KOIRAN KUUMA PÄÄ?

moreno79

miksi koiralla kuuma pää välillä, päälaki siis? ei jatkuvasti mutta usein :/
mitä meinaa? ei ainakaan kuumetta, koska sitä ei ole.

6

11593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiedä, mut...

Kannattaa kysyä eläinlääkäriltä, saat luotettavimman vastauksen. Itse arvelisin jonkinlaista tulehdusta, korva-ja/tai hengitystietulehdus? Voin yhtä hyvin olla väärässä. Itse veisin oman koirani lääkäriin, ettei tarvitsisi huolissaan ihmetellä ja koira saisi hoitoa jos sitä tarvitsisi. Toivottavasti ei ole mitään, vaan koirasi jokin oma juttu.

• jokin on vialla

ystäväsi on sen ansainnut vai oletko eri mieltä?

• vfrtvervevre

korvat puhtaat ja viileät, ei haise, silmät kirkkaat ja puhtaat, eivät vuoda?

• Anonyymi

Koirallani hitaasti etenevä leukemia, päälai kuuma jonainpäivinä. Juo paljon,ruokahalu vähäistä.

• Anonyymi

Meille tuli parin paksuturkin jälkeen oikein ohutkarvainen vinttari ja olin vähän huolissani ett miks se on niin lämmin, mutta ell sanoi että ruumiinlämpö on aivan normaali. Koiralla se on vain vähän korkeampi kuin ihmisellä, siksi lyhytkarvainen koira tuntuu aina lämpimältä, ja karvatonta koiraa jopa jalostettiin sitä varten että se lämmittiäisi nukkuvaa ihmistä. Olisko sun koiralla päälaen turkki ohuempi kuin vaikka selän? Tiedätkö miten koiran ruumiinlämpö mitataan? Älä mielellään käytä samaa lämpömittaria kuin ihmiselle..toki jos on aihetta epäillä että joku kohta oikeasti kuumottelee ja on riski tulehduksesta.

• Anonyymi

se on miettinyt paljon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      45
      9726
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      103
      5147
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      59
      4347
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      138
      2907
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      137
      2699
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      28
      1942
    8. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1677
    9. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      36
      1550
    10. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      19
      1035
    Aihe