Hei
Kyselisin mitä te, ketkä olette itseni tavoin syystä tai toisesta tällä hetkellä ilman sosiaalista piiriä, olette keksineet joululoman varalle? Itselläni se on melkein kuukauden ja toki aion opiskella, mutta jotain muutakin ois kiva keksiä.
Oisko ideoita? En ole sitä tyyppiä, joka menee paikasta toiseen - tai paikkaan kuin paikkaan - ja aloittaa small talkin jne. vaan mielummin etenen hitaasti ja etenkin omassa tahdissani, joten itselle ei ainakaan mitkään kahvittelutapahtumat tms. sovi..
"Yksinäisten" joululoman viettotapoja 20-30v ?
2
398
Vastaukset
- Parempaa väkeä
Minä katselen täältä Lutakon tornitalon asunnostani lämmitetyltä parvekkeelta rantaraitilla käveleviä parempaa elämää katsomaan tulleita 'ihmisiä' viskiä siemaillen ja kuubalaisia poltellen.
..tarkoitin sosiaalista toimintaa. Epäsosiaalisuus onnistuu kyllä itsekseen olevalta ilman neuvojakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575