joulu @ tahko!

snowgirl;)

heippa! onko tahkolle suuntaamassa joulunviettoon muita parikymppisiä?? :)

12

476

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Punahousupoika

Missä Tahkolla nimimerkki "snowgirl" voitaisiin tavata?

• hoodrat

moi vaan! 26. pv tulossa tahkolle, olen reilu kakskymppinen mieshenkilö keskisuomesta, mistäpäin itse olet? kauankos sitä aijotaan aikaa viettää?? eihän sitä pariksi päiväksi sovi tulla, vaan vähintään viikoksi :D

• DTM HKI

Meitä tulee isompi sakki poikia Stadista, perinteet (joulu) velvoittavat! Eiköhän nähdä siellä ainoassa aukiolevassa baarissa!

• jane.
        DTM HKI kirjoitti:

Meitä tulee isompi sakki poikia Stadista, perinteet (joulu) velvoittavat! Eiköhän nähdä siellä ainoassa aukiolevassa baarissa!

tietääkseni siellä on useita aukiolevia, ainaki 6, en tiiä minne ootte eksyny??

• Nahkahousuinen poika
        jane. kirjoitti:

tietääkseni siellä on useita aukiolevia, ainaki 6, en tiiä minne ootte eksyny??

Tavataanko pojat El Montessa hyvän jouluruuan merkeissä ja jatketaan iltaa mökillä!!!

• Esko ja Pena Oulusta
        Nahkahousuinen poika kirjoitti:

Tavataanko pojat El Montessa hyvän jouluruuan merkeissä ja jatketaan iltaa mökillä!!!

Nastaa kun tulee isompi joukko joulun viettoon, sana on hyvin kiertänyt, teemme tästä perinteen, meitä on kuitenkin paljon ja täällä Tahkolla, jos missä tunnutaan meitä ymmärtävän, KIITOS TAHKO!

• Barista Raahesta
        Esko ja Pena Oulusta kirjoitti:

Nastaa kun tulee isompi joukko joulun viettoon, sana on hyvin kiertänyt, teemme tästä perinteen, meitä on kuitenkin paljon ja täällä Tahkolla, jos missä tunnutaan meitä ymmärtävän, KIITOS TAHKO!

Oletko se sama Pena, joka sekoittelee paukkuja Ravintola Tähden baarissa? Nähdään varmasti Tahkolla!

• EANDP
        Barista Raahesta kirjoitti:

Oletko se sama Pena, joka sekoittelee paukkuja Ravintola Tähden baarissa? Nähdään varmasti Tahkolla!

Tulemme taatustusti Eskon kanssa tapaamaan tuttuja, eihän meillä ole kuin 270 kilsaa matkaa Tahkolle. Nähdään El Montessa!

• tyttttttteli

tapahtuuko jossain jtn mielenkiintost???

• Ege ja Hanski

Ooteltiin El Montessa, mutta aika hiljaista oli, missä kaikki pojat, jotka lupasivat tulla, vain muutama pariskunta oli paikalla aattooiltana, viihtyivätkö paremmin mökillä keskenään. Toivottavasti huomenna olisi hieman vilkkaampaa.

• kangasnala
        Ege ja Hanski kirjoitti:

Ooteltiin El Montessa, mutta aika hiljaista oli, missä kaikki pojat, jotka lupasivat tulla, vain muutama pariskunta oli paikalla aattooiltana, viihtyivätkö paremmin mökillä keskenään. Toivottavasti huomenna olisi hieman vilkkaampaa.

olen tiedustellut asioita ja kaikki majoitukset loppuunmytty 26.- aina loppiaiseen saakka 6.1 asti .. suurin osa venäläisiä mutta joukossa myös suomalaisia ja minä myös, tullaan huomenna!! nähdään pehkussa. (viimeistään vuodenvaihteen aikaan aftereilla)

• PK-Seudulta

Hoi!

Ootkos siellä vielä vuoden vaihtuessa?
      Täältä olis muutama kaveri liittymässä seuraan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      166
      2747
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1746
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      45
      1514
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1471
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      79
      1151
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe