palkoista?

kyselijä

paljonko esim:sollin tuntipalkka?entä sitten pienempien liikkeiden?

10

1878

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä löytyy

...

• miurus

Tuntipalkka riippuu siitä millaista siivousta tekee! Peruspohjapalkka taitaa tällä hetkellä olla 6,70 €/h.

• jaa

Mua huijattiin viime kesänä palkoissa ku olin SOLilla töissä. huijaa nuoria kesätyöntekijöitä ,älkää menkö sinne töihin ! En mee siivoomaan enää ikinä , nykyään oon työssä jossa valvotaan palkanmaksu kunnolla.Hyvin tulee rahaa,toisin ku jossai Solilla...

• miurus
        jaa kirjoitti:

Mua huijattiin viime kesänä palkoissa ku olin SOLilla töissä. huijaa nuoria kesätyöntekijöitä ,älkää menkö sinne töihin ! En mee siivoomaan enää ikinä , nykyään oon työssä jossa valvotaan palkanmaksu kunnolla.Hyvin tulee rahaa,toisin ku jossai Solilla...

palkka kannattaa tosiaan laskea!! *kokemusta on* :( Virheet ei välttämättä ole tahallisia sillä palkanlaskussakin henkilökunta vaihtelee.

• PikkuViivi
        miurus kirjoitti:

palkka kannattaa tosiaan laskea!! *kokemusta on* :( Virheet ei välttämättä ole tahallisia sillä palkanlaskussakin henkilökunta vaihtelee.

jos saa edes palkkaa koko puljusta (SOL:ilta ,meinaan)
        Itse raadoin niskalimassa viime kesänä tuuraajana kesä-elokuun ja kun palkkaa ei ruennut kuulumaan missään vaiheessa noin kymmenen valitus kerran jälkeen.. sain vastaukseksi vain olan kohautuksen ja kommentin: -tuntilistasi ovat kadonneet, ei voi mitään.

no palkka tuli kyllä lokakuussa, mutta hirmuisen tappelun jälkeen.. niin josta puutttui melkein puolet mitä piti tulla kyseiseltä ajalta. En enää jaksanut vaivautua valittamaan vaan sain olla tyytyväinen, että sain edes osan palkasta pois..

Eli älkää hyvät ihmiset menkö SOL:ille töihin!

• Huijattu
        PikkuViivi kirjoitti:

jos saa edes palkkaa koko puljusta (SOL:ilta ,meinaan)
        Itse raadoin niskalimassa viime kesänä tuuraajana kesä-elokuun ja kun palkkaa ei ruennut kuulumaan missään vaiheessa noin kymmenen valitus kerran jälkeen.. sain vastaukseksi vain olan kohautuksen ja kommentin: -tuntilistasi ovat kadonneet, ei voi mitään.

no palkka tuli kyllä lokakuussa, mutta hirmuisen tappelun jälkeen.. niin josta puutttui melkein puolet mitä piti tulla kyseiseltä ajalta. En enää jaksanut vaivautua valittamaan vaan sain olla tyytyväinen, että sain edes osan palkasta pois..

Eli älkää hyvät ihmiset menkö SOL:ille töihin!

Minuakin huijattiin Solilla.Minua pyydettiin käymään siellä työhaastattelussa ja uskoin saavani määrä-aikaista työtä.Kävin kaksi kertaa haastattelussa ja tämä nainen sanoi,meillä olisi nyt töitä tarjolla,sellaista pakkaamishommaa ja se on 2-vuorotyötä.Ajat olivat 07-15.00 ja iltavuoro oli 15.00-22.30.Nainen ei sanonut mitään ,että se olisi osa-aikaista työtä.Ja haastattelussa kysyin vielä häneltä,onko töitä pääasiassa ma-pe.Hän sanoi,joo,on ja töitä on tarjolla joulukuuhun asti.Menin sitten tyytyväisenä töihin siinä uskossa,että voisin maksaa vuokraa ja ym.Olin kaksi päivää töissä ja sitten jouduin itse kysymään esimieheltä mihin vuoroon tulen ensi viikolla ja sanoi,ettei vielä tiedä.Sitten muut Solin työntekijät saivat tiedon ettei heillä ole ensi viikoksi mitään töitä.Hekin ihmettelivät sitä,koska kuvittelivat työn olevan koko-aikaista.Kuulemma Solilla pitää varata jotain työvuoroja jos on vapaita ,että pääsee töihin.Niitä vapaita työvuoroja ei ollut kenelläkään,paitsi eräs ehti varata tiistaiksi ilta-vuoron.Olin vihainen ja äimistynyt,että meitä ns.petettiin tällä tavoin.Eli työsopimus,jonka allekirjoitimme olikin vain sopimus keikkatyöstä,eli kutsutaan tarvittaessa.Vaikka sopimuksessa ei lukenut mitään sellaista.Olen pettynyt Solin toimintaan ja siihen yhteen henkilöön.Nyt taas Kelan luukulle parempia töitä odotellessa.

• Swep

Teen keikka Helsingin työvoimapalvelun kautta , palkka 9.00 euroo plus risat.

• eukko

olen joka kesäiseen tyyliin siivoamassa teollisuudessa, eli kyseessä on uuvuttava teollisuussiivous. Tehtaan lämpötila on parhaimmillaan 80 astetta!! tuskaa, mutta kyllä sitä aina kesän jaksaa. Oman alani työtä en ole saanut, sillä kesäisin niitä hommia on hyvin vähän. Opiskelen yliopistossa.

Niin, palkkaukseni on mielestäni ihan mukava; peruspalkka n. 1500 €/kk. Siihen sitten viikonloppulisät, jos pääsee v-loppuina tulemaan. Työaika on 8,5 h/pvä. Ylitöitä saa silloin tällöin tehdä, ja niiden arvo on 2 ekaa tuntia palkka 50% ja siitä eteenpäin 100%.

Kelpaa oikein mainiosti opiskelijalle. Nyt saan vajaassa kahdessa viikossa sen rahan, mitä opiskelijana en edes kuukaudessa.

• n20

Saan 9,80€ tunnilta palkkaa ja olen vain kesätyöläinen UPM:llä siivoamassa... Että repikää siitä...

• ---------------

Minulle maksetaan 9,19 plus lisät tunnille... Siihen palkkaan pesen vertakin, ja yskin metallipölyjä, ja muutenkin kiintoisia keikkahommia, mutta seassa on kotisiivouksia ja rappujuttua sun mitä ikinä-
      Ei o tylsee.
      Eikä sopisi jos haluais toisellekkin tehdä, että kunnon palkan sais.(Keikkaa... aamu/päivä/vakit, hälyt...)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      527
      8910
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      160
      6134
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      361
      5168
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      66
      4739
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      98
      4351
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      166
      4053
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      184
      3932
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      92
      1856
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      103