Ikimuistoinen interrailmatka

Jasmin

Samana kesänä, kun täytin 17, olin interraililla ystävieni kanssa. Joukkoon kuului 7 nuorta, 3 tyttöä ja 4 poikaa. Meillä oli vain pienet 2 hengen teltat mukanamme sekä tietysti rinkat. Minä nukuin parhaan ystäväni Lauran kanssa samassa teltassa, olimme olleet parhaita ystäviä 7-vuotiaista asti.
Sillä hetkellä olimme Italian maaseudulla, ja nautimme olostamme viettämällä aikaamme tekemällä oikeastaan mitä vain mieleen juolahti. Edellisenä päivänä olin tavannut oikean unelmajätkän, Renen, joka oli 22-vuotias taideopiskelija. Olimme jutelleet koko päivän ja hädin tuskin saaneet pidettyä näppimme irti toisistamme. Hän oli luvannut tulla käymään leirintäalueella sinä päivänä. Odotin tietysti malttamattomana, Rene oli minusta ollut hyvin puoleensavetävä kohteliaine tapoineen ja kauniine tummine silmineen. Hänellä oli myös upea kroppa, hän oli kertonut harrastavansa mielellään tennistä.
Laura oli ollut koko edellisen illan ja sen päivän oudon vaisu, ja lopulta en enää kestänyt sitä mykkäkoulua. Tai kyllä Laura oli vastannut, jos kysyin jotain, mutta hetkittäin olin huomannut hänen katsovan minua jotenkin haikeasti ja alakuloisesti. Hän oli käynyt hetkeä aiemmin suihkussa, ja vettä tippui yhä hänen pitkistä, tummista hiuksistaan. Hän harjasi hiuksiaan sama vaisu ilme kasvoillaan kuin äskenkin.
"Laura?"
Hän kääntyi katsomaan minua melkein ilmeettömästi. "Niin, Jasmin?"
"Mikä sulla oikein on? Onko joku hätänä?" Minä olin ymmälläni.
"Ei kai mulla mitään hätää.." Laura kielsi vaisusti tummat silmät oudon sameina. "On sulla jokin, et sä normaalisti tollanen ole!"
Laura käänsi katseensa pois.
"Tota.. Ehkä mä oon vähän mustasukkanen susta.."
Mä katsoin Lauraa ällistyneesti.
"Mitä? Mustasukkanen musta, kenelle?"
"No Renelle tietysti." Laura vilkaisi minua varovasti silmiin tarkkaillen reaktiotani. "Me ollaan oltu niin kauan tosi tiiviisti ystäviä, ja jos sä alat seurustella nyt niin se ei koskaan palaa täysin entiselleen."
"Niin, sä oot kyllä oikeessa, mutta eikö Rene sun mielestäkin ole ihana?" Laura hymyili ilottomasti.
"Onhan se, mutta se on kiinnostunut vain susta."
"Mä lupaan, ettet sä tunne oloos kolmanneks pyöräks tänä iltana", mä lupasin vaikka mietinkin, että olis ollut mukavaa menettää neitsyys Renelle.. jossain ihanassa ranskalaisessa metsikössä.. Minä olin jo ihan haaveissani, kun Laura nousi äkkiä ja halasi mua lujasti. Mä yllätyin vähän, ei me yleensä oltu pahemmin halailtu tai vastaavasti osoitettu kiintymystämme. Lauran kiinteät, isokokoiset rinnat painu mun omia rintoja vasten, ja mua nolotti että mä edes ajattelin koko asiaa.
"Kiitos Jasmin, sä oot ihana ystävä.. paras mikä mulla on ikinä ollu.." Laura kuiskasi mun korvaan ja ilmeisesti vahingossa sen käsi hipaisi mun takamusta, kun se irrottautui musta. Mä kokosin itseni ja hymyilin.
"Ei siinä oo mitääm kiittämistä, sä oot paljon ihanampi ku mä."
Mulla oli hyvä mieli, kun tiesin miksi Laura oli ollut niin vaisu. Me ruvettiin valmistautumaan iltaa varten, leirintäalueella nimittäin oli disko sinä iltana. Me puettiin tyylikkäät mutta hienovaraisen seksikkäät vaatteet päällemme (mulla musta lyhyt hame ja turkoosi vartalonmyötäinen toppi, Lauralla tiukat farkut ja tiukka paita, jossa oli avoin v-kaula-aukko) ja meikattiin huolellisesti. Mä jännitin vähän Renen tapaamista.

Aluksi kuitenkin vaikutti siltä, ettei Rene tulisikaan. Diskossa oli muutenkin tylsän hiljaista ja me suomalaisporukka tanssittiin lähinnä toistemme kanssa. Mä ja Laura tanssittiin aika monta kappaletta yhdessä, se näytti tosi kauniilta sinä iltana, pitkät hiukset auki. Juuri, kun hitaat alkoi Rene tuli. Hän seisoi oviaukossa tummana, pitkänä ja komeana. Mun sydän alkoi tykyttää.
"Moi Rene", mä sanoin ja menin antamaan hänelle suukon. Rene käänsikin ovelasti päätään, niin että huuleni osuivat hänen suulleen ja niinpä suutelin häntä suulle oikein pitkään. Sitten muistin Lauran, joka seisoi aika lähellä taas se ilmeetön katse silmissään.
"Rene, mä lupasin Lauralle, että me ollaan tänään kolmestaan. Kai se käy sulle?" Rene katsoi Lauraa yllättyneesti ja hymyili sitten hurmaavan ilkikurisesti.
"Totta kai.." Laurakin hymyili Renelle ja näytti tosi herttaselta.

Ilta kului nopeasti tanssiessa ja Renen ja Lauran kanssa ollessa. Pian me huomattiinkin, että oli diskon sulkemisaika. "Ohho, kello on jo kaksi!" Laura hämmästeli. "Teidän kanssa on mennyt aika tosi nopeasti." Rene hymyili Lauralle ja sanoi: "Mullakin on aika mennyt älyttömän nopeesti, kun on kaks noin ihanaa seuralaista.." Se katsoi Lauraa merkitsevästi silmiin, ja Laura mun hämmästykseksi punastui. Mutta hän hymyili silti Renelle. Mä olin iloinen, että Rene piti Laurasta.
"Mitä jos mentäis teidän teltalle jatkamaan iltaa?" Rene kysyi viattomasti. "Okei", me suostuttiin ja käveltiin Renen kanssa teltalle, molemmilla miehen toinen luja käsivarsi ympärillään.

"Tää meidän teltta on kyl aika pieni, kuten näet", Laura nauroi. Hän alkaa rentoutua vihdoin, ajattelin. Laura oli aina ihmisiin tutustuessaan aluksi ujo, mutta todellisuudessa hyvinkin rohkea. Rene pudisteli päätään. "Miten te kaksi oikein mahdutte tänne?" Rene kipusi sisään hassun näköisesti, koska hän oli niin pitkä. Me menimme perässä. Yö oli onneksi valoisa täysikuun takia, ja valoa riitti telttakankaan läpikin tarpeeksi.
"Ei kai haittaa, jos mä käyn vähän pitkäkseni tähän, kumman peti tää oikein on", Rene kysyi ja odottamatta vastausta rojahti Lauran patjalle. "Se on mun, mut ei se haittaa", Laura sanoi ja meni Renen viereen. Mäkin kävin makaamaan omalle patjalleni puoliksi istuma-asennossa. Me kaikki oltiin jonkin aikaa hiljaa, vaikka musta näytti ihan siltä, että Renen katse käväisi mun rinnoissa aika usein. Hänen toinen kätensä oli Lauran ympärillä. Laura oli väsyneesti käpertynyt hänen kainaloonsa. "Mitä sä katsot?"mä kysyin kiusoittelevasti hymyillen Reneltä. "Sun rintoja.. ne on ihanat", Rene sanoi ja lipaisi huuliaan kielellään tahallisesti katsoen mua suoraan silmiin. Mua alkoi kiihottaa. Tunsin kostuvani. "Mikset sä katso Lauran rintoja", mä kysyin. "Voin mä katsoa niitäkin, mutta mä katson mieluiten sua", Rene kuiskasi ja osoitti Lauraa, joka oli hetkessä nukahtanut.
"Laura nukkuu?" mä ilmeilin. "Joo", Rene kuiskasi ja otti kätensä varovasti pois Lauran alta. Sitten hän siirtyi lähemmäksi minua, ja pienessä teltassa se tarkoittaa että olimme aivan sylikkäin. Rene suuteli minua pitkään ja samalla veti minua itseään vasten nostaen kevyesti pakaroista. Mä kostuin lisää ja en vastustellut, kun Rene riisui mun tiukan topin pois ja sai näkyviin mun hyvän kokoiset rinnat. Hän henkäisi ihastuksesta ja siveli mun nännejä rintaliivien pitsikankaan päältä siten, että mun nännit kovettui oitis kivikoviksi. Mä napitin Renen paitaa auki ja sivelin hänen kiinteää, lihaksikasta selkäänsä. Rene avasi mun rintaliivien hakaset ja antoi niiden pudota, jotta mun rinnat pääsisivät vapaiksi. Mä olin tosi kiihottunut, mä en ollut ikinä ollut miehen kanssa silleen, olin turvautunut vain "omaan apuun", koska pienellä asuinpaikkakunnallani ei oikein ollut koskaan ollut hyviä ehdokkaita tarjolla sänkykavereiksi.
Rene voihkaisi ja mä huomasin ison kohouman sen sortseissa. "Sulla seisoo aika kivasti", mä virnistin ja sivelin kohoumaa kädelläni. Se tuntui kankaan läpi lämpimältä ja kovalta. Mua jännitti vähän. Rene suuteli mun nännejä ensin varovasti, sitten kovemmin ja lopulta imi niitä ihanasti. "Oi, älä vaan lopeta", mä voihkaisin. Samalla mä kiskoin Renen sortseja pois. Viimein mä sain ne siltä ja sillä ei onneksi ollut enää lisäksi boxereita alla. Sen iso kalu oli ihan tanassa ja mä katsoin sitä uteliaasti. Renen huulet vaelsi mun nänneiltä rintojen väliin ja takaisin, sitten mahalle. Samalla se työnsi toisen kätensä mun lyhyen hameen alle, missä mulla oli sukkanauhaliivit, stay upit ja stringit. Renen vahvat kädet puristi mun pakaroita leikkisästi, ja mä kiskoin hameeni pois pyytämättäkin. "Ota vielä stringit", Rene kehotti ja auttoi mua. Pian mä olinkin sukkanauhaliivejä ja stay-up-sukkia lukuunottamatta alasti. Me katsottiin muutaman sekunnin ajan toisiamme kiihottuneina silmiin. Sitten mä otin Renen ison ja paksun kalun sormieni väliin ja kiihotin häntä hyväilemällä sormilla eri suuntiin, härnäämällä terskaa pikku liikkeillä ja lopulta mä nuolin sitä ensin terskan päästä. Mä otin sen suuhun ja se tuntui valtavalta mutta kiihottavalta, ja mä halusin antaa Renelle tyydytyksen. Mä imin pitkään ja lopulta Rene ei tuntunut enää kestävän sekunttiakaan. Mä otin sen äkkiä pois suustani ja juuri silloin Rene tuli. Spermaa lensi mun rinnoille ja mä nauroin hiljaa ja kiihottuneesti.
Rene makasi hetken paikoillaan ja sitten se nousi ja sanoi: "Sun vuoro, belle.."
Renen sormet hyväili ensin mun nännejä, minkä jälkeen se hyväili taas suullaan mun rintoja, joiden nännit olivat paisuneet valtaviksi. Sen hyväillessä mun rintoja kielellään mä tunsin äkkiä sen sormet klitoriksellani kevyesti ja sävähdin himosta. Mä nostin itseäni vaistomaisesti sitä vasten. Sen sormet jatkoi liikkeitään mun herkimmässä paikassani ja mä olin melkein taivaassa, mutta en ihan vielä..
Äkkiä musta tuntui kuin mussa olis sormia joka puolella, sillä Renen sormet hyväili mua alapäästä ja samalla aikaa rinnoista. Äkkiä mä tajusin, ettei se voinut olla Rene ja katsahdin taakseni. Laura hymyili mun takana ja jatkoi mun nännien hyväilemistä. Sen silmissä oli kiihottuneen lasittunut katse ja kaksien eri sormien hyväillessä mua musta tuntui etten kestä. Mutta Rene työnsi vielä kielensä mun haarojen väliin vaaleiden karvojen lomaan. Mä tunsin sen lämpimän kielen itsessäni ja kiemurtelin himosta. Se jatkoi silti ja leikitteli kielellään mun paisuneella klitoriksella. Samalla Laura työnsi nänninsä mun suuhun ja mitään ajattelematta mä imin ja nuolin sen turvonnutta nänniä ihanan isojen rintojen päässä. Äkkiä mun sisällä räjähti ja mä sain valtaisan orgasmin. Mun selkä taipui kaarelle ja ote kirposi Lauran nännistä. Rene nauroi lämpimästi ja työntyi mun sisään. Se sattui aika paljon, ja mä säpsähdin kivusta ja säikähdyksestä, koska se oli niin valtava, mutta muutaman varovaisemman työnnön jälkeen mun olo tuntui aivan ihanalta. Mä sain toisen orgasmin heti perään, eikä asiaa yhtään haitannut se, että Lauran kädet vaelteli mun vartalolla ihanasti.
Mä makasin uupuneena patjalla, mutta Laura ja Rene hymyilivät toisilleen ja Renellä alkoi taas seistä entistä enemmän. Laura otti Renen kullin suuhunsa ja imi. Pian mies sai orgasmin ja Laura sylkäisi spermaa suustaan huohottaen. "Ime mua, Rene", Laura voihkaisi ja Rene nousi taas ja imi Lauraa pitkään. Mä en voinut enää vain katsella tuota kiihottavaa näkyä, kaunista, rakasta Lauraani ja ihanaa Reneä yhdessä, mun oli pakko mennä mukaan. Mä tein samoin kuin Laura aiemmin mulle ja hyväilin sen nännejä ja puristelin rintoja. Ne oli taivaallisen kiinteät ja isot, ei alkuunkaan mahtuneet mun käsiin.
Äkkiä mä sain idean ja menin Lauran taakse. Mä hyväilin Lauran kiinteää peppua ja varovasti sivelin hänen peräaukkoaan samalla, kun Rene hyväili Lauraa sormilla. Mutta Rene halusi vaihtaa paikkaa mun kanssa ja mä menin Lauran eteen ja aloin kiihottaa häntä sormillani. Rene oli jostain huomannut vaseliinipurkin ja pyyhkäisi sitä sormiinsa ja siitä kaluunsa. Samalla, kun mä kiihotin Lauraa ihanasti, Rene työntyi Lauraan takaapäin. Laura huusi, mutta hän huusi sekä kivusta että suunnattomasta nautinnosta. Mä en kuitenkaan vielä jättänyt Lauraa rauhaan, vaan nuolin häntä vielä ja imin niin, että hän sai ravisuttavan orgasmin.

Me kaikki maattiin huohottaen miten sattuu toistemme päällä. Rene toipui ensin. "Ihana ilta, te ootte ihania Laura ja Jasmin.." Me ei kyetty vastaamaan. Mulla oli ollut ikimuistoinen eka kerta. Tässä riittäisi muisteltavaa vanhuuteen saakka..

4

11319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terra

      Oih, miten hyvin kerrottu. Kuvakieli oli niin taitavaa, että oli helppo kuvitella tapahtumat.

      Kirjoitathan vielä lisää, jookos ?

    • utelias

      Miten on mahdollista että ranskalaismetsä on Italian maaseudulla ?

    • Halujentappajatädit

      Tosiaan.. ranskalaismetsä Italian maaseudulla..??? Ei oikein toimi.

      Toiseksi, miten ihmeessä olet onnistunut saamaan stringit jalastasi sukkanauhaliivien ollessa kiinni stay-uppeihin? Ja miksi ihmeessä tarvitset stay-uppeihin sukkanauhaliivit? Ja miksi ihmeessä pukeudut niin leirintäalueella? Ja missä on ehkäisy? Myös italialaisilla/ranskalaisilla on sukupuolitauteja.. Missä ehkäisy?

      Ikäsi?

      Kiitoksia.

      • Janna

        Ihan by the way: stringit voi laittaa jalkaansa myös vasta niiden liivien ja stay-uppien jälkeen.. Silloin ne saa poiskin. ;o) Tosin vaatii asian tiedostamista etukäteen. ;o)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe