Pitääkö satulatuolilla istuessa kokoajan jännittää selkälihaksia, eli jaksaako tuolissa istua pidempiäkin sessioita vai onko aina välillä noustava ylös leputtelemaan selkää?
Satulatuolista
5
951
Vastaukset
- jödjdöfgh
mutta kuvittelisin, että siinä kun oikeassa asennossa istuu, niin ei pitäisi selän rasittua. Eikö siinä ikään kuin jalat polvista koukistu taaksepäin ja ollaan vähän niin kuin himpun verran etunojassa, niin kyllähän siinä pitäisi oikea asento olla ihan rento?
- En suosittele
Häntäluu tulee kipeäksi-istuit miten päin tahansa. Ja jos oikeen paskasäkä käy,niin häntäluu tulehtuu, joka sitten onkin ihan oma tarinansa.
- patteriina
Omassa käytössä ergonominen Swopper tuoli ja tykkään kovasti, hyvä vaihtoehto satulatuolille.
- itse lihava
hoikille ja normaalivartaloisille.
- uiuuiuiuiui
Satulatuolilla (varsinkaan selkänojattomalla) ei pitäisi istua koko työpäivää. Sinänsä hullua, koska se on tarkoitettu lähinnä selkävaivoista kärsiville. Idea on osaksi siinä, että sen avulla selkälihakset vahvistuvat mutta ei punttitreeniäkään koko päivää vedetä. Selkänojallinen satulatuoli onkin sitten toinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745