Olen pari kertaa käynyt akupunktiossa vatsavaivojen takia. Molempien kertojen jälkeen oireet pahenivat pariksi päiväksi ja sen jälkeen helpottivat vähän, ei olennaisesti kuitenkaan. Onko tämä tavallista ja kuuluuko tuommoinen oireiden tilapäinen pahentuminen kuvaan?
Entä miten nopeasti akupunktion pitäisi vaikuttaa - jos en heti saanut apua voiko paranemista tapahtua myöhemmin tai toteanko ettei akupunktiosta olennaisesti ainakaan ollut minulle apua?
Kysymys teille jotka tiedätte
fitMeat
2
707
Vastaukset
- hoppa2
Joskus oireet saattavat pahentua hoidon jälkeen vähäksi aikaa.
Akupunktion vaikutus näkyy toisilla nopeasti toisilla hitaammin, tietenkin asiaan vaikuttaa monta eri syytä, esim. kauanko vaiva on ollut ja mistä tullut. Tosin hoitajissakin on eroja, itse suosittelen hakeutumaan akupunktioon Perinteisen Kiinalaisen Lääketieteen akupunktuurihoitajille, he tietävät mitä tekevät.- hioou
"....Perinteisen Kiinalaisen Lääketieteen akupunktuurihoitajille...." osa heistä tietää mitä tekee....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898