Sikspäkistä tuli huuli

Maria Magdaleena 92

Mun ihana mies juo iltaisin aina muutaman keskarin. Koko perhe istuu olo huoneessa ja katsoo telkkaria samalla kun isi ryystää ansaittua oluttaan. Täydellistä kuin 5 kyt luvulta melkein. Kerran kun olin mieheni kanssa röökillä pihalla niin näimme ikkunan läpi, että 5 vee kurottautui haistelemaan ööli pulloa. :D Huusin, et "jumaaaaaalauuutaaa ja irti pullosta"! Lapsi oli vaan, että "juon muutenkin vain hana olutta"! Oli siinä äijän kans naurussa pitelemistä. Varmaan pihakavereilta oppinut!

6

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehesi AA-kerhoon

      juovatko viisivuotiaan lapsesi pihakaverit kaljaa? Viettääkö hän aikaa juopporemmin kanssa vai mikä vaivaa, ettet saa lastasi pidettyäö pois olutmaailmasta?

      Oli kova haaste tulla raskaaksi ja silti tuollaisia huonoja vanhempia ja juoppolalleja riittää äiteinä ja isinä.

    • lapsenne kärsii

      Olette EPÄKELVOLLISET VANHEMMAT!

      Hakeutukaa hoitoon heti.

      • maria magdalena 92

        Joo, että tota palautetta sitten. Meil kuitenkin tykätään lapsista ja mennään useammassa asiassa lasten ehdoil. Mun mies ei todellakaan ole mikään alkkis! Se käy töissä ja mä ite en juo koskaan. Paitsi jouluna, jussina, uutena vuonna ja muina isompina pyhinä, eli muutaman kerran vuodes vaan..:) Usein silloin lapset on mun miehen mutsin luona. Onks tässäkin jotain vikaa vai.. luultavasti jos teilt kysytään..!

        Tollasesta palautteesta tulee tosi paha mieli. :( Ihan kun en olis hyvä äippä tjt..Olette varmaan rikkaampia ja parempia ihmisiä ja lapsillanne on hienot harrastukset, mut meil on jotain muuta siis rakkaus. Rakkautta ei voi rahal ostaa, ja teillä ei varmaan ole taas aikaa touhuta kuten mulla työttömänä. Lapsel o hyvä jos äiti on kotona.. Mitä siit jos isi juo illal vähän keskarii ja tulee näin mukavammaks lapsillekin. Meil tää ilta olut juttu ainaski toimii, et mikä keino teil on sitten.. isä lähtee baariin, colffaa, salil... vieraisii. Me nautitaan toistemme seuras ja siks "baariki" on omas kodissa. Mitä pahaa, kuka muka kärsii.. joulupukki varmaan ..:((


      • hu huh
        maria magdalena 92 kirjoitti:

        Joo, että tota palautetta sitten. Meil kuitenkin tykätään lapsista ja mennään useammassa asiassa lasten ehdoil. Mun mies ei todellakaan ole mikään alkkis! Se käy töissä ja mä ite en juo koskaan. Paitsi jouluna, jussina, uutena vuonna ja muina isompina pyhinä, eli muutaman kerran vuodes vaan..:) Usein silloin lapset on mun miehen mutsin luona. Onks tässäkin jotain vikaa vai.. luultavasti jos teilt kysytään..!

        Tollasesta palautteesta tulee tosi paha mieli. :( Ihan kun en olis hyvä äippä tjt..Olette varmaan rikkaampia ja parempia ihmisiä ja lapsillanne on hienot harrastukset, mut meil on jotain muuta siis rakkaus. Rakkautta ei voi rahal ostaa, ja teillä ei varmaan ole taas aikaa touhuta kuten mulla työttömänä. Lapsel o hyvä jos äiti on kotona.. Mitä siit jos isi juo illal vähän keskarii ja tulee näin mukavammaks lapsillekin. Meil tää ilta olut juttu ainaski toimii, et mikä keino teil on sitten.. isä lähtee baariin, colffaa, salil... vieraisii. Me nautitaan toistemme seuras ja siks "baariki" on omas kodissa. Mitä pahaa, kuka muka kärsii.. joulupukki varmaan ..:((

        kerroit että otat isompina pyhinä vaan esim. jouluna eli sun lapset ovat jouluna jossain hoidossa että sinä saat juoda?? hei haloo taidat olla varsinainen super äiti..


