Pitääkö satulatuolilla istuessa kokoajan jännittää selkälihaksia, eli jaksaako tuolissa istua pidempiäkin sessioita vai onko aina välillä noustava ylös leputtelemaan selkää?
Vastaukset 5
- jödjdöfgh
mutta kuvittelisin, että siinä kun oikeassa asennossa istuu, niin ei pitäisi selän rasittua. Eikö siinä ikään kuin jalat polvista koukistu taaksepäin ja ollaan vähän niin kuin himpun verran etunojassa, niin kyllähän siinä pitäisi oikea asento olla ihan rento?
- En suosittele
Häntäluu tulee kipeäksi-istuit miten päin tahansa. Ja jos oikeen paskasäkä käy,niin häntäluu tulehtuu, joka sitten onkin ihan oma tarinansa.
- patteriina
Omassa käytössä ergonominen Swopper tuoli ja tykkään kovasti, hyvä vaihtoehto satulatuolille.
- itse lihava
hoikille ja normaalivartaloisille.
- uiuuiuiuiui
Satulatuolilla (varsinkaan selkänojattomalla) ei pitäisi istua koko työpäivää. Sinänsä hullua, koska se on tarkoitettu lähinnä selkävaivoista kärsiville. Idea on osaksi siinä, että sen avulla selkälihakset vahvistuvat mutta ei punttitreeniäkään koko päivää vedetä. Selkänojallinen satulatuoli onkin sitten toinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54980
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69781Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli65765- 61731
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.50666- 62633
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7616Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33603- 78486
- 37480