Kerran nämä Mozartin kannattajat taas tänne hyökkäsivät, niin pistetäänpä tälläinen kysely käyntiin. Eli keitä artisteja/yhtyeitä kuuntelette Michael Jacksonin lisäksi.
Tässä oma listani:
-Prince
-The Beatles
-John Lennon
-Led Zeppelin
-Iron Maiden
-Mozart (Tulee kuunneltua juhlapyhinä ja ruokailun yhteydessä lähinnä vanhempieni toimesta.)
Vaikka olen tosi MJ-fani (seinät "tapetoitu" MJ:n kuvilla, kerätty kirjoja, lehtiä, paitoja, LP-levyjä jne.) niin ei Michael Jackson ole ainut muusikko jota kuuntelen. On todella typerää kuvitella, että tällä palstalla ihmiset kuuntelevat ainoastaan Michael Jacksonia. Minä kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, mutta kyllä Jackson on/oli (ainakin itselleni) musiikkibisneksen suurin tähti. Kiinnostaisi tietää kuuntelevatko nämä "klassisen" musiikin ystävät yhtään populaarimusiikkia? Kovasti meille tuputetaan jotain todella yliarvostettua Mozartia. Ihan asia säveltäjä oli, mutta todellakin liian yliarviostettu.
Mitä MJ:n lisäksi?
4
278
Vastaukset
- FANFROM1983
-kotimainen kaiho hevi/-rock-/iskelmä(monia tekijöitä)
-elokuvamusiikki MONIA KLASSISIA..vaikea löytää vaan välillä tiettyjä esim.kaupasta koska valikoima markkinoilla
erittäin laaja ..sekä virsiä
-amerikanmaalta monia juttuja(doors,nirvana,Jackson,evanescense ym.)Hyvä biisi on aina hyvä biisi!!!!!- UTUTYRYRY
PAHOITTELEN YLLÄ OLEVAN LISTANI ILMEISYYTTÄ MUTTA MINKÄS TEET(:
- Lady Gaga
- The Beatles
- John Lennon
- Rockwell
- Hayley Westenra
- Ozzy Osbourne
- Nightwish (Tarja Turunen)
- Joan Osborne
- Era
- Gregorian
- Marina and the Diamonds
- Elvis
- Vivaldi, Tsaikovski monet muut klassiset
Ja monet muut artistit. Lista antamassa hieman osviittaa.- mjjj<3
kasaria (ei nimillä paljon väliä :DD)
Janis Joplin
Elvis
"Fantasia musiikit", elokuva musiikit..
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627