Tein tuossa joulusiivousta, ja löysin varaston kätköistä jo liitännöiltään vanhan, mutta muistaakseni aikas lujaa soivan setin, eli Creative Megaworks 550 paketin. :) Olin jo unohtanut koko laitteiston. Kuuntelin jokin aika sitten Logitech Z-5500 pakettia, se kyllä kuulosti vielä rajummalta, löytyykö tuosta paketista vielä parempaa?
Vai onko tuo paketti vieläkin ns. se paras jos puhutaan 5.1 setistä? Kyselen nyt siis ihan pc-paketeista, en kysele Genelec tms. osaston tuotteita.
PC kaiuttimet
jumputusta peliin :)
2
277
Vastaukset
- keheksa
Mutta mitä vanhaa noissa liitännöissä on?
- jumputusta peliin :)
Tarkoitin lähinnä liitännöillä sitä, ettei tuota pakettia saa esim. dvd jne. soittimen "perään". Olisi mielenkiintoista testata, että kuulostaisiko tämä paketti paljonkaan tv:n ääniä paremmalta olohuoneessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798