paljonko esim:sollin tuntipalkka?entä sitten pienempien liikkeiden?
palkoista?
10
1878
Vastaukset
- Kyllä löytyy
...
- miurus
Tuntipalkka riippuu siitä millaista siivousta tekee! Peruspohjapalkka taitaa tällä hetkellä olla 6,70 €/h.
- jaa
Mua huijattiin viime kesänä palkoissa ku olin SOLilla töissä. huijaa nuoria kesätyöntekijöitä ,älkää menkö sinne töihin ! En mee siivoomaan enää ikinä , nykyään oon työssä jossa valvotaan palkanmaksu kunnolla.Hyvin tulee rahaa,toisin ku jossai Solilla...
- miurus
jaa kirjoitti:
Mua huijattiin viime kesänä palkoissa ku olin SOLilla töissä. huijaa nuoria kesätyöntekijöitä ,älkää menkö sinne töihin ! En mee siivoomaan enää ikinä , nykyään oon työssä jossa valvotaan palkanmaksu kunnolla.Hyvin tulee rahaa,toisin ku jossai Solilla...
palkka kannattaa tosiaan laskea!! *kokemusta on* :( Virheet ei välttämättä ole tahallisia sillä palkanlaskussakin henkilökunta vaihtelee.
- PikkuViivi
miurus kirjoitti:
palkka kannattaa tosiaan laskea!! *kokemusta on* :( Virheet ei välttämättä ole tahallisia sillä palkanlaskussakin henkilökunta vaihtelee.
jos saa edes palkkaa koko puljusta (SOL:ilta ,meinaan)
Itse raadoin niskalimassa viime kesänä tuuraajana kesä-elokuun ja kun palkkaa ei ruennut kuulumaan missään vaiheessa noin kymmenen valitus kerran jälkeen.. sain vastaukseksi vain olan kohautuksen ja kommentin: -tuntilistasi ovat kadonneet, ei voi mitään.
no palkka tuli kyllä lokakuussa, mutta hirmuisen tappelun jälkeen.. niin josta puutttui melkein puolet mitä piti tulla kyseiseltä ajalta. En enää jaksanut vaivautua valittamaan vaan sain olla tyytyväinen, että sain edes osan palkasta pois..
Eli älkää hyvät ihmiset menkö SOL:ille töihin! - Huijattu
PikkuViivi kirjoitti:
jos saa edes palkkaa koko puljusta (SOL:ilta ,meinaan)
Itse raadoin niskalimassa viime kesänä tuuraajana kesä-elokuun ja kun palkkaa ei ruennut kuulumaan missään vaiheessa noin kymmenen valitus kerran jälkeen.. sain vastaukseksi vain olan kohautuksen ja kommentin: -tuntilistasi ovat kadonneet, ei voi mitään.
no palkka tuli kyllä lokakuussa, mutta hirmuisen tappelun jälkeen.. niin josta puutttui melkein puolet mitä piti tulla kyseiseltä ajalta. En enää jaksanut vaivautua valittamaan vaan sain olla tyytyväinen, että sain edes osan palkasta pois..
Eli älkää hyvät ihmiset menkö SOL:ille töihin!Minuakin huijattiin Solilla.Minua pyydettiin käymään siellä työhaastattelussa ja uskoin saavani määrä-aikaista työtä.Kävin kaksi kertaa haastattelussa ja tämä nainen sanoi,meillä olisi nyt töitä tarjolla,sellaista pakkaamishommaa ja se on 2-vuorotyötä.Ajat olivat 07-15.00 ja iltavuoro oli 15.00-22.30.Nainen ei sanonut mitään ,että se olisi osa-aikaista työtä.Ja haastattelussa kysyin vielä häneltä,onko töitä pääasiassa ma-pe.Hän sanoi,joo,on ja töitä on tarjolla joulukuuhun asti.Menin sitten tyytyväisenä töihin siinä uskossa,että voisin maksaa vuokraa ja ym.Olin kaksi päivää töissä ja sitten jouduin itse kysymään esimieheltä mihin vuoroon tulen ensi viikolla ja sanoi,ettei vielä tiedä.Sitten muut Solin työntekijät saivat tiedon ettei heillä ole ensi viikoksi mitään töitä.Hekin ihmettelivät sitä,koska kuvittelivat työn olevan koko-aikaista.Kuulemma Solilla pitää varata jotain työvuoroja jos on vapaita ,että pääsee töihin.Niitä vapaita työvuoroja ei ollut kenelläkään,paitsi eräs ehti varata tiistaiksi ilta-vuoron.Olin vihainen ja äimistynyt,että meitä ns.petettiin tällä tavoin.Eli työsopimus,jonka allekirjoitimme olikin vain sopimus keikkatyöstä,eli kutsutaan tarvittaessa.Vaikka sopimuksessa ei lukenut mitään sellaista.Olen pettynyt Solin toimintaan ja siihen yhteen henkilöön.Nyt taas Kelan luukulle parempia töitä odotellessa.
- Swep
Teen keikka Helsingin työvoimapalvelun kautta , palkka 9.00 euroo plus risat.
- eukko
olen joka kesäiseen tyyliin siivoamassa teollisuudessa, eli kyseessä on uuvuttava teollisuussiivous. Tehtaan lämpötila on parhaimmillaan 80 astetta!! tuskaa, mutta kyllä sitä aina kesän jaksaa. Oman alani työtä en ole saanut, sillä kesäisin niitä hommia on hyvin vähän. Opiskelen yliopistossa.
Niin, palkkaukseni on mielestäni ihan mukava; peruspalkka n. 1500 €/kk. Siihen sitten viikonloppulisät, jos pääsee v-loppuina tulemaan. Työaika on 8,5 h/pvä. Ylitöitä saa silloin tällöin tehdä, ja niiden arvo on 2 ekaa tuntia palkka 50% ja siitä eteenpäin 100%.
Kelpaa oikein mainiosti opiskelijalle. Nyt saan vajaassa kahdessa viikossa sen rahan, mitä opiskelijana en edes kuukaudessa. - n20
Saan 9,80€ tunnilta palkkaa ja olen vain kesätyöläinen UPM:llä siivoamassa... Että repikää siitä...
- ---------------
Minulle maksetaan 9,19 plus lisät tunnille... Siihen palkkaan pesen vertakin, ja yskin metallipölyjä, ja muutenkin kiintoisia keikkahommia, mutta seassa on kotisiivouksia ja rappujuttua sun mitä ikinä-
Ei o tylsee.
Eikä sopisi jos haluais toisellekkin tehdä, että kunnon palkan sais.(Keikkaa... aamu/päivä/vakit, hälyt...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5278910Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1606134Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3615168Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664739Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s984351Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664053SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1843932- 921856
- 1031404
- 47959