansa seuraavaksi maahantuojaan yhteyttä ja ilmoittavansa sinne että myyjä on vetäytynyt vastuustaan. Maahantuoja on yhdessä myyjän kanssa vastuussa tuotteesta. Toimii parhaiten isojen merkkien kanssa!

Myyjältä kannattaa pyytää kieltäytymiset kirjallisena. Samoin lähettää omansa sähköpostilla ja laittaa kaveri cc:ksi.

• höhröh

Kumma kun ei minulla ole ollut koskaan valittamista takuiden toimimisen suhteen. Ehkä se sun laite ei oikeasti ollutkaan rikki? Ensi kerralla kannattaa varmistaa että se on oikeasti rikki - esim. kokeile liittää toiseen tietokoneeseen?

• 3+17

Samanlaisia kokemuksia täällä myös.
      Nykyään tilaan kaiken Saksasta, koska on halvempaa ja takuu asiat on toiminut hyvin.

• Kaiken? Eiks pizza kestä vähän liian kauan tulla Saksasta?

• jawohlnamzumteufel
        bloblobloobablaa kirjoitti:

Kaiken? Eiks pizza kestä vähän liian kauan tulla Saksasta?

Tilaamani Adolf Schörlzhersözzel kebab oli vielä sopivasti lämmin ja limu kylmä, kun paketti Berlinin Pizza Fritziztä saapui Kontulaan hetki sitten!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8163
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2502
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      71
      856
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      843
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      806
    6. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      803
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      802
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      770
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      766
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      693
    Aihe