      • mutta kuitenkin
        maria magdalena 92 kirjoitti:

        Joo, että tota palautetta sitten. Meil kuitenkin tykätään lapsista ja mennään useammassa asiassa lasten ehdoil. Mun mies ei todellakaan ole mikään alkkis! Se käy töissä ja mä ite en juo koskaan. Paitsi jouluna, jussina, uutena vuonna ja muina isompina pyhinä, eli muutaman kerran vuodes vaan..:) Usein silloin lapset on mun miehen mutsin luona. Onks tässäkin jotain vikaa vai.. luultavasti jos teilt kysytään..!

        Tollasesta palautteesta tulee tosi paha mieli. :( Ihan kun en olis hyvä äippä tjt..Olette varmaan rikkaampia ja parempia ihmisiä ja lapsillanne on hienot harrastukset, mut meil on jotain muuta siis rakkaus. Rakkautta ei voi rahal ostaa, ja teillä ei varmaan ole taas aikaa touhuta kuten mulla työttömänä. Lapsel o hyvä jos äiti on kotona.. Mitä siit jos isi juo illal vähän keskarii ja tulee näin mukavammaks lapsillekin. Meil tää ilta olut juttu ainaski toimii, et mikä keino teil on sitten.. isä lähtee baariin, colffaa, salil... vieraisii. Me nautitaan toistemme seuras ja siks "baariki" on omas kodissa. Mitä pahaa, kuka muka kärsii.. joulupukki varmaan ..:((

        usein.. lapsen oltava aina edellä mitään muuta...

        jos joku yrittäisi minulta lapseni viedä puolustaisin omaani henkeen ja vereen... en halua että lapseni joutuu huostaan vain siksi että sillä tekee nykyisin rahaa...

        Minä en ole pahemmin nauttinut alkoholia sen jälkeen kun esikko tulemisestaan antoi tiedon...
        Ukko juo perjantai-iltaisin pari tölkkiä sit ku lapset nukkuu... mutta tietää rajansa... kerran parissa kuussa viedään jommankumman anoppilaan pikkuväki ja nautitaan viinistä ja viikonlopunsta kahdestaan.

        Mutta muista että lapsella tarvii olla yksi selväpäinen aikkuinen jos jokku nauttii alkoholia


      • rt589043u8934q7t59
        maria magdalena 92 kirjoitti:

        Joo, että tota palautetta sitten. Meil kuitenkin tykätään lapsista ja mennään useammassa asiassa lasten ehdoil. Mun mies ei todellakaan ole mikään alkkis! Se käy töissä ja mä ite en juo koskaan. Paitsi jouluna, jussina, uutena vuonna ja muina isompina pyhinä, eli muutaman kerran vuodes vaan..:) Usein silloin lapset on mun miehen mutsin luona. Onks tässäkin jotain vikaa vai.. luultavasti jos teilt kysytään..!

        Tollasesta palautteesta tulee tosi paha mieli. :( Ihan kun en olis hyvä äippä tjt..Olette varmaan rikkaampia ja parempia ihmisiä ja lapsillanne on hienot harrastukset, mut meil on jotain muuta siis rakkaus. Rakkautta ei voi rahal ostaa, ja teillä ei varmaan ole taas aikaa touhuta kuten mulla työttömänä. Lapsel o hyvä jos äiti on kotona.. Mitä siit jos isi juo illal vähän keskarii ja tulee näin mukavammaks lapsillekin. Meil tää ilta olut juttu ainaski toimii, et mikä keino teil on sitten.. isä lähtee baariin, colffaa, salil... vieraisii. Me nautitaan toistemme seuras ja siks "baariki" on omas kodissa. Mitä pahaa, kuka muka kärsii.. joulupukki varmaan ..:((

        Tällä areenalla on kovin monta sellaista ihmistä, joiden mielestä on vain hauskaa loukata toista oikein olan takaa. Sinä kerroit jutun, ja sait ala-arvoista palautetta. Älä välitä siitä, typeryksiä on maailma täynnä. Olet varmaankin ihan hyvä äiti, mutta haluaisinpa tietää, minkälaisia vanhempia nuo ilkeästi kommentoineet oikein ovat? Tuskin hääppöisiä, empatiakyvyssä ainakin on huutavia puutteita!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe