Onko kellään ollut ongelmia kun on tilannut soneran laajakaistan? Sitten maksuttoman kk jälkeen koettanut saada spotify premiumin toimimaan? Olen viikon tehnyt valituksia soneralle vaikka omissa tiedoissa lukee tilaus spotify 16.12. Vittu koo palvelua. Jos jollain tietoa miten premiumin saa ilmaiseksi(un raha soneralle ei kelpaa) tervetullut:)
Spotify
VT
1
394
Vastaukset
- JH
Kusetusta koko soneran spotify myynti! Mulle kauppasi paremman laajakaistan ja kysy puhelun lopussa haluanko spotifyn ilmaiseksi 1kk ja menin vastaamaan joo. Sopimuksessa spotifystä ei ollu muutaku maininta lisätiedoissa luki pelkkä spotify, eikä mitään muuta. Luulin, että sinne sais jotku tunnukset yms muttei semmosia ollu enkä päässy koko spotifyyn sisään. No koko homma unohtu kunnes tuli lasku spotifyn käytöstä %/%#! Asiakaspalvelun mukaan pitäis vaan maksaa. KUNNON KUSETTAJIA SONERALLA!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391823
- 961605
Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!
Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣1041335Haha, nyt vähän naurattaa:)
Kun täällä on kovasti ollut aloituksia niistä M syömistä, niin nyt on M ja Mimmin stooreissa hirveä valkopyykkipäivä terveellisestä ruoasta.. 😂 Miksi1211284- 591276
luomua olla pitää
sitä sinä olet :) ei "tahroja" ihossa ei turhaa meikkiä eikä feikkiä. just siitä tykkään, olet se kaunis oma itsesi :) äläkä nyt sano että et ole kaun1271149- 38916
Sofian dj-deitti
No nyt on päässy hyvään seuraan, joko päästään romanssin makuun? :)39903Tuleeko mielipiteestä rikos?
Sananvapaus kyseenalaistetaan? Tuleeko sodan toisen osapuolen puolustusmielipide rikolliseksi toiminnaksi? Tai vastaavasti sodan osapuolen tekojen syy462884Hauskaa iltaa
mun hehkulampulle :) Jos et ois antan anteeks mulle, ni oisit saanu postissa sellasen nallekarhun, minkä paidassa lukee I'm sorry :) Kohta saunaan149872