elikkäs olen laittamassa autopopit sisälle ja virtalähteenä toimii akku. eli mistä saisin hyvän akkulaturin mikä voisi olla saman aikaan lataukseessa kun akkua käyttää ja semmonen vielä että se ei "ylilataa" akkua. ja sitten semmonen kyssäri vielä että onnistuuko se että kytken autosoittimen sijaan tietokoneen että pystyisin kuntelemaan musiikkia koneelta? siis sillain että soittimena toimii tietokone mutta virta tulee edelleen akulta. ja vielä semmonen juttu että onko konkka pakollinen?
kiitoksia niille jotka osaavat auttaa! ja semmoset viestit vois jättää pois että ei kannata tuoda akkua sisälle koska se on vaarallista ja että kannattaa ostaa kotihifiä....
auto vahvistin sisälle...
5
315
Vastaukset
- minä vaan
Unohda tuollaiset viritykset. Osta mielummin kotikäyttöön tarkoitettu vahvistin. Hyvän laturin hinnalla saa jo kunnollisen vahvistimen joka on kotikäyttöön tarkoitettu.
- dfghesrt
eikö mennyt perille perkele? "ja semmoset viestit vois jättää pois että ei kannata tuoda akkua sisälle koska se on vaarallista ja että kannattaa ostaa kotihifiä.... "
- gigugagu
Hyvin onnistuu. Senkun vaan kytket. Joku Laturikin voi tuottaa ääneen häiriötä. Vesi akkuja ladatessa syntyy vetykaasua mikä on ihan kätevää jos haluaa edullisen pommin tehdä huoneestaan. Hyvä ilmanvaihto kannattaa toteuttaa. Mielummin näitä keltaisen optiman tapaisia suljettuja akkuja sisätiloihin niin ei tule kaasuja ja eikä rikkihapon syövytys vaurioita akun kaatuessa. Mahdollisimman lyhyet johdot akulta vahvariin ja katkaisija herätteen väliin niin ei tarvia akun johtoja aina repiä irti vahvarin sammuttamiseksi. Konkkaa ei tarvitse.
- minä vaan
Vaikka kyseessä ei olisi mikään kovin suuri vahvistin niin se kuluttaa helposti 60A sähköä. Joten perus 60ah akku kestää sen noin tunnin ilman ulkoista virtalähdettä. Perus akkulaturi mitä saa motonetistä yms paikoista lataa noin 4a virralla akkua joten kun lasket pienessä päässäsi montako laturia tarvitset että voit yhtäjaksoisesti kuunnella tuolla autoon tarkoitetulla vahvistimella. Tai sitten ostat hyvän virtalähteen mistä lähtee se 40A, mutta tällöin hintakin on jo useamman tuhat euroa. Joten usko nyt vaan, Osta suoraan kotikäyttöön tarkoitetut laitteet.
- vaffari
minä vaan kirjoitti:
Vaikka kyseessä ei olisi mikään kovin suuri vahvistin niin se kuluttaa helposti 60A sähköä. Joten perus 60ah akku kestää sen noin tunnin ilman ulkoista virtalähdettä. Perus akkulaturi mitä saa motonetistä yms paikoista lataa noin 4a virralla akkua joten kun lasket pienessä päässäsi montako laturia tarvitset että voit yhtäjaksoisesti kuunnella tuolla autoon tarkoitetulla vahvistimella. Tai sitten ostat hyvän virtalähteen mistä lähtee se 40A, mutta tällöin hintakin on jo useamman tuhat euroa. Joten usko nyt vaan, Osta suoraan kotikäyttöön tarkoitetut laitteet.
tietenkin paremmin jäähtyisi, mutta yleensä se on asennettu sisälle. Varsinkin kun ovat vielä niin avonaisia että sateesta tuskin tykkäävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171